Mirajul Dacia a ajuns la final. Francezii de la Renault își văd de drum
Dimensiune font:
Vânzările Dacia merg din ce în ce mai slab pe piața franceză, cea mai importantă până acum pentru mașina low-cost produsă la Mioveni. În același timp, marca Renault avansează în forță și noile modele produse de francezi se vând tot mai bine.
Înmatriculările de autoturisme marca Dacia în Franța au înregistrat, în luna august 2015, o scădere de 16,3% în ritm anual, coborând sub pragul de 5.000 de unități (4.623 unități).
Tot în august, înmatriculările întregului grup Renault au crescut cu 3,5% grație performanțelor înregistrate de marca Renault, care a consemnat un avans de 11,3%, arată datele publicate, marți, de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
În urma acestei scăderi, cota Dacia pe piața de autoturisme din Franța în luna august 2015 a coborât până la 5,02%, de la 6,6% în urmă cu un an, informează Agerpres.
Pe ansamblu, piața auto franceză a înregistrat în luna august o creștere de 10%, până la 92.052 de unități, în condițiile în care toate mărcile principale au înregistrat vânzări crescute, exceptând Toyota, scădere de 13,5%, și Ford, scădere de 2,1%. Cele mai mari creșteri s-au înregistrat în cazul mărcilor Hyundai (46,5%), BMW (29%) și Fiat (21,9%).
În primele opt luni ale acestui an, înmatriculările de autoturisme Dacia în Franța au scăzut cu 7,3%, până la 67.098 de unități, în timp ce pe ansamblu piața auto franceză a înregistrat o creștere de 5,9%, la 1,256 milioane unități.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau