lets-do-it-romania
Macheta Bacau

Dimensiune font:

Eco Sud este partener oficial al campaniei „Let's Do It, România!“ pentru al-V-lea an

| 14-09-2018 09:34

 Eco Sud, unul dintre liderii pieţei naționale în gestionarea deșeurilor, este partener oficial al campaniei „Let's Do It, România!“pentru al-V-lea an, reconfirmând susţinerea pentru protejarea mediului și a sănătății populației.

 . Eco Sud s-a alaturat campaniei încă de la inițierea sa în România, respectiv din anul 2010, continuând apoi în 2011, 2012, 2013 și 2016, perioade în care compania a asigurat în total depozitarea a zeci de tone de deșeuri în depozitele și centrele de management integrat pe care le administrează.

„Suntem partener oficial al al campaniei „Let's Do It, România!“ și facem astfel încă un pas important spre a păstra spațiile urbane, dar și rurale, cât mai curate. Încercăm totodata să protejăm sănătatea populației, care în ultimul timp are tot mai mult de suferit din cauza deșeurilor aruncate la întâmplare. Eco Sud duce de aproximativ 20 de ani o politică activă de prevenire a factorilor de risc, ce ar putea polua mediul înconjurător și afecta implicit sănătatea oamenilor. Iar prin intermediul acestei campanii dorim să tragem un semnal de alarmă asupra importanței colectării slective și a depozitării deșeurilor în spații special amenajate, conforme standardelor impuse de UE.”, a declarat Dan Stănoaia, Director Comercial Eco Sud S.A.

Campania „Let's Do It, România!“ va incepe sâmbătă, 15 septembrie și este cea mai ambiţioasă acţiune civică de până acum. În Ziua de Curăţenie Naţională, când va avea loc World Cleanup Day, sunt așteptate să se implice peste un milion de persoane unite de „un singur scop, acela de a face curat în toată România. “, conform celor declarate de Anca Baniţă, manager Comunicare „Let's Do It, Romania!“. Obiectivul campaniei este acela de a mobiliza 5% din populaţia globului pentru a produce o schimbare semnificativă în comportamentul oamenilor față de resursele utilizate şi faţă de deşeurile generate. Din acest motiv mișcarea este una de talie internaţională și va uni 150 de ţări, ce vor face curăţenie în aceeaşi zi.

În România Eco Sud, pe durata campaniei organizată de World Cleanup Day, va suporta contravaloarea tuturor serviciilor de depozitare a deșeurilor și va pune la dispoziție în acest sens toate depozitele și centrele de management integrat pe care le administrează, respectiv: Depozitul Ecologic Vidra-București, Depozitul Ecologic Mofleni-Craiova, Depozitul Central Mavrodin-Alexandria, Centrul de Management Integrat al Deșeurilor Frățești Giurgiu, Sistem Integrat de Management al Deșeurilor Solide Bacău. Aici vor ajunge mii de tone de deșeuri colectate din toate localitățile țării, cantități semnificative estimându-se a fi din județele București și Ilfov, mai precis din comunele Vidra, Jilava, Berceni, etc. În perioada premergătoare au mai existat astfel de campanii de curățare a deșeurilor, fiind identificate mai multe locații din respectivele comune , ce abia așteaptă să fie curățate.

Alături de Eco Sud în mișcarea „Let's Do It, România!“ mai sunt implicați 200 de voluntari din 41 de judeţe, 50 de companii, 56 de parteneri ONG si 11 autorităţi centrale, precum: Ministerul Mediului, Ministerul Apelor şi Pădurilor, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat şi Ministerul Sănătăţii, ș.a.m.d.

Primarii din multe județe și localități au răspuns deasemenea pozitiv și au reușit să mobilizeze pe plan local un număr impresionant de persoane. Un astfel de caz este cel
al Bacăului, unde și-au confirmat deja prezența aproximativ 35.000 de voluntari din Poliția Locală, Primăria Municipiului Bacău, D.G.A.S.P.C., Jandarmerie, ISU Bacău, instituții de învățământ, elevi și părinți. „ Ni s-au alăturat în această campanie foarte multe școli din județ. O școală din Onești va participa cu 500 de elevi, profesori și părinți. Ne sunt alături școli, instituții și firme din Hemeiuș, Măgura, Comănești, Moinești, Buhuși, din tot județul”, a declarat Denis Blidariu, coordonator pentru județul Bacău al programului „Let’s Do It, Romania!”.

Toti cei care s-au alăturat campaniei s-au putut înscrie în program încă din 14 august pe www.letsdoitromania.ro, iar platforma electronică prin intermediul aplicaţiei World Cleanup, le-a permis alegerea zonelor pe care urmează să le curețe. Harta deşeurilor cuprinde 1.600 de mormane de gunoi răspândite în întreaga ţară, iar aplicaţia poate fi descărcată gratuit din AppStore sau GooglePlay.

„Let`s Do It, Romania! este deja cunoscută și considerată ca fiind cea mai mare mişcare socială, până în prezent fiind înregistrate peste 18 000 de tone de deşeuri curăţate. Pentru Eco Sud acest proiect înseamnă, pe de o parte, o şansă de face din România o țară mai curată, iar pe de altă parte, un pas important în apropierea companiei de comunitățile aflate în zonele în care iși desfășoară activitatea. Astfel Eco Sud își propune să îmbunătățească viața românilor din punct de vedere calitativ, să le ofere un spațiu de trai curat și civilizat. Acesta este și motivul pentru care pune la dispoziție organizatorilor toate depozitele și centrele de management integrat pe care le administrează, face efortul de a suporta contravaloarea tuturor serviciilor de depozitare a deșeurilor colectate în urma campaniei și oferă voluntarilor ce vor activa în zona Depozitului Ecologic Vidra-București echipament adecvat strângerii deșeurilor.“, declară Dan Stănoaia, Director Comercial Eco Sud S.A.

ECO SUD SA – 20 de ani de experiență în gestiunea deșeurilor
Eco Sud S.A. este cel mai important furnizor de soluții integrate de mediu destinate depozitării și eliminării deșeurilor menajere solide urbane și a deșeurilor industriale. Eco Sud deține în prezent în portofoliu cinci Centre de Management al Deșeurilor (Depozitul Ecologic Vidra-București, Depozitul Ecologic Mofleni-Craiova, Depozitul Central Mavrodin-Alexandria, Centrul de Management Integrat al Deșeurilor Frățești Giurgiu, Sistem Integrat de Management al Deșeurilor Solide Bacău) și gestionează aproximativ 20% din cantitatea de deșeuri produsă în România, lucru care o plasează în postura de lider național în acest domeniu. Extinderea activității Eco Sud S.A. în regiunea Moldova, respectiv în județul Bacău, înseamnă pentru companie o majorare a cotei de piață de la 13% la 19%.

Obiectivul companiei este acela de a crea parteneriate stabile cu rețeaua de clienți și comunitățile în cadrul cărora își desfășoară activitatea, pentru o gestiune eficientă a serviciilor și pentru a promova o reducere progresivă a cantităților de deșeuri generate, de la colectare până la depozitarea finală. Prin acest proces Eco Sud S.A. recuperează resurse valoroase și necesare calității vieții.

Compania este licențiată Clasa I prin Ordin emis de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice și este certificată pentru Sistemul de Management de Calitate, Mediu, Sănătate și Securitate Ocupațională de către organismul de certificare TUV Rheinland InterCert Gmbh – Germania.

Despre „Let's Do It, România!“

Debutul mișcării a avut loc în Estonia, în anul 2008, unde în numai cinci ore, 50.000 de voluntari au adunat peste 10.000 de tone de deşeuri.

În ultimii şapte ani au fost derulate 400 de campanii de conştientizare, în urma cărora s-au colectat 18.000 de tone de deşeuri, iar din totalul voluntarilor implicaţi, 797.000 au fost elevi.

La nivel global , începând din 2008, peste 20 de milioane de oameni din 113 ţări au luat parte la campanile.

București, 14 septembrie 2018
ECO SUD S.A

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L.– societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agroindustrială, (tip “ferma creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice– Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 303.650 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc. – Preț de pornire lei - fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 244.922 2 – Vidanjă TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 62.640 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 43.622 Licitațiiile vor avea loc în zilele de 09, 16, 23 și 29.11.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA– pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru reprezentantul societății cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar deschis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiune) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
CENTRUL DE EXPERTIZĂ ÎN INSOLVENŢĂ SPRL anunţă în datele de 9.11.2018; 23.11.2018; 7.12.2018; 21.12.2018; orele 12.00, organizarea la sediul lichidatorului din Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanul, cam. 13-14, a licitaţiilor publice cu strigare pentru debitoarea SC ALFINCOOL SA, situată în Iaşi, str. Platou Abator nr. 5, vânzarea pe ansamblu imobiliar din Iaşi, str. Abator nr. 5 format din: Teren 21200 mp pe care sunt edificate construcţii: C1 Post trafo nr. inventar 3131 C3 Cabină Poartă nr. inventar 1518 C4 Cabină basculă nr. inventar 5112 C5 Anexă depozit nr. inventar 1504 C6 Depozit spirt vrac nr. inventar 1504 C7 Atelier preparare P+2E nr. inventar 1518 C8 Atelier îmbuteliere P+1E nr. inventar 1520 C9 Depozit produse finite nr. inventar 1522 C10 Hală fabricaţie P+2E nr. inventar 1501 C11 Staţie hidrofor nr. inventar 1523 C12 Atelier+Garaje+Magazii nr. inventar 1523 C13 Depozit cereal nr. inventar 1411 C14 Depozit carburanţi nr. inventar 1517 C15 Pavilion administrative nr. inventar 1502 Pe teren sunt edificate şi alte constructii (depozit borhotformat din cistern, depozit de brut-cisterne, birouri desfacere, puţ apă şi pompe, beci, staţie epurare) neintabulate care au fost luate în considerare în evaluarea proprietăţii. Preţul de vânzare al ansamblului imobiliar - 1.109.000 euro fără TVA. Prețul se va achita la echivalentul în lei din ziua efectuării plăţii. Cei interesaţi se vor adresa la sediul lichidatorului sau la tel. mobil 0774006236; 0723366786; 0747059149.
Licitaţie publică 22.10.2018 1.Informaţii generale privind locatorul: Comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 2. Obiectul concesionării: Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului privat al comunei Bivolari: T16 p50/16 Tabara 582,70 mp. Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului public al comunei Bivolari: T26 1133/1 Bivolari 210,0 mp. 2.1 Procedura aplicată - Licitaţie publică cu ofertă în plic; 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire; comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia se obţine de la sediul locatorului; 3.2. Denumirea şi adresa compartimentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Bivolari, jud. Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.3. Preţul documentaţiei de atribure este de 50 lei. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 18.10.2018, ora 14.00; 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor 19.10.2018, ora 14.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Bivolari, cu sediul în Bivolari, jud. Iaşi; 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 ex. (plic închis şi sigilat); 5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor 22.10.2018, ora 9.00;
ANUNŢ DE VÂNZARE S.C. Darex Trade S.R.L., cu sediul social în sat Letea Veche, comuna Letea Veche, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 308, jud. Bacău C.U.I. 30442730 nr. de înreg. O.R.C. J 04/684/2012, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, numit potrivit Sentinței nr. 243/12.04.2018, pronunţată de Tribunalul Bacău, în dosarul nr. 3761/110/2017, anunţă scoaterea la vânzare, individual, prin licitaţie publică cu strigare la data de 12.11.2018, ora 13.00, în conformitate cu Strategia de vânzare aprobată de adunarea creditorilor în şedinţa din data de 20.09.2018 şi cu prevederile Legii nr. 85/2014, a activelor societăţii debitoare, după cum urmează: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.*) – Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.*) SEMIREMORCĂ, CAROSERIA CAMION CU PRELATĂ, MARCA SCHMITZ, TIP S01, AN FABRICAŢIE 1996, NR. IDENTIFICARE WSMS6080000079206, BC-07-PSS, MASA PROPRIE 6960 KG, MASA MAX. ADMISIBILĂ 39000 KG, – 9.760,00 lei – 9.760,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.11.2018, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi. Licitaţia va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în data de 12.11.2018, ora 13.00, şi se va desfăşura în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 privind procedura de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi ale strategiei de vânzare aprobată de adunarea creditorilor din data de 20.09.2018. Pentru participarea la licitaţie, potenţialii cumpărători trebuie să depună la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, str. Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi, până la data de 11.11.2018, ora 13.00, documente prevăzute în caietul de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00–13.00, până pe data de 11.11.2018, ora 13.00, în baza unei programări prealabile. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: 0758049901, 0757545545, 0232/243864 sau e-mail secretariat@insolventa.ro. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. Manager de caz, practician în insolvență, Lucian Andronic
VÂNZARE HOTEL TRAIAN - IAȘI Subscrisele, BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. și CASA DE INSOLVENȚĂ RAVA S.P.R.L. - FILIALA BUCUREȘTI, desemnate, în Consorțiu, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei TURISM MOLDOVA S.A., prin Încheierea de ședință nr. 198/19.09.2017, pronunțată în Dosarul nr. 7658/99/2014, de către Tribunalul Iași - Secția a II-a Civilă, organizează în data de 14.11.2018, ora 15:00, la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., din București, Str. Învingătorilor nr. 24, Victory Business Center, Et. 4, Sector 3, ședința de licitație publică cu strigare pentru vânzarea Pachetului de active compus din: (i) Teren intravilan în suprafață de 2.442 mp, (ii) Construcție – GrandHotel Traian (situat pe 5 nivele – subsol, parter, mezanin și 3 etaje, cu o suprafață desfășurată de 6.612,92 mp), (iii) Teren intravilan în suprafață de 92 mp, (iv) Bunuri mobile ce se regăsesc în incinta Hotelului și care deservesc activitatea hotelieră. Complexul Hotelier „Grand Hotel Traian” este amplasat în Iași, Piața Unirii, nr. 1, jud. Iași. Amplasarea Hotelului asigură o deschidere favorabilă atât la strada Arcu – Cuza Vodă (artera de acces), Str. Alexandru Lăpușneanul (artera laterală), cât și la Piața Unirii – zona pietonală reprezentativă pentru municipiul Iași. Grand Hotel Traian a fost proiectat de celebrul Gustave Eiffel, iar construcția hotelului a fost finalizată în anul 1882, acesta fiind monument istoric și funcționând ca hotel clasificat de 4*. Hotelul dispune de 68 de camere, 3 Săli de conferință (Creangă, Eminescu și Caragiale) cu o capacitate totală de 500 locuri, i) restaurant - Restaurant Traian, ii) bar – London Pub și iii) cramă. Nivelul mediu al gradului de ocupare al hotelului, aferent ultimilor 3 ani, este de aproximativ 73%. Prețul de pornire a licitației este de 5.550.000 EUR, exclusiv TVA. Ofertanții care doresc să participe la licitație trebuie să depună la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., cel mai târziu cu două zile lucrătoare înainte de organizarea ședinței de licitație, până la ora 16:00, documentele specificate în cuprinsul Caietului de sarcini, ce poate fi achiziționat de la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. pentru suma de 5.000 Lei, exclusiv TVA. Plata Caietului de sarcini se va realiza prin transfer bancar în contul unic de insolvență al societății TURISM MOLDOVA S.A., pe baza facturii comunicate de lichidatorul judiciar. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numărul 021/3199476 sau 0372724485, e-mail: bucuresti@rava.ro sau business.restructuring@bdo.ro
 EWG cauta soferi cat B pentru distributie colete
12/11/2018 17:20

 EWG cauta soferi cat B pentru distributie colete.    Salariu 800 lire pe saptamana, cazare si transport asigurate, limba engleza nivel incepator.    Trmiteti cv la jobs@ewgjob ...

Prime consistente pentru pensionari. La ce dată de vor acorda
12/11/2018 14:43

 Pensionarii ar putea primi 5.000 de lei cu ocazia zilei de 1 Decembrie 2018, cand romanii sărbătoresc 100 de ani de la Marea Unire. Un proiect de lege depus in Parlament de un senator PNL prevede dublar ...

Dolarul a urcat, luni, la cel mai ridicat nivel al ultimelor aproape 18 luni
12/11/2018 13:04

 În plus, francul elveţian s-a apreciat luni in faţa leului, la 4,0964 lei, de la 4,0799 de lei vineri. În schimb, leul a scăzut nesemnificativ luni in faţa de euro, la 4.6586 lei, compara ...

 

Vești uriașe! Cine ar putea beneficia de al 13-lea salariu în luna decembrie – Milioane de angajați sunt vizați
12/11/2018 12:03

Vesti uriase pentru milioane de romani! În luna decembrie, acestia ar putea beneficia de al 13-lea salariu. Mai mult, ei l-ar putea primi chiar si pe al 14-lea, in prima lună din 2019. Parlamentarii PNL ...

Ramanem tot mai putini - cu cat a scazut populatia Romaniei in septembrie
12/11/2018 11:16

 Populatia Romaniei continua sa scada. Sporul natural a fost negativ atat in luna septembrie 2018 (-1.671 de persoane), cat si fata de luna septembrie 2017 (-1.248 de persoane), potrivit datelor transmise ...

Eficientizarea energetică a clădirilor publice - Spitalul Orăşenesc „IOAN LASCĂR
12/11/2018 10:50

Comunicat de presă   Data 09.11.2018 Comăneşti Eficientizarea energetică a clădirilor publice - Spitalul Orăşenesc „IOAN LASCĂR", Judeţul Bacău, Oraşul COMĂNEŞTI, strada Vasile A ...

Preţurile s-au temperat. Rata anuală a inflaţiei a scăzut la 4,3% în octombrie
12/11/2018 10:22

 Creşterea din octombrie s-a făcut pe fondul majorării cu 5,27% a preţurilor la mărfurile nealimentare, cu 3,73% a celor alimentare şi cu 2,73% a serviciilor, se menţionează intr-un comunicat de pr ...