Metro se asociaza cu Auchan la nivel international
Dimensiune font:
Metro si Auchan, prezente si pe piata romaneasca, au incheiat un parteneriat la nivel international, cu scopul de a putea avea o mai mare putere de negociere in fata furnizorilor multi-nationali.
Parteneriatul va avea doua obiective principale. Unul dintre obiective este acela de a purta negocieri comune cu furnizori multinationali, pentru cumpararea unor anumite servicii. Primele negocieri in aceasta formula vor demara efectiv in luna noiembrie, informeaza Retail Analysis.
Un al doilea obiectiv al acordului are in vedere cumpararea produselor non-alimentare, cu exceptia produselor electronice. Auchan si Metro vor putea vinde ulterior produsele respective sub marca proprie.
Grupul Metro, cunoscut pentru pozitia predominanta pe piata vanzarilor angro, si compania de retail Auchan sunt prezente pe pietele din China, Rusia, Ucraina, Luxemburg, dar si in state membre ale UE: Romania, Franta, Italia, Spania, Portugalia, Polonia si Ungaria.
Auchan a mai incheiat lunile trecute intelegeri punctuale cu mai multe companii de profil din Franta si Italia. Masurile fac parte din strategia gasita de companie pentru a face fata dificultatilor legate de scaderea consumului in unele piete europene.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau