Mazda6 facelift ajunge în Europa în toamnă
Dimensiune font:
Versiunea aferentă anului 2017 a modelului Mazda6 va debuta pe piaţa din Europa în această toamnă, odată cu numeroase elemente premium şi va continua să puncteze ideea că nu trebuie compromisă plăcerea de a conduce din raţiuni practice sau de rafinament
Mazda6 este de mult timp văzut ca unul dintre modelele cele mai atractive şi cu cea mai bună manevrabilitate din segment. Acum ridică din nou ştacheta prin introducerea în premieră în Europa a sistemului G-Vectoring Cotrol (GVC). GVC este prima dintr-o serie nouă de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, care asigură controlul integrat al motorului, transmisiei şi şasiului pentru a intensifica sentimentul Jinba Ittai, de unitate cu maşina, care diferenţiază modelele Mazda de alte autovehicule. GVC se bazează pe ideea revoluţionară de a creşte performanţa şasiului cu ajutorul motorului şi este prima tehnologie din lume care ajustează cuplul motor în funcţie de direcţie.
Gama de motorizări a automobilului Mazda6 prezintă trei variante SKYACTIV pe benzină: derivatele de 145 şi 165 CP ale motorului SKYACTIV-G 2.0 şi SKYACTIV-G 2.5 de 192 CP, precum şi două motoare diesel, bi-turbo, de 150 şi 175 CP, variante ale SKYACTIV-D 2.2, angrenate fie de transmisii manuale sau automate.
Motorul diesel SKYACTIV-D 2.2 dispune de trei noi sisteme pentru a creşte capacitatea de reacţie şi pentru a reduce zgomotul motorului: High-Precision DE Boost Control îmbunătăţeşte controlul presiunii de supra-alimentare pentru a face mai precis răspunsul la acţionarea pedalei de acceleraţie; Natural Sound Smoother foloseşte un amortizor pentru a atenua zgomotul detonaţiilor diesel, iar Natural Sound Frequency Control variază distribuţia motorului pentru a neutraliza undele de presiune, suprimând trei benzi de frecvenţă critice, în care, în mod normal componentele motorului vibrează cel mai tare.
Această creştere a silenţiozităţii motorului este completată de o îmbunătăţire generală a izolării fonice la bordul Mazda6, odată cu îmbunătăţirea chederelor de la uşi, a reducerii spaţiilor dintre panouri şi a materialelor de izolare fonică adăugate planşeului, consolei spate, plafonului şi uşilor. Geamurile laterale din faţă, laminate, elimină şi mai mult zgomotul produs de vânt.
La interior, designul a fost îmbunătăţit pentru a spori caracterul unic Mazda dat de habitaclul centrat pe şofer, care include un volan cu un nou design, un nou Head Up Display cu o rezoluţie mai mare şi grafică color cu o lizibilitate mai bună în condiţii variate de lumină, dar şi un ecran TFT LCD de 4,6 inch care afişează informaţii pentru şofer cu o grafică îmbunătăţită. La exterior este introdusă o nouă culoare premium, Gri Machine.
Noua versiune Mazda6 este disponibilă cu o gamă completă de elemente de siguranţă pasivă şi tehnologii de siguranţă activă i-ACTIVSENSE. Acestea includ o premieră în Europa prin noua caracteristică Traffic Sign Recognition (TSR), care identifică semnele de circulaţie de acces interzis şi de limitare a vitezei şi alertează şoferul dacă nu respectă indicaţiile, dar şi Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS), care înlocuieşte laserul cu infraroşu cu o cameră cu senzori, ceea ce facilitează lărgirea intervalului de viteză în care sistemul detectează alte vehicule.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau