1 afaceri bis
1 afaceri

Dimensiune font:

Afaceri dubioase la o firmă din judeţul Iaşi

| 19-06-2017 12:25

Reprezentantul unei firme cu sediul social în comuna Holboca a cerut, la mijlocul lunii mai, deschiderea procedurii de insolvenţă * potrivit acestuia, Energy Crop Trading SRL avea datorii de peste 3,7 milioane de lei * aceeaşi firmă figurează pe site-ul ANAF cu obligaţii restante doar la bugetul de stat, de 1,49 milioane de lei

În aprilie 2011, Petru Barnea (împlineşte 38 de ani săptămâna viitoare) a înfiinţat firma Energy Crop Trading SRL, cu sediul social în comuna Holboca din judeţul Iaşi şi având ca obiect principal de activitate „comerţ cu ridicata al băuturilor“. În primul an de activitate (vreo 8 luni, de fapt) a reuşit să înregistreze o cifră de afaceri de 6,38 milioane lei, pentru ca în 2012 să coboare la 3,9 milioane lei.

Din 2013 nu a mai desfăşurat cine ştie ce activitate, dar a rămas cu datorii la nivelul anilor cu rezultate importante şi doar o parte din acestea ar putea fi acoperite de creanţele deţinute de firmă, în cazul în care acestea ar fi recuperate.

Pe 15 mai 2017, Petru Barnea s-a decis să nu o mai lălăie cu această firmă şi a solicitat deschiderea procedurii simplificate a insolvenţei (faliment), precizând că are datorii certe, lichide şi exigibile de 3.727.691,87 lei. Suma declarată în cererea introductivă este cu aproape un milion lei mai mare faţă de cea din bilanţul pe 2016, plus care ar putea avea drept cauză finalizarea unei inspecţii fiscale: Energy Crop Trading SRL figurează pe site-ul ANAF cu obligaţii restante doar la bugetul de stat, de 1.497.989 lei. Suma nu include niciun leu accesorii (dobânzi sau penalităţi), ceea ce înseamnă că datoria este de dată recentă, şi cel mai probabil reprezintă TVA neachitată… şi dedusă de alţii, desigur!Judecătorul sindic de la Tribunalul Iaşi a admis cererea pe 25 mai 2017 şi a numit un lichidator judiciar provizoriu, acesta fiind propus de debitoare. Termenul limită de înscriere la masa credală este 10 iulie 2017, iar prima Adunare a Creditorilor urmează să se desfăşoare pe 28 iulie 2017 – lichidatorul nu a binevoit să comunice şi ora.

A dat băutura pe piese auto

Interesant este că, în anul în care a lăsat-o moale cu Energy Crop Trading SRL, Petru Barnea a înfiinţat Federal Business SRL, cu sediul tot în Holboca, dar având ca obiect principal de activitate „comerţ cu amănuntul de piese şi accesorii pentru autovehicule“.

În 2014 şi 2015, Federal Business SRL a înregistrat rezultate modeste şi cam ciudate – profit net de 83,5% din cifra de afaceri în 2015! În schimb, anul trecut a sărit la o cifră de afaceri de 10,66 milioane lei, sumă care sugerează că Barnea ori a prins un contract baban cu vreo instituţie/societate de stat, ori derulează nişte afaceri doar pe hârtie, cu scopul de “optimiza” taxele şi impozitele achitate de alte firme.

A doua variantă pare a fi susţinută şi de unii indicatori financiari de la finalul anului 2016: stocuri de numai 183.657 lei, creanţe de 5.343.641 lei (jumătate din cifra de afaceri) şi datorii de 5.190.602 lei. În afară de cele două firme menţionate, familia Barnea, de data această prin Vasile Barnea (42 de ani), tocmai a pregătit Recorom Prest SRL Holboca. Societatea a fost înfiinţată în 2011 de Elena Barnea (29 de ani), are ca obiect principal de activitate “intermedieri în comerţul cu produse diverse” şi nu a desfăşurat activitate până în prezent. Luna trecută, Recorom Prest SRL a fost preluată de Vasile BARNEA, iar de la 1 iunie 2017 a devenit… plătitoare de TVA. Mai multe pe www.supervizor.ro

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași – Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agro - industrială, (tip “ferm[ creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice – Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 379.562 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc – Valoare de piață lei – fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 306.153 2 – Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 78.300 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 54.527 Licitațiile vor avea loc în data de 08,15,22 și 29.06.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud.Iași, Complex de Birouri ”NH BUSINESS”, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA – pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar decshis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiunea de 10% etc.) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE LD Expert Grup IPURL, lichidatorul judiciar al SC Kat Company SRL, Iaşi, str Eternitate, nr. 84, bl. Z2-1, sc. C, et. 4, ap. 4, jud. Iaşi, în temeiul Legii 85/2006, vinde prin licitaţie publică, următoarele bunuri: Imobile situate în sat Agapia, com. Agapia, jud Neamţ, în bloc: 1. Teren arabil cu suprafaţă S = 1.892 mp, situat în extravilanul comunei Agapia, punct Molizi, jud. Neamţ, înscris în cartea funciară nr. 451/N a localitătii Agapia cu nr. cadastral 524; 2. Teren arabil cu suprafaţa S = 3.275 mp, situat în extravilanul comunei Agapia, punct Molizi, jud. Neamţ, înscris în cartea funciară nr. 448/N a localitătii Agapia cu nr. cadastral 501; 3. Imobil situat în intravilanul satului Agapia, jud Neamţ, compus din: - teren categorie folosinţă “curţi-construcţii” în S = 1.199 mp, parcela 1CC - construcţia cu destinaţia de pensiune turistică S+P+1E+M cu Sconstruită = 347,28 mp şi Suprafaţă construită desfăşurată = 1.389,12 mp - teren categoria de folosinţă “arabil” în suprafaţă de 1.482 mp, parcela 2A Preţ - 2.307.960 lei . Imobile situate în sat Dancu, com Holboca, jud Iaşi, în bloc: 1. Teren intravilan în suprafaţă de 3.400 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1 pe care sunt amplasate construcţiile C1, C2, C3 şi C4, alcătuit din: - parcela 1(417) de categorie de folosinţă „curţi – construcţii” în suprafaţă de 628 mp, pe care sunt amplasate construcţiile C1, C2 şi C3; - parcela 2/1(418/1) de categorie de folosinţă „arabil” în suprafaţă de 2.314 mp., pe care se află construcţia C4; - parcela 3(416) de categorie de folosinţă „vie” în suprafaţă de 458 mp; 2. Construcţia C1 – spaţiu comercial D+P+1E, cu Sc la sol = 81,83 mp, supprafaţă utilă 141,01 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1-C1. 3. Rampă C2 cu suprafaţa construită la sol Sc = 19,84 mp, nr. cad. 802/1-C2; 4. Hală C3 - depozit, cu Sc la sol = 198,96 mp, Sutilă = 264,06 mp, CF 60579, nr. cad. 802/A-C3. 5. Casă C4 – locuinţă P+1E, cu suprafaţă construită la sol Sc = 81,40 mp, Sutilă 83,81 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1-C4 Preţ - 822.924 lei. Licitaţiile vor avea loc pe 18.05.2018, 31.05.2018, 15.06.2018 orele 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Cronicar Mustea, nr. 17, parter, ap. 12, jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: dovada achitării taxei de participare de 1.000 lei, dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei, dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei; actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila.Taxele se vor achita în contul RO 87 BTRL 0240 1202 8795 78XX deschis pe numele debitoarei SC KAT COMPANY SRL la Banca Transilvania - sucursala Iaşi. Înscrierile se fac la biroul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Cronicar Mustea, nr. 17, parter, ap. 12, jud. Iaşim cu o zi ȋnainte de data desfăşurării licitaţiei, pânã la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit, 30 zile de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunului, care va fi scos din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra imobilelor scoase la vânzare se va adresa lichidatorului judiciar. Informaţii lichidator judiciar telefon 0232/235508.
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE S.C. Util Store S.R.L. C.U.I. 26185417, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.-Filiala Suceava, numit conform Sentinței nr. 309/03.04.2015, pronunţată de Tribunalul Suceava în dosarul nr. 3845/86/2014*, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006 și ale H.A.C. din 28.03.2017, anunţă scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, la data de 12.07.2018, orele 12.00, a activului: Restaurant şi pensiune Luxor*** (Sc 309 mp, suprafaţă desfăşurată 716 mp, amplasate pe un teren intravilan curţi construcţii 418 mp, la ieşirea din com. Marginea spre Suceviţa, jud. Suceava, vis-a-vis de Muzeul de ceramică neagră Marginea), împreună cu mobilier restaurant, echipament profesional bucătărie, alte bunuri mobile. Proprietatea imobiliară este de tip P+1E+M, cu finisaje de înaltă calitate, mobilier, aer condiţionat şi sistem de ventilaţie a aerului. Restaurantul are o capacitate de 300 locuri, mobilier şi echipament profesional pentru bucătărie. Spaţiul de cazare este la mezanin, format din 2 apartamente şi o cameră dublă fiecare cu baie proprie. Proprietatea dispune de reţea alimentare apă şi canalizare în regie proprie, reţea energie electrică de la reţea locală, două boilere electrice, centrală termică şi are o deschidere frontală la DN 17A de 16 mp. Valoare de pornire a licitaţiei (fără T.V.A.) - 479.412,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.07.2018, ora 12.00, la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 11.07.2018, orele 12.00, toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura de la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 11.07.2018, ora 12.00. Relaţii suplimentare se pot obţine: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. la telefoanele: 0749244377, 0757545545, 0232/243864. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.-Filiala Suceava
Dezvoltarea activitatii societatii ERGIO-PROD SRL Comăneşti
22/06/2018 17:08

Data: 25.06.2018 COMUNICAT DE PRESA Dezvoltarea activitatii societarii ERGIO-PROD SRL Comăneşti Societatea ERGIO-PROD SRL cu sediul in Loc.Comăneşti, Jud. Bacău, a demarat incepand cu data de 21.05.2018 ...

ALERTĂ - Indicele ROBOR, salt dezastruos după condamnarea lui Liviu Dragnea
22/06/2018 11:49

Indicele Robor la trei luni, in funcţie de care sunt calculate dobanzile la majoritatea creditelor in lei, a crescut la 3,09%, cel mai mare nivel din septembrie 2014, potrivit datelor publicate vineri de Banca ...

LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE -22 Iunie 2018
22/06/2018 10:34

                       Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand  ...

 

„România nu mai are nevoie de mutaţii fiscale majore”
19/06/2018 00:00

* Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi a organizat a cincea ediţie a Atelierelor de Know How - conferinţa cu tema „Noutăţi, tendinţe şi provocări pentru mediul de afaceri local” * „Rom ...

Peste 1.100 de firme ieşene au fost radiate în primele luni ale anului
18/06/2018 00:00

* la Iaşi, de la inceputul anului in curs şi pană la inceputul lunii mai, in evidenţele Oficiului Registrului Comerţului figurau 1.618 societăţi nou infiinţate, dintre care 1.038 societăţi cu răspund ...

Heisterkamp Transport România și-a deschis punct de lucru la Iași
17/06/2018 18:25

O importantă companie olandeză din domeniul transporturilor care activează de mai bine de 100 de ani pe piata internatională si de 3 ani in Romania, avand sediul central la Cluj-Napoca a inceput să isi dez ...

 MARVICON este o companie de expediții și transporturi,
17/06/2018 07:45

   MARVICON este o companie de expeditii si transporturi, care a fost infiintata in 2015, la Oradea, ca urmare a unei investitii de capital privat belgian. Este, de asemenea, parte a grupului BE- ...

ANAF a publicat LISTA NEAGRĂ a datornicilor: vezi dacă te regăsești între cei 11.000 de restanțieri
16/06/2018 09:22

 Ministrul de Finante, Eugen Teodorovici, a dat ordin celor de la ANAF să publice lista neagră a datornicilor din Romania, iar inspectorii s-au executat.   Peste 11.000 de persoane fizice, cu dato ...

Deranjul prevestit de creşterea economică
16/06/2018 00:00

Într-o analiză recentă făcută activităţii de guvernare, pornind de la datele oferite de Institutul Naţional de Statistică, premierul Viorica Dăncilă a afirmat că măsurile luate pană acum de c ...