Lego şi Tencent vor deschide o reţea socială pentru copii
Dimensiune font:
Celebrul producător danez de jucării a anunţat un parteneriat cu gigantul chinez de tehnologie Tencent * cele două companii vor să dezvolte jocuri video care vor fi promovate pe platformele Tencent, grup care în China are peste un miliard de utilizatori
Tencent a fost recent în centrul atenţiei când capitalizarea sa de piaţă a depăşit-o, în noiembrie, pe cea a Facebook, potrivit hotnews.ro. Lego va dezvolta jocuri care vor fi promovate pe platformele online ale Tencent, în zone speciale destinate copiilor. Parteneriatul va acoperi mai multe aspecte şi cele două companii studiază posibilitatea de a dezvolta în China o reţea socială pentru copii, scrie Reuters. Producătorul danez de jucării Lego anunţa, în septembrie, că va concedia 1.400 de persoane până la finalul anului, după ce vânzările au scăzut şi după ce au apărut şi amânări pentru proiectele din China.
Lego a avut vânzări de două miliarde euro în prima parte a lui 2017 şi numărul de angajaţi în lume este de 18.200. Dacă în lume vânzările Lego au scăzut, în China au crescut cu 25-30%. Piaţa chineză a jucăriilor este estimată la 31 miliarde dolari/an, iar Lego are 3%, în timp ce rivalii săi Mattel şi Hasbro au 2%, respectiv 1%. Holdingul Tencent a devenit prima companie chineză ce valorează peste 500 miliarde dolari şi a depăşit în noiembrie Facebook la capitalizare. Cu toate acestea, Tencent este foarte puţin cunoscută în afara Chinei, fiindcă abia de curând a început extinderea. Holdingul înfiinţat în urmă cu 19 ani a cumpărat 12% din Snapchat şi 5% din Tesla Motors şi a investit în sute de companii. Tencent deţine WeChat, o platformă cu un miliard de utilizatori unde se pot face şi cumpărături online şi pot fi vizionate şi clipuri video.
Maria POINESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau