Noul Hyundai SUV Fuel Cell - Inspirat de cursivitatea apei
Dimensiune font:
Hyundai a dezvăluit noul SUV cu celulă de combustibil înainte de prezentarea oficială programată pentru începutul anului viitor. Noul FCEV are la bază designul modelului concept prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2017. Lansarea celui de-al doilea vehicul pe bază de hidrogen contribuie la consolidarea poziţiei Hyundai de lider în ceea ce priveşte tehnologia fuel cell.
În comparaţie cu predecesorul sau, noul model furnizează 163 CP, are un randament sporit cu 20% şi asigură o pornire la rece la temperaturi mai scăzute (-30 grade Celsius). Pentru mai multă eficienţă, performanţele celulei de combustibil, consumul de hidrogen şi componentele cheie au fost optimizate. Autovehiculul vizează o autonomie de aproximativ 800 km cu un plin de hidrogen (conform noului ciclu european de conducere - NEDC).
Forma fluidă a caroseriei este inspirată de cursivitatea apei, singura substanţă emisă. Aspectul futurist este completat de o serie de elemente aerodinamice. Mânerele retractabile ale uşilor şi designul roţilor au fost concepute special pentru reducerea turbulenţelor, contribuind la maximizarea eficienţei aerodinamice. La interior, noul model dispune de sisteme avansate de tehnologie. Bordul încorporează comenzi intuitive şi ergonomice. Habitaclul a fost proiectat în culori rafinate, inspirate de natură. Finisajul versatil este completat de un mix din piele şi material textil, utilizat pentru tapiţeria scaunelor.
Hyundai va prezenta noul SUV pe hidrogen la începutul anului viitor în Coreea, iar apoi pe pieţele nord-americane şi europene. Compania va lua în considerare şi extinderea disponibilităţii în regiunile cu potenţial de creştere pentru vehiculele ecologice, cum ar fi China.
Având în vedere cererea din ce în ce mai mare la nivel mondial, obiectivul echipei Hyundai este de a populariza vehiculele hibride, extinzând gama de SUV-uri şi de a dezvolta variante 4WD şi FR (tracţiune pe spate, motor faţă), pornind de la sistemul propriu patentat de punte motoare cu propulsor electric montat pe transmisie (TMED), care a fost conceput în 2011. Scopul Hyundai este, de asemenea, de a diversifica gama, de la vehicule electrice mici la cele premium, de clasă mare, cum ar fi Genesis.
În acest sens sunt planificate lansarea versiunii electrice a SUV-ului Kona, cu autonomie de 390 km, pentru prima jumătate a anului 2018, lansarea versiunii electrice a modelului Genesis pentru 2021, precum şi lansarea unui nou model electric, cu autonomie de 500 km, pentru distanţe lungi, după anul 2021.
Hyundai va dezvolta prima configuraţie dedicată vehiculelor pur electrice pentru a produce mai multe modele cu autonomie crescută. Această acţiune va fi concentrată pe îmbunătăţirea eforturilor de cercetare-dezvoltare cu scopul de a îmbunătăţi performanţa şi durabilitatea FCEV, pentru democratizarea tehnologiei, astfel încât aceasta să poată fi aplicată şi autoturismelor sedan mai mici. În plus, în al patrulea trimestru al anului curent, Hyundai va dezvălui un nou autobuz alimentat cu hidrogen.
Hyundai este primul constructor auto din lume care a introdus o linie de producţie de serie pentru autovehiculele cu celule de combustibil pe bază de hidrogen. ix35 / Tucson Fuel Cell a devenit în anul 2013 primul autovehicul Fuel Cell produs în masă. Compania a demarat cercetarea în domeniul tehnologiei celulelor de combustibil în anul 1998, dezvoltând primul vehicul cu celulă de combustibil bazat pe SUV-ul Santa Fe, în cadrul unei colaborări cu CaFCP (Parteneriatul California pentru celulele de combustibil).
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau