Noul Renault Megane a fost lansat oficial
Dimensiune font:
Renault România a lansat oficial noua gamă Megane, de automobile din clasa compactă, la un preţ de listă cuprins între 14.100 euro (cu TVA inclusă) și 21.500 euro * preţul de pornire este pentru versiunea Pro 1,6 110 CP, iar cea mai scumpă este versiunea GT Line Energy 1,6 dCi 130 CP
Pentru clienții care îl vor achiziţiona prin Programul Rabla 2014, noul Megane are un preţ de intrare de 10.150 euro (cu TVA inclusă), preţ calculat ţinând cont de contravaloarea unui tichet Rabla în noul program și de avantajul comercial acordat de Renault clienţilor ce vor opta pentru acest model.
Familia Megane adoptă noua identitate de marcă Renault inaugurată de modelele Clio 4 și Captur, prin elemente de design specifice. Partea frontală integrează sigla Renault supradimensionată, amplasată pe o suprafaţă glossy black, ce oferă modelelor un plus de dinamism și expresivitate.
Confortul și siguranţa noului Megane sunt asigurate prin tehnologii avansate, Renault R-Link și Visio System. Ecranul tactil, oferit de Renault R-Link, este gazda unui sistem care integrează toate funcţiile multimedia - sistem de navigaţie, radio, telefonie și audio streaming. Un joystick, amplasat pe consola centrală vine să completeze modurile de comandă ale sistemului.
Visio System dispune de o serie de camere de luat vederi, amplasate strategic pentru a semnala obstacole prin declanşarea unor semnale de atenţionare în cazul depăşirii marcajelor albe, iar farurile de întâlnire sunt acţionate automat.
Pentru cei ce preferă un condus sportiv, noul Megane RS, dispune, în premieră pe piață, de funcţia RS Replay integrată în Renault R-Link, ce oferă posibilitatea vizualizării și partajării traiectoriei, dar și a senzaţiilor trăite la volan.
Noile modele Megane propun două versiuni de motorizări Energy, care au fost concepute acordând o atenţie specială consumului redus, emisiilor scăzute de CO2 și nivelului de silenţiozitate.
La capitolul motoare pe benzină, noul Energy TCe 130 oferă un consum redus cu 15% (mai mult de 1 l/100km) față de generaţia anterioară, 1,4 TCe 130 CP.
Nou concept de showroom
Cea de-a doua noutate anunţată în cadrul evenimentului Renault a fost lansarea proiectului Renault Store, noul concept de showroom. Conceptul Renault Store propune o abordare personalizată și un parcurs intuitiv al clientului, care are contact direct cu modelele din gama Renault, expuse în cadrul unor zone tematice definitorii (Pasiune, Vehicule Electrice, Pro+) și valorizate de un decor și un mobilier modern. Barul de marcă cu acces nelimitat la reţeaua Wi-Fi este dotat cu tablete iPad și completează oferta comercială, prin facilitarea accesului la informaţii despre produse. În plus, clientul își poate defini vehiculul accesând configuratorul 3D, conectat la platforma online My Renault. Renault Store debutează în România cu showroom-ul pilot Meridian Vest din Bucureşti.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau