1Bogdan Pitigoi
1caby

Dimensiune font:

Totul despre CABY, serviciul de car sharing unic în România!

| 03-10-2017 08:00

 

- Domnule Piţigoi, cum a apărut ideea acestui proiect?

- Încă de acum 10-15 ani tot vorbim despre maşini electrice. Atunci erau discuţii, dar azi iată că au devenit realitate şi că există câteva mărci importante ce oferă modele cu o autonomie ridicată, de 400 kilometri. Trebuie cu toţii să contribuim la protecţia mediului, mai ales că acum există maşini cu performanţe foarte bune, aşa că putem oferi un mijloc eficient de mobilitate prin aglomeraţia urbană, fiind esenţial să te poţi deplasa repede şi ieftin.

- Are nevoie Iaşul de un asemenea serviciu?

- Iaşul este un oraş mare, aglomerat şi are nevoie de cât mai puţină poluare. De asemenea, sunt mulţi oameni la Iaşi care apreciază tehnologiile avansate.

- De la ce vine numele CABY?

- De la „Cab You”, adică taxiul tău. Este însă un taxi pe care tu îl conduci, un taxi pe care îţi face plăcere să-l conduci şi pentru care să plăteşti doar atât timp cât îl foloseşti.

- Prin ce se deosebeşte CABY de un serviciu „Rent a car”?

- În primul rând nu este nevoie de formalităţi pentru a închiria maşina şi a de a o lua dintr-un punct fix. Din momentul în care te-ai înscris şi ai fost acceptat în sistem totul devine mult mai uşor. Maşina poate fi preluată de client şi predată în mai multe locuri.

- Cum funcţionează proiectul?

- Trebuie să intri în aplicaţie şi să identifici locul unde se află maşina dorită. Ajungi acolo, descui maşina cu smartphone-ul, o foloseşti şi o laşi dacă vrei în alt loc. Plata se face la predarea maşinii, deoarece abia atunci se ştie exact cât timp a fost folosită, şi se achită cu cardul bancar, în cadrul aplicaţiei. Toate acestea vor fi însă valabile atunci când proiectul va intra în faza în care va fi disponibil pentru publicul larg, cam în câteva luni. Deocamdată, CABY este disponibil doar angajaţilor companiilor cu care avem contracte în acest sens.

- Cât este durata minimă de închiriere?

- Avem mai multe tipuri de pachete, dar perioada minimă este de două zile.

- De la ce preţ se porneşte?

- Când va fi disponibil publicului larg, CABY va fi cu siguranţă mai accesibil decât sistemul „Rent a car”.

- De ce doar maşini electrice?

- Ca om de afaceri trebuie să vorbesc mai puţin şi să fac mai mult. Am vrut să oferim un serviciu într-adevăr prietenos cu mediul.

- Maşinile vor fi predate către clienţi întotdeauna încărcate la maximum?

- Sigur. Avem o echipă de asistenţă care lucrează 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru ca maşinile să fie încărcate, curate şi în perfectă stare de funcţionare.

- Câte maşini sunt în flotă? Ce modele?

- Am demarat proiectul cu o flotă de 10 maşini, cinci Mitsubishi i-MiEV şi cinci Renault ZOE, dar ne-am propus ca în fiecare an să o creştem cu câte 50 de maşini.

- Cum de aţi apelat la ZOE, un model al unui brand pe care nu-l reprezentaţi?

- Noi reprezentăm mărcile Dacia şi Nissan, care fac parte din Grupul Renault România, grup cu care avem un parteneriat foarte apropiat.

- Ce se întâmplă dacă în timpul închirierii bateria are nevoie de unul sau mai multe cicluri de încărcare?

- Clientul o poate încărca la oricare din cele 6 staţii ale noastre sau dacă o închiriază pe un timp mai îndelungat atunci primeşte sistemul de încărcare pentru a o putea încărca acasă. Mai sunt alte două staţii şi la Universitatea Tehnică „Gh. Asachi”, unul dintre partenerii noştri din proiect, dar aşteptăm să fie inaugurate staţii de încărcare şi la Consiliul Judeţean şi Prefectură, precum şi la Aeroport, aşa cum au sunat promisiunile dlui. Maricel Popa, preşedintele CJ, şi prefectului Marian Şerbescu. De asemenea, aşteptăm ca Primăria să ofere locuri de parcare gratuite pentru maşinile electrice pentru a avea cât mai multe puncte în care clienţii să poată prelua şi preda maşinile CABY, pentru ca proiectul să devină şi mai uşor de folosit.

 

 

 

 

 

După un pas unic de înregistrare pe www.caby.ro, utilizatorii vor putea închiria maşinile de la unul dintre cele 5 puncte de încărcare şi le vor folosi atât timp cât au nevoie, autonomia între 120 şi 300 de km fiind optimă pentru utilizarea urbană de zi cu zi.

 

 

CABY îşi propune să asigure vehicule disponibile mereu, în toate zonele oraşului, astfel încât să fie accesibile oricui, la doar câteva minute de mers pe jos.

 

 

Sistemul de tarifare este unul flexibil şi scuteşte utilizatorii de costurile deţinerii şi întreţinerii unui vehicul propriu - achiziţie, combustibil, revizii, taxe sau, foarte important, asigurări.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

 

 

ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC BART LIV COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 3157/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamț – Secția II Civilă, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2006, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raportului de evaluare al bunurilor mobile – stoc de marfă compus din echipamente electrice, echipamente sanitare, instalații electrice, feronerie, etc., situate în mun. Roman, jud. Neamț, astfel: a. Preț de pornire 95% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 65.891 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 03, 10, 17 și 24.08.2018, ora 12.00; b. Preț de pornire 85% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 58.955 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 07, 14, 21 și 28.09.2018, ora 12.00; c. Preț de pornire 75% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 52.019 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 05, 12, 19 și 26.10.2018, ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 100 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr. RO26PIRB2900710925003000 deschis pe numele debitorului la Piraeus Bank – Sucursala Iași; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, sau tel: 0744520508, 0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com
Publicaţie de vânzare bun mobil SC Sanrotex SRL LD Expert Grup IPURL, lichidatorul judiciar al SC Sanrotex SRL, Sat Hemeius, com. Hemeius, jud. Bacău, în temeiul Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, vinde prin licitaţie publică următorul activ: 1. Bun mobil: Maşină de împachetat RVE 210 – preţ 8.882 lei. Preţul nu conţine TVA. Licitaţiile vor avea loc în datele de 28 septembrie 2018, 12 şi 26 octombrie, ora 11.00, la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacău, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: a.cerere de participare la licitaţie; b.dovada achitãrii cauţiunii - 10% din valoarea bunului licitat, fără TVA; c.dovada achitãrii taxei de participare – 500 lei; d.dovada achitãrii caietului de sarcini în valoare de 500 lei; e.documentele care atestă identitatea şi calitatea participantului la licitaţie, după cum urmează: actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxele se vor achita în contul nr. RO31BTRL00401202439798XX, cont deschis pe numele debitoarei SC Sanrotex SRL la Banca Transilvania SA. Înscrierile se fac la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacau cu o zi ȋnainte de data desfăşurării licitaţiei. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit, 5 zile de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunului, care va fi scos din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Informaţii lichidator judiciar la numerele de telefon 0746153363, 0745630037. Lichidator judiciar LD Expert Grup IPURL Practician în insolvenţă Lazăr Dumitru
Dacă toți șoferii ar cunoaște această regulă, 90% din accidente nu s-ar mai fi întâmpla
09/09/2018 11:17

1. Cand sunteti pe un drum cu sens dublu si intentionati să virati la stanga, nu rotiti volanul inainte de inceputul manevrei, atunci cand cedati trecerea masinilor de pe contrasens. Altfel dacă vă tamponeaz ...

Cea mai ieftina masina din lume nu se mai fabrica
14/08/2018 18:52

 Cea mai ieftina masina noua din lume, Tata Nano, nu se va mai fabrica. Constructorul indian a luat aceasta decizie din cauza cererii tot mai mici pentru masina care costa aproximativ 2.000 de dolari. ...

Proiect de OUG: De la 1 ianuarie 2019, benzina trebuie să conțintă minim 8% biocarburant
14/08/2018 17:50

 ​Furnizorii de carburanţi vor introduce pe piaţă de la 1 ianuarie 2018 numai benzină cu un conţinut de biocarburanţi de minimum 8% in volum fată de 4,5% cat este acum, se arată intr-un proiect d ...

 

Dacia 1300 de epocă, scoasă la vânzare la un preț record
14/08/2018 14:17

Proprietarul spune că masina nu a fost reconditionată, ci conservată, deci toate piesele din ea sunt originale. E exact asa cum a iesit din fabrică, in urmă cu 46 de ani. Masina datează, asadar, din 1972 ...

Sfaturi pentru soferii incepatori: 3 elemente importante pe care masina ta ar trebui sa le aiba!
07/08/2018 09:27

    Cu atat mai mult cu cat esti inca un sofer incepator, este necesar ca masina ta sa functioneze in cele mai bune conditii pentru a iti spori si facilita confortul, dar si siguranta in timpul cond ...

Atenţie, şoferi, se schimbă legea! Ce trebuie să faci
19/07/2018 07:22

 Astfel, potrivit noilor prevederi, şoferii care au nevoie de un duplicat al cărţii de identitate a maşinii nu vor mai trebui să obţină aviz de la autoritatea care a făcut inmatricularea. De aseme ...

Un șofer a observat o mașină neinscripționată a Poliției, care vâna vitezomani. E incredibil ce decizie a luat. Tot internetul l-a aplaudat - VIDEO
21/06/2018 17:15

    foto: captura Youtube Majoritatea maşinilor folosite de politistii moldoveni pentru a depista vitezomanii sunt Dacia Logan de culoare albă şi cu numere de inmatriculare MAI.   ...

Lovitură grea pentru șoferi: Toate stațiile ITP sunt obligate să facă asta din 20 mai
27/05/2018 19:09

Data de 20 mai este comparată cu o adevărată revolutie printre soferi. Autoritătile reamintesc că din această dată intră in vigoare prevederile care permit suspendarea inmatriculării unui vehicul făr ...

Volvo revine pe piaţa Iaşului
23/05/2018 18:00

  2018 este un an fructuos pentru Volvo la nivel internaţional: noul Volvo XC40 a fost desemnat „Maşina Anului” 2018 in Europa şi noul SUV de dimensiuni medii Volvo XC60 a fost numit &bdquo ...