default

Dimensiune font:

Consiliul Judeţean Botoşani are propria societate de salubrizare

| 30-11-2012 08:46

 

Consiliul Judeţean (CJ) a înfiinţat, miercuri, propria societate de salubrizare. Consilierii judeţeni, cu excepţia democrat-liberalilor, au votat o hotărâre privind participarea judeţului Botoşani cu capital la înfiinţarea societăţii comerciale Eco-Sal. CJ urmează să deţină 99% din capitalul societăţii, iar Consiliul Local al comunei Stăuceni, pe raza căreia se construieşte depozitul judeţean de deşeuri, va deţine 1%. Noua societate va avea un capital de 115.000 de lei, divizat în 5.750 de acţiuni, valoarea nominală fiind de 20 lei pe acţiune.

Preşedintele CJ, Florin Ţurcanu, doreşte ca Eco-Sal să participe la licitaţia pentru desemnarea firmei care va asigura la nivel de judeţ serviciile de colectare, transport şi depozitare a deşeurilor din toate localităţile Botoşaniului. „Obiectul de activitate al Eco-Sal este operarea serviciilor de salubrizare a căror gestiune va fi delegată prin Contractul de delegare, în aria de delegare definită în respectivul contract. Implicit, societatea va asigura implementarea programelor de investiţii publice destinate dezvoltării şi modernizării infrastructurii tehnico-edilitare, inclusiv cele finanţate din fonduri structurale”, se arată în hotărâre.

CJ implementează un proiect de peste 35 de milioane de euro finanţat de Uniunea Europeană, care include mai multe componente, printre care colectarea selectivă a deşeurilor (cuprinde platforme de colectare dotate cu euro-containere pentru colectarea separată a deşeurilor reziduale şi a materialelor reciclabile, precum şi unităţi de compostare individuală în gospodării pentru deşeurile biodegradabile); construirea unui depozit conform (prima celulă, cu o capacitate de 0,95 milioane de tone) la Stăuceni; construirea unei staţii de sortare cu capacitatea de 24.500 t/an la Stăuceni; construirea a două staţii de transfer la Săveni şi Ştefăneşti şi amenajarea punctelor publice de colectare la staţiile de transfer de la Dorohoi şi Flămânzi; închiderea şi reabilitarea a două depozite urbane neconforme (Botoşani şi Dorohoi); achiziţionarea a 25 de vehicule pentru colectarea şi transportul deşeurilor menajere, achiziţionarea a 7.397 de euro-containere.

Proiectul este derulat prin Programul Operaţional Sectorial 'Mediu' (POS Mediu) - „Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deşeurilor şi reabilitarea siturilor istorice contaminate” şi se derulează pe o perioadă de 57 de luni cu finalizare la data de 21 august 2015.

Obiectivul general al proiectului este reprezentat de dezvoltarea unui sistem durabil de gestionare a deşeurilor care să îmbunătăţească atât calitatea vieţii, cât şi pe cea a mediului din judeţul Botoşani şi să corespundă din punctul de vedere al protecţiei mediului cu cerinţele legislaţiei române şi europene.

Codrin Ispas

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

 

 

ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE S.C. VINI COM COPOU S.R.L. Iași, prin administrator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., numit potrivit Încheierii nr. 171/19.07.2017, pronunţată de Tribunalul Iași, în dosarul nr. 5373/99/2017, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 și ale hotărârilor adunării creditorilor din data de 20.06.2018, anunţă scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, la data de 01.10.2018, orele 12.00, la sediul administratorului judiciar din Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, a următoarelor categorii de stocuri: Nr. crt. – Active propuse spre valorificare – Cantitate – Preţ unitar pe buc./litru (lei, cu T.V.A. inclus) – Valoare de pornire a licitaţiei (lei, fără T.V.A.) 4. – RIESLING ITALIAN DOC – vin vrac* – 16.828 litri – 2,00 lei/litru – 33.656,00* * În cazul în care acest activ nu se va valorifica la prețul din prezenta publicație de vânzare, în cadrul aceleiași licitații el va putea fi valorificat la cel mai mare preț oferit, cu condiția să nu fie derizoriu. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 28.09.2018, ora 12.00, la sediul administratorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași. Pentru participarea la licitaţie, potenţialii cumpărători trebuie să depună la sediul administratorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași, până la data de 28.09.2018, ora 12.00, documentele prevăzute în publicația de vânzare ce poate fi vizualizată pe site-ul www.insolventa.ro. Accesul direct la activul oferit la vânzare se face cu programare şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare a activului care cuprinde clauze de confidenţialitate. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe prin fax la 0232/212231 sau e-mail vanzari@insolventa.ro intenţia de vizitare. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0749244377, 0755132471, 0232/243864.
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE S.C. Util Store S.R.L. C.U.I. 26185417, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.-Filiala Suceava, numit conform Sentinței nr. 309/03.04.2015, pronunţată de Tribunalul Suceava în dosarul nr. 3845/86/2014*, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006 și ale H.A.C. din 28.03.2017, anunţă scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, la data de 10.10.2018, orele 14.00, a activului: Restaurant și pensiune Luxor*** (Sc 309 mp, suprafața desfășurată 716 mp, amplasate pe un teren intravilan curți construcții 418 mp, la ieșirea din com. Marginea spre Sucevița, jud. Suceava, vis-a-vis de Muzeul de ceramică neagră Marginea), împreună cu mobilier restaurant, echipament profesional bucătărie, alte bunuri mobile. Proprietatea imobiliară este de tip P+1E+M, cu finisaje de înaltă calitate, mobilier, aer condiționat și sistem de ventilație a aerului. Restaurantul are o capacitate de 300 locuri, mobilier și echipament profesional pentru bucătărie. Spațiul de cazare este la mezanin, format din 2 apartamente și o cameră dublă fiecare cu baie proprie. Proprietatea dispune de rețea alimentare apă și canalizare în regie proprie, rețea energie electrică de la rețea locală, două boilere electrice, centrală termică și are o deschidere frontală la DN 17A de 16 mp. Valoare de pornire a licitatiei (fără T.V.A.) - 479.412,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 09.10.2018, ora 12.00, la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 09.10.2018, orele 14.00, toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura de la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 09.10.2018, ora 12.00. Relaţii suplimentare se pot obţine: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. la telefoanele: 0749244377, 0757545545, 0232/243864. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.-Filiala Suceava
Publicaţie de vânzare bun mobil SC Sanrotex SRL LD Expert Grup IPURL, lichidatorul judiciar al SC Sanrotex SRL, Sat Hemeius, com. Hemeius, jud. Bacău, în temeiul Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, vinde prin licitaţie publică următorul activ: 1. Bun mobil: Maşină de împachetat RVE 210 – preţ 8.882 lei. Preţul nu conţine TVA. Licitaţiile vor avea loc în datele de 28 septembrie 2018, 12 şi 26 octombrie, ora 11.00, la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacău, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: a.cerere de participare la licitaţie; b.dovada achitãrii cauţiunii - 10% din valoarea bunului licitat, fără TVA; c.dovada achitãrii taxei de participare – 500 lei; d.dovada achitãrii caietului de sarcini în valoare de 500 lei; e.documentele care atestă identitatea şi calitatea participantului la licitaţie, după cum urmează: actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxele se vor achita în contul nr. RO31BTRL00401202439798XX, cont deschis pe numele debitoarei SC Sanrotex SRL la Banca Transilvania SA. Înscrierile se fac la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacau cu o zi ȋnainte de data desfăşurării licitaţiei. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit, 5 zile de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunului, care va fi scos din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Informaţii lichidator judiciar la numerele de telefon 0746153363, 0745630037. Lichidator judiciar LD Expert Grup IPURL Practician în insolvenţă Lazăr Dumitru
Un profesor oferă, de nouă ani, meditaţii gratuite la matematică
21/03/2018 04:30

Profesorul de invăţămant primar Andreea Simona Chirilă coordonează de nouă ani proiectul „O altfel de şcoală”, in cadrul căruia caţiva profesori fac in fiecare an muncă voluntară in preg ...

Primării executate silit de profesori
30/11/2012 08:50

    Două primării din judeţ sunt executate silit de cadrele didactice navetiste. Preşedintele Ligii Sindicatelor din Învăţămant (LSI), Liviu Axinte, a declarat că procedurile de execut ...

Arestaţi pentru tulburarea liniştii publice
30/11/2012 08:47

  Poliţiştii au dispus reţinerea pentru 24 de ore a patru tineri din Botoşani. Ei au fost implicaţi intr-un scandal in care unul dintre ei a folosit un cuţit. „În ziua de 28 noiembrie, ...

Un consilier local din Botoşani cere împrejmuirea şcolilor
30/11/2012 08:44

  Un consilier local a propus, ieri, imprejmuirea tuturor şcolilor şi paza acestora, pentru ca elevii să nu mai poată părăsi, in timpul orelor de curs, perimetrul unităţii de invăţămant. Consil ...

 

Botoşănenii pot să-şi vândă din nou porcii la abatoare
30/11/2012 08:42

    Botoşăneanul Mihai Ţurcanu, preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA), a declarat că ordinul va duce la creşterea numărului cresc ...

Sobele cu lemne vor fi scoase din şcoli
30/11/2012 08:15

  Prefectul Costică Macaleţi, susţine ideea inlocuirii actualului sistem de incălzire a şcolilor din mediul rural. El a declarat, miercuri, intr-o conferinţă de presă, că, in 2013, vechile sobe ...

Motocicletă radiată din Elveţia pe drumurile Botoşaniului
30/11/2012 07:00

  O motocicletă radiată din Elveţia de mai bine de 6 ani a fost identificată, luni, de poliţişti pe un drum comunal din Băluşeni. Constantin A., de 39 de ani, din Băluşeni a fost oprit pentru co ...

Un nou serviciu va fi înfiinţat la Consiliul Judeţean
29/11/2012 09:03

  Consiliul Judeţean va infiinţa o nouă direcţie in subordine. Este vorba de Direcţia de Apă şi Canal, care va coordona activitatea de la Nova Apaserv. „Mai fac o direcţie in cadrul Consiliu ...

O organizaţie britanică vrea să aibă grijă de câinii din Botoşani
29/11/2012 08:58

  Soluţia a venit după ce primarul Ovidiu Portariuc le-a dat un ultimatum privind găsirea unor soluţii in cazul cainilor fără stăpan. Contractul urmează să fie analizat şi de reprezentanţii mun ...

Floarea Marocico este noul director al Camerei Agricole Botoşani
29/11/2012 08:57

  După cateva luni de interimat, Floarea Marocico a devenit director cu acte in regulă a Camerei Agricole Judeţene. Ea a obţinut postul de director executiv după ce a susţinut concursul organizat de ...