A fost lansata aplicatia prin care poti obtine bani de la companiile aeriene, daca ai avut probleme cu zborul

default

Dimensiune font:

| 21-01-2018 13:39

 AirHelp, cea mai mare companie din lume specializata in drepturile pasagerilor si in obtinerea de compensatii pentru zboruri intarziate, anulate sau suprarezervate, lanseaza prima aplicatie prin care pasagerii pot verifica daca au dreptul sa primeasca compensatii pentru zborurile intarziate, anulate sau suprarezervate in ultimii trei ani si, in acelasi timp, isi pot crea o harta interactiva a calatoriilor efectuate, harta ce poate fi distribuita pe retelele sociale.

Mai mult, odata creata harta, aplicatia prezinta utilizatorului zborurile pe care le-a efectuat, evidentiind cursele eligibile pentru compensatii din partea companiilor aeriene.

Primul instrument de acest tip din lume, aplicatia AirHelp va ajuta si mai mult consumatorii sa beneficieze de drepturile lor.

Disponibil pe site-ul AirHelp si in, in curand, in aplicatia mobila, instrumentul are o caracteristica duala, oferind pasagerilor posibilitatea de a verifica istoricul tuturor zborurilor personale, tocmai pentru a-si vedea eligibilitatea pentru compensatii.

Odata accesata aplicatia, AirHelp va informa utilizatorii daca au dreptul la despagubiri imediat ce zborul lor a fost anulat sau intarziat.

Pe langa informarea in timp real a pasagerilor despre situatia zborurilor lor si obtinerea de compensatii, noul instrument actualizeaza instant si harta de calatorii a utilizatorilor.

Analizand zborurile ultimilor ani si rezervarile actuale, AirHelp creaza o harta interactiva a curselor si destinatiilor, respectiv statistici despre timpul petrecut in aer, tarile vizitate, aeroporturile de pe s-a zburat de cele mai multe ori, valoarea medie a biletului de avion, kilometrii parcursi, compania aeriana cea mai frecventata, orele petrecute in cozile de la portile de imbarcare si multe alte informatii specifice calatoriilor.

Aplicatia este compatibila cu sistemele de operare iOS si Android, respectiv cu serverele Gmail, Hotmail si Microsoft Outlook.

"Promovarea drepturilor pasagerilor si gasirea de noi modalitati prin care sa aparam consumatorii au fost intotdeauna prioritatile noastre", spune Henrik Zillmer, CEO si co-fondator AirHelp.

"In fiecare an, peste noua milioane de pasageri sunt eligibili pentru obtinerea de compensatii pentru zborurile intarziate, anulate sau suprarezervate, dar inca multi dintre acesti calatori nu stiu ca au acest drept sau cum sa depuna o cerere valida. Noul nostru instrument va furniza informatii convingatoare pentru consumatorii de astazi, activi in social media si, in acelasi timp, va fi o platforma pentru notificari automate privind eligibilitatea pentru obtinerea de compensatii. Suntem incantati sa informam si mai multi pasageri despre drepturile lor folosind tehnologia intr-un mod distractiv si interactiv", adauga Henrik Zillmer.

Noul instrument este dovada ca AirHelp isi continua misiunea de a oferi pasagerilor din orice colt al lumii cele mai avansate si prietenoase solutii de travel, avand la baza imbinarea cunostintelor a sute de specialisti in aviatie.

Aplicatia intra astfel pe lista inovatiilor in tehnologie in domeniul travel facute de companie in 2017, dupa lansarea scannerului pentru bilete de avion si celui mai nou instrument de inteligenta artificiala, Lara.

Noul instrument AirHelp poate fi accesat online aici: https://app.airhelp.com/my-travels



Despre AirHelp

AirHelp este liderul mondial in obtinerea compensatiilor pentru pasageri, ca urmare a intarzierii, anularii sau supraincarcarii zborului. Din 2013, cand AirHelp a fost fondata, compania a ajutat peste cinci milioane de pasageri sa primeasca despagubiri in valoare de 300 de milioane de euro.

AirHelp are reprezentante in Europa, Asia si America de Nord, care deservesc 30 de tari, oferind asistenta in 16 limbi. Compania are peste 500 de angajati la nivel mondial.

Pozitia AirHelp privind confidentialitatea datelor

Confidentialitatea datelor este o prioritate pentru AirHelp. Datele personale furnizate catre AirHelp vor fi folosite exclusiv pentru a determina eligibilitatea zborurilor si pentru urmarirea reclamatiilor.

AirHelp a stabilit masuri tehnice si organizatorice pentru a fi in conformitate cu reglementarile UE privind confidentialitatea datelor.

In plus, AirHelp a angajat un specialist in protectia datelor pentru a se asigura ca datele private sunt certificate si securizate de Norton, TRUSTe, Google si Microsoft. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei