Dimensiune font:

Noul mers al trenurilor 2012-2013 a intrat in vigoare

| 10-12-2012 11:00

CFR Calatori informeaza ca, incepand cu data de 9 decembrie, a intrat in vigoare noul mers al trenurilor 2012-2013, care va fi valabil pana la 14 decembrie 2013.


Oferta de transport feroviar de pasageri a fost adaptata la cerintele pietei de calatori, atat prin optimizarea programului si a capacitatii de transport, cat si prin asigurarea conditiilor minime pe categorii de trenuri, utilizandu-se eficient resursele disponibile, se arata intr-un comunicat postat pe site-ul CFR Calatori.

Astfel, zilnic se vor afla in circulatie 1.378 de trenuri, cu 60 de trenuri mai mult decat in planul de mers 2011-2012.

In traficul intern s-a implementat mersul de tren cadentat pe rutele unde conditiile de circulatie si exploatare au permis acest lucru si unde traficul de calatori este cu preponderenta de naveta: Bucuresti Nord - Rosiori, Rosiori - Craiova, Constanta - Mangalia, Bucuresti Nord - Ploiesti, Ploiesti Sud - Urziceni, Buzau - Marasesti, Iasi - Ungheni Prut.

In traficul international s-au introdus doua noi trenuri cu destinatia Budapesta, de la Bucuresti Nord si de la Sighetu Marmatiei.

Prin incheierea unui contract de colaborare intre operatorul national feroviar de pasageri din Romania - CFR Calatori si MAV Trakcio - operatorul feroviar de tractiune din Ungaria, s-a urmarit fluidizarea traficului feroviar cu Ungaria prin reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internationale utilizand o singura locomotiva intre Bucuresti si Budapesta.

Vor continua lucrarile la coridorul IV Paneuropean

Totodata, in anul 2013 vor continua, pe de o parte lucrarile de reabilitare a liniei pe coridorul IV Paneuropean, demers ce va avea efect direct in diminuarea semnificativa a capacitatii de circulatie (pana la 50 la suta pe zonele cu lucrari), iar pe de alta parte se vor deschide noi santiere de lucru pentru reabilitarea podurilor dunarene pe tronsonul Fetesti - Saligny si a tronsoanelor de cale ferata Curtici - Simeria, Simeria - Coslariu si Coslariu - Sighisoara.

Realizarea acestor lucrari, absolut necesare pentru reabilitarea infrastructurii feroviare, va conduce la modificarea semnificativa a orariilor si rutelor trenurilor care circula pe aceste tronsoane, in sensul maririi duratelor de parcurs si a limitarii rutelor de circulatie.

Ce oferte comerciale mentine CFR Calatori

CFR Calatori va mentine ofertele comerciale existente, prin care acorda reduceri la transportul feroviar atat in traficul intern cat si in cel international (Minigrup 2-5, biletul dus-intors, cartea VSD, biletul de weekend, procurarea cu anticipatie a biletelor de tren, abonamente, facilitati copii, reduceri la cumpararea online, reduceri la cumparara cu anticipatie, cardul TrenPlus etc.).

Distributia de bilete se va asigura prin canalele existente: on-line, statii si agentii, automate de vanzare.

Brosura "Mersul Trenurilor de Calatori 2012-2013" va putea fi achizitionata din principalele statii si agentii CFR din Bucuresti si din tara, la pretul de 13 lei.

 

Sursa: ziare.com

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

PUBLICAŢIE DE VANZARE SC Avrasop SRL, cu sediul social în mun. Iaşi, bd. Independenţei, nr. 4-6, ap.cam 8, înregistrată la ORC Iaşi sub nr. J22/284/2005, CUI 17192970, prin lichidator judiciar Rodafis IPURL cu sediul în mun. Iaşi, str. Străpungere Silvestru, nr. 48 A, anunţă vânzarea prin licitaţie publică cu strigare a bunurile mobile: Plug cu brazde PP3 – 701 lei; Grapa cu discuri – 1696 lei; Tăvălugi - 841 lei; Cisternă 3,6 to –1682 lei (prţturi fără TVA). Preţurile de pornire reprezintă 35% din preţurile de evaluare. Valorificarea activelor prin licitaţie publică deschisă cu strigare va avea loc la data de 23.01.2018, ora 10, la sediul lichidatorului judiciar. Pentru bunurile neadjudecate, licitaţia se va repeta în ziua de 30.01.2018, aceeaşi locaţie şi oră, aceleaşi preţuri de pornire. Condiţiile de participare la licitaţie sunt conţinute în Caietul de sarcini. Caietul de sarcini, în valoare de 50 lei, se achiziţionează de la sediul lichidatorului, unde se depune şi documentaţia de participare la licitaţie, în original, până în preziua licitaţiei, orele 13.00. Garanţia de participare este de 30% din suma reprezentând preţul de pornire şi va putea fi plătită în contul nr. RO80BUCU1032235332633RON deschis la Alpha Bank Iaşi pe numele debitorului. Prezentul anunţ constituie şi notificare către creditori, debitor şi orice persoană fizică sau juridică interesată în cauză. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare au obligaţia, sub rezerva sancţiuni decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data licitaţiei. Informaţii suplimentare la tel/fax 0232/273948, e-mail: rodafis@gmail.com
ANUNŢ DE VÂNZARE S.C. Nefero-Com S.R.L. Iaşi, cu sediul social în mun. Iași, b-dul Chimiei, nr. 14, jud. Iași, CUI 14413970, nr. de înregistrare la O.R.C. J22/430/2003, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, numit potrivit Sentinței civile nr. 566/30.03.2016, pronunţată de Tribunalul Iași – Secţia II Civilă - Faliment, în dosarul nr. 3517/99/2015 (165/2015), anunţă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 şi ale hotărârilor Adunării Creditorilor din data de 16.05.2017, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică la data de 09 martie 2018, ora 14.00, a activelor S.C. Nefero-Com S.R.L. Iasi, astfel: Nr. crt. – Denumire și descriere active – Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*) – Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.) Activ 1 – Teren intravilan, St. 9.045,39 mp și Clădiri industriale, St. construită 2.568,68 mp, amplasate în mun. Iași, zona industrială "Țuțora”, Sos. Iași - Tomești, km. 1 (zona periferică, fostă Calea Chișinăului, nr. 10), jud. Iași, dispune de utilități, proprietatea este învecinată la N - Sos. Iași-Tomești, E – Pieta SRL, S – CFR, are deschidere frontală la Sos. Iași-Tomești, proprietatea este pretabilă pentru activități industriale, compusă din: 1. Teren Intravilan, St. 158 mp (categoria de folosință altele) și C1 Clădire Depozit, St. construită 158,17 mp, St. utilă 102,99 mp, parter. (CF. 130740/Iasi, nr. cad. 3129/2); 2. Teren Intravilan, St. 14,24 mp (curți construcții) și C2 Clădire Birouri, St. construită 14,28 mp, St. utilă 9,90 mp, parter. (CF. 130757/Iași, nr. 3129/3) 3. Teren Intravilan, St. 8.873 mp (curți construcții) și C6 Clădire Hală Depozitare, St. construită 1.103,37 mp, St. utilă 1.054,12 mp; C7 Clădire Cabină Poartă, St. construită 8,52 mp, St. utilă 7,37 mp, (CF. nr. 130756/Iași, nr. Cad. (5408/1-3129/1-3129/4)/2) 4. Platformă Betonată pentru Depozitare, st. 7.761,05 mp (extratabulară). – 3.872.000,00 lei – 1.742.400,00 lei Activ 3 – Teren intravilan, St. 6.954 mp și Clădiri industriale, St. construită 1.505,71 mp, amplasate în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31 A, jud. Suceava (Zona industrială “Valea Sucevei”, în spatele MES, vis-a-vis de Piața Angro), dispune de utilități, proprietatea este învecinată la NE – drum acces, SE – proprietate particulară, accesul se face pe Calea Unirii, pretabilă pentru activități industriale, compusă din: C1 – Hală Atelier St. utilă 1.428,71 mp, parter, 10 încăperi; C2 – Centrală Termică, St. utilă 77 mp; Platformă betonată, St. 5.449 mp. (CF. ned. nr. 5776/Suceava, nr. cad. 1629/2) – 2.158.000,00 lei – 971.100,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 08.03.2018, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Licitaţia va avea loc la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, pe data de 09 martie 2018, ora 14:00, şi se va desfăşura în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 privind procedura de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi ale hotărârilor adunării creditorilor din data de 16.05.2017. Accesul direct la activul oferit la vânzare se face cu programare şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare a activului care cuprinde clauze de confidenţialitate. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe prin fax la 0232/212231 sau e-mail vanzari@insolventa.ro, intenţia de vizitare. Relaţii suplimentare se pot obţine: - Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. la telefoanele: 0232/243864, 0757545545. Lichidator Judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa EUROBUSINESS LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei HERA LINE SERVICE S.R.L., desemnat de Tribunalului Iaşi – Sectia a-II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 7064/99/2014 (nr. format vechi 474/2014), prin Sentința Civilă nr. 543/06.04.2017, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvenţă, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, organizează în ziua de 26.02.2018, ora 14:00, licitaţie publică competitivă cu strigare, pentru valorificarea următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: Denumirea activului: – Preț de pornire a licitației (EUR, fără TVA) Teren extravilan, situat în com.Dumești, jud.Iași, în suprafață de 1.500, 00 mp, categoria teren arabil, identificat cu nr.cad. 61281, înscris în CF nr.61281/Com. Dumești – 6.800, 00 În cazul în care la licitația din 26.02.2018, nu se va reuşi valorificarea bunului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, în data de 05.03.2018, 12.03.2018, respectiv 19.03.2018, ora 14:00, la sediul lichidatorului judiciar. Persoanele care pretind vreun drept asupra activului ce urmează a fi scos la vânzare, au obligaţia sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 25.02.2018, 04.03.2018, 11.03.2018, respectiv 18.03.2018, ora 12:00, la sediul lichidatorului judiciar. În conformitate cu prevederile art. 91, aln. 91, din Legea nr. 85/2014, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activului este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform hotărârii Adunării Creditorilor din data de 05.02.2018. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform hotărârii Adunării Creditorilor din data de 05.02.2018. Înscrierea la licitaţie se face cel târziu cu o zi înainte de data fixată pentru începerea licitaţiei prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al licitaţiei. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitaţiei, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO26BUCU1032235341302RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunului imobil supus procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 500 lei, fără TVA, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi, sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, pe www.lrj.ro, la tel./fax: 0232/220777, mobil: 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro.
 Un român în conducerea Comitetului InsurTech Task Force
21/02/2018 13:02

Călin Rangu, director al Direcţiei Supraveghere Intermediari şi Monitorizarea Regulilor de Conduită şi reprezentantul Autorităţii de Supraveghere Financiară in Comitetul InsurTech Task Force (ITF) din c ...

LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE - 21. FEBRUARIE 2018
21/02/2018 11:35

     Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand Departamentul de Publicitate al Ziarului EVENIMENTUL ...

 Euro își continuă parcursul ascendent
20/02/2018 20:08

Usoară crestere a aversiunii fată de risc, care se manifesta la nivel regional, evolutie indusă de revenirea pe „rosu” a marilor burse, a produs aprecierea principalelor valute. Cursul euro se i ...

 Euro urcă încet spre 4,66 lei
14/02/2018 19:37

Evolutia depreciativă a monedelor emergente, conturată la nivelul intregii regiuni, si-a pus amprenta asupra leului, care a continuat să se deprecieze fată de euro Cursul monedei unice a urcat de la 4,6572 ...

 PSD depreciază din nou leul
13/02/2018 18:43

Lupta la baionetă pe care a declanşat-o PSD, cu sprijinul ALDE şi UDMR, contra DNA, a neliniştit investitorii. Se adaugă revoluţiile fiscale populiste, care au adancit deficitele de cont curent şi comerc ...

LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE - 09. FEBRUARIE 2018
09/02/2018 17:40

   Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand Departamentul de Publicitate al Ziarului EVENIMENTUL REGIONA ...

 De ce să alegem ofertele turistice early booking
06/02/2018 07:45

Alegerea unei oferte early booking („rezervare din timp") asigură o serie de avantaje importante, care permit o vacantă mai ieftină in plin sezon. Desigur, există si oferta la ...

Cornel Coca Constatinescu: „2018 va fi anul maturizării pieţei asigurarilor
05/02/2018 17:00

Prezent astăzi la evenimentul dedicat asiguratorilor XPRIMM Time for Business - FORECAST 2018, cu tema: „Ce va insemna anul 2018 pentru piata de asigurări?”, Cornel Coca Constatinescu, vicepresedi ...

Aplicaţie online pentru identificarea clasei de bonus-malus
22/01/2018 15:59

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) pune la dispoziţia asiguraţilor un instrument online prin care se pot obţine informaţii despre incadrarea in clasa bonus-malus (B/M) a autovehiculului asigurat ...

LISTA 2018: Principalele taxe și impozite modificate pentru firme, PFA, persoane fizice
04/01/2018 21:20

 Guvernul si Parlamentul au operat in anul 2017 o serie de modificări de taxe si impozite pentru firme, care se aplică in anul 2018. Unele au fost adoptate de Guvern si modificate de Parlament pe ultima ...