CGMSC – divizia de infrastructură care oferă servicii de management şi mentenanţă IT în cadrul Cegeka România
Dimensiune font:
CGMSC – divizia de infrastructură care oferă servicii de management şi mentenanţă IT în cadrul Cegeka România
Cegeka este o companie belgiană care oferă clienţilor întreaga gamă de servicii IT&C: consultanţă, dezvoltare de aplicaţii, management de infrastructură, outsourcing, hosting.
Pe piaţa din România, Cegeka este prezentă din 2009. Din cei peste 3400 de angajaţi la nivel global, în birourile din Bucureşti şi Iaşi lucrează în total peste 330 de persoane.
Cegeka România are două divizii: una axată pe oferirea serviciilor de management şi consultanţă pentru infrastructură şi una concentrată pe dezvoltarea şi întreţinerea aplicaţiilor.
CGMSC (Cegeka Global Managed Services Center) este numele diviziei de infrastructură din Cegeka România.
În ton cu linia globală a companiei, focusul CGMSC este acela de a oferi servicii de calitate clienţilor, într-o manieră transparentă care încurajează colaborarea, promovează inovaţia şi parteneriatele pe termen lung.
Clienţii CGMSC sunt companii care oferă la rândul lor un spectru larg de servicii (de la firme de arhitectură, instituţii financiare şi bănci, până la spitale şi companii producătoare de dispozitive medicale). Prin urmare, în CGMSC inginerii lucrează cu o gamă foarte variată de tehnologii: sisteme de operare (Windows şi Linux), platforme de e-mail (Exchange şi Notes), soluţii de colaborare şi comunicare (Lync/Skype for Business, SharePoint), soluţii de backup (NetBackup, BackupExec, SnapProtect), soluţii de stocare (EMC VNX, HP 3PAR, IBM Storwize, NetApp C-mode, etc), soluţii de VDI (Citrix XenDesktop), soluţii de virtualizare (VMware, Xen, Hyper-V), soluţii de management al staţiilor de lucru (System Center Configuration Manager), soluţii de monitorizare (System Center Operations Manager), reţelistică (Cisco, Juniper, Fortinet, PaloAlto).
Alături de echipele de ingineri, echipa de Service Desk oferă clienţilor suport în mai multe limbi în regim 24/7/365 pentru o gamă variată de echipamente, de la staţii de lucru, la dispozitive mobile.
Pentru a promova parteneriatele pe termen lung şi a susţine ritmul de creştere al clienţilor care îşi măresc numărul de echipamente şi adopta tehnologii noi, CGMSC este în continuă dezvoltare, atât din punct de vedere al resurselor umane, cât şi din punct de vedere al tehnologiilor suportate. CGMSC oferă suport pentru soluţii hibride sau bazate exclusive pe cloud (privat şi public) precum Amazon AWS, Microsoft Azure, Microsoft Office 365. În aceeaşi linie, un accent din ce în ce mai mare se pune pe automatizarea proceselor şi pe corelarea informaţiilor primite de la sisteme multiple pentru depistarea şi prevenirea incidentelor.
https://www.facebook.com/CegekaRomania
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau