Cea mai mare PĂCĂLEALĂ făcută de Facebook: Cum a 'umflat' cifrele
Dimensiune font:
Facebook a recunoscut că a calculat greșit statisticile de consum video în rețeaua socială. Facebook a admis că în ultimii doi ani cifrele legate de cât timp au fost vizionate clipurile video publicitare au fost "umflate" în mod artificial, scrie Wall Street Journal. Eroarea a afectat indicatorul ce arată durata medie de vizionare pentru fiecare clip, iar cifrele livrate companiilor care au plătit reclame au fost exagerate chiar și cu 80%.
Acest lucru s-a întâmplat fiindcă nu au fost luați în calcul și utilizatorii care s-au uitat sub trei secunde la un clip, astfel că media finală a fost nejustificat de mare. Întâmplarea este jenantă pentru Facebook care se mândrește enorm cu conținutul video consumat pe site.
Aceste statistici erau relevante în special pentru agenții de publicitate care planifică în funcție de aceste măsurători câți bani investesc în reclame pe această platformă, dar și pentru companiile media, conform Agerpres.
În urmă cu câteva săptămâni, Facebook a dezvăluit într-o postare pe Centrul său de ajutor pentru reclame (Advertiser Help Center) că statistica sa referitoare la timpul mediu petrecut de utilizatori cu vizionarea clipurilor video a fost umflată artificial, cu rate cuprinse între 60% și 80%, deoarece au fost luate în calcul doar vizualizările care au durat mai mult de trei secunde.
Compania condusă de Mark Zuckerberg a declarat că este în curs introducerea de noi indicatori de măsurare care vor reflecta vizualizările indiferent de durată.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau