Ce preferă „generaţia Y”
Dimensiune font:
Cunoscuţi şi sub numele de reprezentanţi ai „generaţiei Y” şi caracterizaţi printr-o educaţie superioară faţă de părinţii lor, care le asigură astfel un nivel mai mare de venituri, persoanele născute în perioada 1980 - 2000 au atins vârsta la care îşi pot permite să-şi îndrepte atenţia către anumite categorii de bunuri de lux, mizând în mod special pe produse din industria modei şi a tehnologiei. Astfel, reprezentanţii „generaţiei Y” - sau „generaţia Millennials” - devin treptat ţinta principală a companiilor producătoare de bunuri de lux, în acest moment aceştia reprezentând peste 50% din totalul clienţilor Sole, de exemplu. Printre cele mai populare produse se numără cele semnate Yves Saint Laurent, Gucci, Chloe şi Michael Kors, brandurile europene fiind prioritare. În ceea ce priveşte preferinţele acestora, compania remarcă faptul că tinerii nu sunt loiali faţă de un brand anume, ci selectează produse care să satisfacă propriile standarde de elitism. „Cei mai tineri dintre reprezentanţii acestei generaţii se află deja la stadiul în care încep să facă primele lor achiziţii de bunuri de lux, axându-se momentan pe accesorii fashion şi preferând cumpărarea acestora în detrimentul altor produse şi servicii, precum investiţii financiare, bunuri pentru casă sau automobile”, a declarat Angela Ţiboc, director al diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole. De asemenea, accesoriile tech, precum husele pentru telefoane ori tablete, ce vizează personalizarea gadgeturilor devenite indispensabile pentru reprezentanţii Millennials, se află şi ele în majoritatea coşurilor de cumpărături. În plus, în ceea ce priveşte comportamentul de achiziţie, peste 60% dintre comenzi sunt plasate online, în foarte puţine cazuri fiind preferat shopping-ul direct în magazin. Georgiana BĂNUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau