Suzuki anunţă noul său Plan de Management pe termen mediu
Dimensiune font:
Suzuki Group va sărbători cea de-a 100-a aniversare în 2020. Pentru a asigura creşterea continuă a grupului în următorii 100 de ani, Suzuki îşi va concentra eforturile în direcţia întăririi managementului companiei, desemnând următorii 5 ani ca o perioadă de stabilizare şi fundamentare a managementului. Grupul va aborda echipele Suzuki pentru a dezvolta global bazele producţiei şi a revizui procedurile de lucru.
Conform noului Plan de Management pe termen mediu, Grupul va acţiona ca o singură echipă pentru a amplifica valoarea companiei şi a atinge obiectivele sale de creştere durabilă.
Politica de bază va fi să îşi consolideze afacerile întorcându-se la origini, la „dezvoltarea unor produse cu o valoare superioară, concentrându-se pe consumator”.
În ceea ce priveşte strategia de dezvoltare a producţiei de automobile, Suzuki se va concentra pe producţia modelelor din segmentele Mini, C şi SUV, pentru a se adapta creşterii pieţei globale a vehiculelor compacte. Pentru a creşte eficienţa va consolida platformele existente şi se va concentra pe dezvoltarea motoarelor pe benzină. Suzuki va lansa 20 de modele noi la nivel global în următorii cinci ani şi se va concentra pe Japonia şi India, Asia fiind principala regiune în ceea ce priveşte vânzările (Japonia - pe segmentul Mini, Suzuki are o cotă de peste 30%, vânzările de vehicule compacte depăşind 100.000 de unităţi; India - o cotă de piaţă, pentru autoturisme, de peste 45%). Suzuki va transforma Japonia, India, Indonezia, Thailanda şi Ungaria în platforme de producţie globale.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau