Gamă incitantă de modele Opel prezentată la Salonul Auto de la Geneva
Dimensiune font:
Opel îşi va etala încrederea, pasiunea pentru automobile şi viziunea în domeniul autovehiculelor sport ale viitorului cu ocazia celei de-a 86-a ediţii a Salonului Auto Internaţional de la Geneva (3 - 13 martie) prin premiera mondială a Conceptului GT, un descendent direct al modelului Experimental GT, care a fost, în 1965, primul concept prezentat vreodată de un producător european. În plus, producătorului auto din Rüsselsheim va prezenta publicului noul Mokka X. Noul autovehicul SUV subcompact îşi propune să continue succesul predecesorului său, având un exterior şi un design interior şi mai dezirabile şi oferind un sistem de infotainment conectat, cu tehnologie de ultimă oră. Noul Astra se va afla, de asemenea, în centrul atenţiei la standul Opel din Sala 2 a centrului de conferinţe Palexpo (număr de stand 2231). Vedeta gamei Opel de autovehicule compacte îşi va demonstra caracterul adecvat pentru utilizarea de zi cu zi şi în acelaşi timp performanţele sportive, modelul Astra TCR sărbătorindu-şi premiera internaţională.
Autovehiculul sport al viitorului
Conceptul GT are tot ce trebuie pentru a atrage pasionaţii de autovehicule de toate vârstele. Atletul pur-sânge cu motorul amplasat central faţă şi tracţiune pe puntea spate este descendentul direct al modelului Opel GT din anii 1960-1970 şi al Conceptului Monza, care a fost prezentat la Frankfurt în 2013, ducând la un nou nivel filosofia de design sculptural a mărcii Opel. Autovehiculul sport este avangardist şi purist în acelaşi timp, renunţând la orice element ce i-ar putea perturba forma pură. Conceptul GT nu are mânere de uşi, nici oglinzi exterioare sau elemente decorative de prisos. Este un autovehicul cu conducere dinamică, lucru simbolizat deja prin proporţiile tipice autovehiculelor sport, cu o capotă lungă şi console ultra-scurte, precum şi o linie roşie îndrăzneaţă, de semnătură grafică, ce divide caroseria autovehiculului în plan orizontal. Totul face referire la modelul GT original: lipsa unui capac de portbagaj, designul intrigant şi inovator al uşii, cele două ţevi de eşapament amplasate central, aspectul volanului şi, desigur, denumirea. Cu toate acestea, Conceptul GT nu îşi imită pur şi simplu predecesorul: reinventează spiritul inovator, îndrăzneţ şi incitant al modelului GT original fără nicio nostalgie sau vreun semn de design retro.
Aventuros şi îndrăzneţ, cu o conectivitate de excepţie
Mokka X va fi cu siguranţă unul dintre cele mai bine conectate autovehicule din clasa sa. Două versiuni ale sistemului de infotainment IntelliLink de generaţie nouă vor aduce lumea smartphone-urilor în interiorul modelului Mokka X prin aplicaţiile Apple CarPlay şi Android Auto. În plus, serviciul Opel OnStar, care a fost lansat deja în 13 ţări europene şi va fi extins în 2016 pentru alte 16 ţări, va fi disponibil încă de la lansare pentru modelul Mokka X. Asistentul de service şi conectivitate va pune un înger păzitor în fiecare autovehicul. În plus, acesta transformă modelul Mokka X într-un puternic hotspot Wi-Fi 4G LTE (serviciu disponibil în mod curent în Germania, Marea Britanie, Olanda şi Spania, urmând să fie adăugate şi alte ţări în cursul acestui an).
Noua generaţie a motorului turbo de 1,4 litri cu injecţie directă şi putere de 152 CP va fi disponibilă în combinaţie cu o transmisie automată cu şase trepte de viteză, sistem Start/Stop şi tracţiune integrală adaptivă (emisii de CO2 şi consum de carburant în regim mixt conform datelor preliminare: 154 g/km, 6,6 l/100 km).
Uşor, eficient, practic şi incitant
Pe lângă variantele cu cinci uşi şi Sports Tourer, Opel va prezenta noua maşină de curse Astra TCR, pentru prima dată la Geneva, în faţa unui public internaţional. Un motor puternic de 2,0 litri cu supraalimentare, care va dezvolta o putere de 330 CP şi va genera un cuplu maxim de 420 Nm, va propulsa noul autovehicul de curse de la Rüsselsheim. Această putere este transmisă către puntea faţă prin intermediul ambreiajului cu două discuri din metal sinterizat şi al unei transmisii secvenţiale cu şase trepte de viteză specifică maşinilor de curse, cu padele de schimbare a treptelor amplasate pe volan. Un sistem cu dublă debreiere asigură stabilitate la cuplarea într-o treaptă de viteză inferioară. Discurile de frână de 378 mm şi etrierele cu 6 pistoane de pe puntea faţă, împreună cu discurile de frână de 265 mm şi etrierele cu două pistoane din spate asigură forţa necesară opririi.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau