antet-CAMCOMERT6-10AUGl18

Dimensiune font:

CARAVANA DE INFORMARE în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie joi, 20 septembrie 2018, ora 10.00

| 19-09-2018 10:11

 

Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi
Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de noi instrumente, metode, practici etc. de management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite în vederea adaptării activităţii la dinamica sectoarelor economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI
Titlul proiectului: ”Manageri competenţi pentru întreprinderi responsabile - #businessresponsabil”
 

 CARAVANA DE INFORMARE
în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava din Str. Universităţii, Nr. 15–17
joi, 20 septembrie 2018, ora 10.00

 
Camera de Comerţ si Industrie a judeţului Neamţ, organizează în data de 20 septembrie 2018, ora 10.00 în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava din Str. Universităţii, Nr. 15 – 17, un eveniment (caravană) de informare şi conştientizare pentru persoanele interesate să participe la programele de formare oferite de proiectul “Manageri competenţi pentru întreprinderi responsabile - #businessresponsabil” – ID 117359, proiect cofinanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi.

Proiectul are o valoare totală de 2.548.633,21 lei şi se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni, la nivelul Regiunii de Dezvoltare Nord-Est.

Grupul ţintă al proiectului este compus din 501 persoane fizice din cele 6 judeţe ale Regiunii de Nord-Est, care lucrează într-o întreprindere ce îşi desfăşoară sau doreşte să îşi adapteze activitatea principală sau secundară într-unul din sectoarele cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi în corelare cu domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI şi care se încadrează într-una dintre următoarele categorii:
- 160 angajaţi care asigură managementul strategic şi care ocupă poziţii de management;
- 140 angajaţi din departamentele de resurse umane ;
- 201 antreprenori care-şi gestionează propriile afaceri.

Obiectivul general al proiectului constă în dezvoltarea unor competenţe specifice pentru 501 de persoane, prin furnizarea gratuită a programelor de formare, activităţi de business coaching şi evenimentelor organizate:

A. Pentru manageri şi antreprenori din Regiunea de Nord-Est
• Curs Competenţe Antreprenoriale
• Curs Manager Proiect
• Curs Manager de Responsabilitate Sociala
• Curs de Manager de Inovare
• Sesiuni de business coaching
• Conferinţă pe tema „Creşterea competitivităţii IMM-urilor din Regiunea Nord-Est prin inovare”

B. Pentru angajaţii din departamentele de resurse umane:
• Curs Inspector Resurse Umane
• Curs Manager Resurse Umane
• Conferinţă pe tema „Promovarea îmbătrânirii active şi adaptarea muncii la nevoile lucrătorilor vârstnici”
• Workshop pe tema „Învăţarea pe tot parcursul vieţii”
Principalele rezultate ale proiectului sunt certificatele de absolvire rezultate, recunoscute ANC şi sprijinul acordat pentru 55 de IMM-uri în vederea elaborării / revizuirii planificării strategice.
Detalii despre calendarul programelor de formare şi informaţii suplimentare se pot obţine de la Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ la telefon: 0233 216663 sau e-mail: ccint@ccint.ro.
 
 
 

Elena Aurora Emilia MIRON

Manager proiect
 
 
 
 
 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

 

 

ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC BART LIV COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 3157/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamț – Secția II Civilă, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2006, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raportului de evaluare al bunurilor mobile – stoc de marfă compus din echipamente electrice, echipamente sanitare, instalații electrice, feronerie, etc., situate în mun. Roman, jud. Neamț, astfel: a. Preț de pornire 95% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 65.891 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 03, 10, 17 și 24.08.2018, ora 12.00; b. Preț de pornire 85% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 58.955 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 07, 14, 21 și 28.09.2018, ora 12.00; c. Preț de pornire 75% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 52.019 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 05, 12, 19 și 26.10.2018, ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 100 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr. RO26PIRB2900710925003000 deschis pe numele debitorului la Piraeus Bank – Sucursala Iași; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, sau tel: 0744520508, 0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com
ANUNȚ LICITAȚIE MATINAL PRODCOM S.R.L CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ IORGOAEA EUGENIA, reprezentată legal prin practician în insolvenţă IORGOAEA EUGENIA, în calitate de administrator judiciar al debitoarei MATINAL PRODCOM SRL, identificată prin CUI RO6959297 si nr. înregistrare la Registrul Comerţului: J27/2317/1994, având sediul social în com. Tupilati, jud. Neamţ, conform Încheierii de şedinţă din 10.04.2013 ce priveşte cauza ce face obiectul dosarului nr. 1969/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamţ organizează licitaţie publică deschisă cu strigare pentru următoarele bunuri aparţinând debitoarei: 1. Construcţie beci semiîngropat - suprafaţa construită 583.6 mp,– 43.500 lei, amplasat pe teren concesiont de la Primăria Roman str. Plopilor; 2. Teren neconstruit - 2 parcele: 1455mp – 69.700 lei şi 1400mp – 67.200 lei aflate în Com. Hangu, sat. Grozavesti, Jud. Neamţ; 3. Teren neconstruit - 2 parcele: 2.161,50 mp - 41.400 lei şi 2.161,50 mp – 41.400 lei aflate în incinta SC Carpin S.A., Mun. Roman, Jud. Neamţ; 4. Terenul neconstruit în suprafaţă de 4.390 mp – 275.500 lei aflat în Câmpulung Moldovenesc, jud. Suceava. Valorile nu includ cota de TVA. Licitația va avea loc în zilele de 24, 26, 28.09.2018, orele 10.30, la sediul administratorului judiciar din Bucureşti, B-dul Mircea Vodă nr. 36, Bl M6, Sc. 2, Ap. 57, Int. 57, Sector 3. Regulamentul de vânzare poate fi consultat atât la sediul debitoarei cât şi la sediul administratorului judiciar sau poate fi solicitat la tel. 0722978184 şi e-mail expertiorgoaea@gmail.com.
Start Activ - Participă la prima sesiune de selecţie a planurilor de afaceri!
19/09/2018 17:17

                           Nord Est Start Activ 156.047 Lei Finantare Nerambursabilă    

LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE - 19 septembrie 2018   
19/09/2018 09:55

                                         Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai mu ...

 

Apple a platit Irlandei toate taxele  13,1 miliarde de euro si dobanzi de 1,2 miliarde de euro solicitate de Comisia Europeana
18/09/2018 21:15

 Irlanda a recuperat complet taxele necolectate de la grupul informatic american Apple - 13,1 miliarde de euro si dobanzi de 1,2 miliarde de euro, bani care sunt pastrati intr-un cont escrow infiintat de G ...

DOCUMENT  Ministerul Finanțelor a publicat proiectul OUG de modificare a legii insolvenței
18/09/2018 13:29

 Proiectul de Ordonantă de Urgentă pentru modificarea Legii insolventei, obtinut si publicat de HotNews.ro săptămana trecută a fost pus oficial in dezbatere publică de Ministerul Finantelor Publice ( ...

Principalele valute revin pe creştere
17/09/2018 18:26

Tensiunile comerciale la nivel mondial, in principal „războiul taxelor vamale” dintre SUA şi China, afectează majoritatea economiilor emergente. Leul nu este ocolit de acest fenomen, el depreciin ...

ASF va efectua o analiză comparativă a legislaţiei RCA din alte ţări europene unde există clienţi cu risc ridicat
17/09/2018 12:29

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) va demara o analiză a situaţiei concrete din piaţa asigurărilor auto oblogatorii (RCA) din Romania şi a convergenţei legislaţiei locale cu cea europeană, ac ...

Unul din cinci patroni români suferă de foame!
17/09/2018 10:31

* o parte insemnată a patronilor romani se confruntă cu probleme greu de crezut pentru o ţară membră a Uniunii Europene: foamete, lipsa din locuinţă a maşinii de spălat, căzii, duşului sau grupului s ...

Mai puţin de 19% dintre locuinţe au asigurare obligatorie!
17/09/2018 10:30

* obligaţia incheierii contractelor de asigurare a locuinţelor pentru riscurile de catastrofă naturală (cutremur, inundaţie, alunecări de teren) revine proprietarilor, persoanelor ori autorităţilor dese ...