Land Rover Range Rover facelift - Desăvârşit
Dimensiune font:
Land Rover anunţă că a efectuat mai multe îmbunătăţiri asupra modelului Range Rover, pe care l-a creat în urmă cu aproape 50 de ani pentru a putea fi utilizat atât pe drumurile neasfaltate, cât şi prin marile oraşe.
SUV-ul de segment premium beneficiază de un design exterior modern şi rafinat, în timp ce habitaclul se concentrează asupra materialelor şi tehnologiilor cu ajutorul cărora să fie optimizat confortul asigurat pasagerilor şi şoferului.
Scaunele din faţă pot fi ajustate în 24 de moduri diferite, pot fi înclinate cu până la 40 de grade şi sunt prevăzute cu 25 de programe de masaj, toate aceste funcţii putând fi controlate cu ajutorul unei aplicaţii instalate pe telefonul mobil, atât din interiorul, cât şi din exteriorul maşinii.
La fel ca Range Rover Sport, modelul Range Rover dispune şi el de acum de o variantă hibridă plug-in P400e, echipată cu un motor Ingenium pe benzină, de 2 litri, cu patru cilindri, capabil să dezvolte 300 CP, precum şi cu o unitate electrică de 85 kW. Sistemul generează în total 404 CP şi un cuplu de 640 Nm, permiţând accelerarea de la 0 la 100 km/h în 6,8 secunde şi atingerea vitezei maxime de 220 km/h.
În vârful gamei se poziţionează derivata SVAutobiography Dynamic, pusă în mişcare de un propulsor V8 supraalimentat pe benzină, care dezvoltă 565 CP şi permite sprintarea de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde.
Noul Range Rover va fi produs în cadrul uzinei pe care grupul britanic Jaguar Land Rover o deţine în Solihull, iar livrările vor fi demarate la începutul anului 2018.
Versiune cu propulsie hibridă plug-in şi pentru Range Rover facelift
Grupul britanic Jaguar Land Rover (JLR) anunţă că a efectuat mai multe actualizări asupra modelului Range Rover Sport, atât la nivelul designului, cât şi al tehnologiilor interioare.
O noutate absolută o reprezintă lansarea derivatei Range Rover Sport P400e, fiind vorba aşadar despre primul automobil cu propulsie hibridă plug-in din portofoliul JLR. Vehiculul combină un motor turbo de 2 litri, în patru cilindri, care dezvoltă 296 CP, cu o unitate electrică de 85 kW pentru un total de 398 CP şi un cuplu maxim de 640 Nm.
Varianta P400e a SUV-ului Range Rover Sport reuşeşte să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde şi să atingă viteza maximă de 220 km/h, cu un consum mediu de combustibil de 2,8 litri/100 km şi emisii de CO2 de 64 g/km.
Vârful de gamă este în continuare versiunea SVR, care vine echipată cu un propulsor supraalimentat V8 de 5 litri, care generează acum 567 CP şi permite accelerarea de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde.
Versiune electrificată a viitorului Defender
Eforturile firmei Land Rover de a-şi electrifica linia de produse ar putea include şi următoarea generaţie a modelului Defender. Informaţia a fost dezvăluită de Chris Marchand, vicepreşedintele diviziei nord-americane a grupului Jaguar Land Rover, pentru publicaţia Motor Authority.
Această veste vine la scurtă vreme după ce, în luna septembrie, compania anunţa că plănuieşte să ofere variante electrificate ale tuturor maşinilor noi pe care le va lansa începând din 2020, fiind incluse aici atât versiuni hibride plug-in, cât şi complet electrice.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau