antet-CAMCOMERT6-10AUGl18

Dimensiune font:

CARAVANA DE INFORMARE în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie joi, 20 septembrie 2018, ora 10.00

| 20-09-2018 10:11

 

Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi
Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de noi instrumente, metode, practici etc. de management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite în vederea adaptării activităţii la dinamica sectoarelor economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI
Titlul proiectului: ”Manageri competenţi pentru întreprinderi responsabile - #businessresponsabil”
 

 CARAVANA DE INFORMARE
în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava din Str. Universităţii, Nr. 15–17
joi, 20 septembrie 2018, ora 10.00

 
Camera de Comerţ si Industrie a judeţului Neamţ, organizează în data de 20 septembrie 2018, ora 10.00 în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava din Str. Universităţii, Nr. 15 – 17, un eveniment (caravană) de informare şi conştientizare pentru persoanele interesate să participe la programele de formare oferite de proiectul “Manageri competenţi pentru întreprinderi responsabile - #businessresponsabil” – ID 117359, proiect cofinanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi.

Proiectul are o valoare totală de 2.548.633,21 lei şi se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni, la nivelul Regiunii de Dezvoltare Nord-Est.

Grupul ţintă al proiectului este compus din 501 persoane fizice din cele 6 judeţe ale Regiunii de Nord-Est, care lucrează într-o întreprindere ce îşi desfăşoară sau doreşte să îşi adapteze activitatea principală sau secundară într-unul din sectoarele cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi în corelare cu domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI şi care se încadrează într-una dintre următoarele categorii:
- 160 angajaţi care asigură managementul strategic şi care ocupă poziţii de management;
- 140 angajaţi din departamentele de resurse umane ;
- 201 antreprenori care-şi gestionează propriile afaceri.

Obiectivul general al proiectului constă în dezvoltarea unor competenţe specifice pentru 501 de persoane, prin furnizarea gratuită a programelor de formare, activităţi de business coaching şi evenimentelor organizate:

A. Pentru manageri şi antreprenori din Regiunea de Nord-Est
• Curs Competenţe Antreprenoriale
• Curs Manager Proiect
• Curs Manager de Responsabilitate Sociala
• Curs de Manager de Inovare
• Sesiuni de business coaching
• Conferinţă pe tema „Creşterea competitivităţii IMM-urilor din Regiunea Nord-Est prin inovare”

B. Pentru angajaţii din departamentele de resurse umane:
• Curs Inspector Resurse Umane
• Curs Manager Resurse Umane
• Conferinţă pe tema „Promovarea îmbătrânirii active şi adaptarea muncii la nevoile lucrătorilor vârstnici”
• Workshop pe tema „Învăţarea pe tot parcursul vieţii”
Principalele rezultate ale proiectului sunt certificatele de absolvire rezultate, recunoscute ANC şi sprijinul acordat pentru 55 de IMM-uri în vederea elaborării / revizuirii planificării strategice.
Detalii despre calendarul programelor de formare şi informaţii suplimentare se pot obţine de la Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ la telefon: 0233 216663 sau e-mail: ccint@ccint.ro.
 
 
 

Elena Aurora Emilia MIRON

Manager proiect
 
 
 
 
 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

Licitaţie publică 22.10.2018 1.Informaţii generale privind locatorul: Comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 2. Obiectul concesionării: Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului privat al comunei Bivolari: T16 p50/16 Tabara 582,70 mp. Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului public al comunei Bivolari: T26 1133/1 Bivolari 210,0 mp. 2.1 Procedura aplicată - Licitaţie publică cu ofertă în plic; 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire; comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia se obţine de la sediul locatorului; 3.2. Denumirea şi adresa compartimentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Bivolari, jud. Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.3. Preţul documentaţiei de atribure este de 50 lei. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 18.10.2018, ora 14.00; 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor 19.10.2018, ora 14.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Bivolari, cu sediul în Bivolari, jud. Iaşi; 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 ex. (plic închis şi sigilat); 5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor 22.10.2018, ora 9.00;
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE LD EXPERT GRUP IPURL, lichidatorul judiciar al SC STEK INDUSTRY SRL vinde prin licitaţie publică în temeiul Legii 85/2006 în bloc următoarele active: - Bunuri mobile constând în echipamente, instalaţii şi materii prime specifice obiectului de activitate al debitoarei, respectiv lucrări de tâmplărie şi dulgherie, precum şi mobilier, birotică, produse finite, mijloace fixe şi obiecte de inventar la preţul de pornire de 93.421 lei (reprezentand 20% din pretul de evaluare). Licitaţiile vor avea avea loc în zilele de 26 octombrie, 02 noiembrie, 09 noiembrie, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, Clădirea 30 Avenue Business Center, et. 3, cam. 2, jud. Bacau, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune cu cel puţin 24 ore înainte de ziua licitaţiei o ofertă ce va conţine: - cerere de participare la licitatie; - dovada achitării caietului de sarcini în valoare de 500 lei; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei; - documentele care atestă identitatea şi calitatea participantului la licitaţie, după cum urmează: actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxele se vor achita în contul RO46BRDE380SV41329193800 RON deschis pe numele SC Stek Industry SRL la BRD-GSG SA Huşi. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare se va adresa lichidatorului judiciar cel târziu cu doua zile inainte de fiecare sedinta de licitatie. Informaţii suplimentare la telefon: 0746153363. Lichidator judiciar LD EXPERT GRUP IPURL
ȘOC și GROAZĂ într-un hypermarket celebru: OPC a cerut, în premieră națională, ÎNCHIDEREA magazinului - VIDEO
16/10/2018 20:36

 Premieră in judetul Constanta, după ce Protectia Consumatorului a cerut inchiderea magazinului unui mare retailer, pentru abateri repetate, intre care si pentru practici comerciale incorecte. Societatea ...

5 servicii ANAF pe internet, pentru firme și persoane fizice
16/10/2018 17:33

  Depunerea de declaratii pentru plata impozitelor si obsinerea de informatii sunt cateva dintre activitătile pe care firmele si persoanele fizice le pot face online in relatia cu Agentia Natională de ...

VEZI: Cum sa investesti intr-o afacere de succes cu ZERO RISCURI
16/10/2018 13:45

 Orice antreprenor stie ca demararea unui business nu e neaparat partea cea mai grea, cat este de fapt mentinerea afacerii functionala. E nevoie de ani de munca pana reusesti sa recuperezi investitia initi ...

 

Start Activ - Participă la prima sesiune de selecţie a planurilor de afaceri!
16/10/2018 11:17

  Vino la cursurile de competente antreprenoriale pentru a putea participa la concursul de planuri de afaceri  si obtine 35.000 Euro!    

Taxele și impozitele se modifică din 2019. Cine pierde și cine câștigă
16/10/2018 08:29

 În timp ce ministrul de Finante dă asigurări că mediul de business va fi sustinut si nu va exista o crestere, ci o reducere a fiscalitătii in 2019, analistii economici sustin că măsurile Guver ...

Moldova, împânzită cu agenţi de asigurare a locuinţelor
16/10/2018 00:00

Iaşi, Targu Frumos, Botoşani, Roman, Barlad, Brăila, Galaţi şi Tecuci sunt oraşele unde se desfăşoară, incepand de ieri, campania de conştientizare a importanţei asigurării obligatorii a locuinţelo ...

Interviu. Cui i-e frică de IFN?  ”Un credit la Smile Credit se obține foarte simplu și foarte rapid”
12/10/2018 14:03

Cristian Lungoci este director executiv Smile Credit IFN, una din institutiile financiare cele mai apreciate pe piata creditelor rapide. Într-o perioadă in care se vorbeste mult despre IFN-uri si despr ...