Opel a publicat detaliile noului motor turbo de 1,4 litri de pe Noul Astra
Dimensiune font:
Denumirea completă a noului motor Opel este 1.4 ECOTEC Turbo cu injecţie directă şi va avea premiera mondială pe noul Opel Astra, cu ocazia Salonului Auto Internaţional de la Frankfurt (IAA), în septembrie. Unitatea supraalimentată cu patru cilindri şi injecţie directă centrală de carburant va fi disponibilă în două variante, de 125 şi 150 CP. Acest model combină noul motor fabricat în întregime din aluminiu cu recent lansatul 1.0 ECOTEC Turbo cu injecţie directă cunoscut din dotarea Opel ADAM şi Corsa.
Noul motor de 1,4 litri cu patru cilindri este fratele mai mare al unităţii de un litru cu trei cilindri care a fost apreciată de presa de specialitate încă de la lansarea pe ADAM ROCKS şi noua generaţie Corsa. Ambele unităţi fac parte din familia motoarelor mici, pe benzină, un grup de unităţi de înaltă tehnologie cu trei sau patru cilindri şi o cilindree sub 1,6 litri. Acestea sunt jucători majori în cadrul celei mai mari ofensive de motoare din istoria Opel, care va include 17 motoare noi, lansate pe piaţă în perioada 2014 - 2018.
Cel mai bun din clasa sa
În timpul fazei de dezvoltare a modelului turbo de 1,4 litri a fost acordată o atenţie deosebită răspunsului rapid şi performanţelor ridicate şi, în acelaşi timp, a fost redus consumul de carburant. Motorul generează foarte repede un cuplu maxim de până la 245 Nm. Puterea maximă este disponibilă la turaţii între 2.000 şi 4.000 rpm, un nivel constant al cuplului remarcabil. Condiţii perfecte pentru asigurarea combinaţiei dintre plăcerea de a conduce şi funcţionarea eficientă.
Conform datelor preliminare, puternicul model turbo cu sistem Start/Stop va avea un consum de doar 4,9 litri de benzină la 100 de kilometri în regim mixt (emisii de CO2 de 114 g/km). Prin urmare, motorul turbo de 1,4 litri va putea întrece chiar şi motoarele pe benzină de doi litri, la toate caracteristicile de performanţă, înlocuindu-le. Inginerii au acordat din nou o atenţie deosebită nivelului de zgomot şi de vibraţii în timpul dezvoltării modelului turbo de 1,4 litri, exact aşa cum au procedat la unitatea de un litru, cu trei cilindri. Blocul motor a fost construit având în vedere reducerea rezonanţei, baia de ulei a fost împărţită în două, integrarea chiulasei în galeria de evacuare s-a realizat cu protecţie fonică, a fost proiectat un capac fonoabsorbant pentru arborele cu came, supapele de injecţie de înaltă presiune au fost decuplate şi lanţul de sincronizare a fost ajustat pentru a realiza o concentricitate perfectă, ce elimină zgomotele.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau