Economia pe scurt
Dimensiune font:
Parteneriate pentru încadrarea tinerilor pe piaţa muncii
Peste 60 de parteneriate transnaţionale vor fi încheiate, până la finalul lunii septembrie, cu actori sociali din zece ţări europene, pentru a sprijini incluziunea tinerilor pe piaţa muncii din România şi din Uniunea Europeană. „Obiectivul general al proiectului îl constituie consolidarea capacităţii actorilor pieţei muncii de a se implica activ în promovarea ocupării şi incluziunii sociale a tinerilor, prin implementarea politicilor ce vizează ocuparea lor. Este vorba de Legea voluntariatului, Legea stagiaturii, Legea uceniciei etc. De asemenea, vor fi derulate două schimburi de experienţă în domeniu în Italia şi Spania, două dintre ţările unde imigranţii români sunt prezenţi în mare măsură”, a afirmat Angelica Sabiescu, managerul proiectului „Pro Juvenes - Parteneriat transnaţional pentru o piaţă inclusivă a muncii pentru tineri”.
Volkswagen cel mai mare producător auto
Grupul german Volkswagen (VW) a devansat la limită firma niponă Toyota Motor Corp în primele şase luni ale anului, devenind cel mai mare producător auto mondial, după livrări. În primul semestru din 2015, Volkswagen a vândut 5,04 milioane de vehicule, iar Toyota 5,02 milioane unităţi. Livrările au scăzut cu 1,5% în cazul Toyota şi cu 0,5% la Volkswagen. Grupul german şi-a majorat vânzările în Europa Occidentală cu peste 6%, compensând astfel încetinirea din China, cea mai mare piaţă a sa. Livrările Toyota în Europa au urcat cu 5,7 în primul semestru din acest an. „Competiţia dintre Toyota şi Volkswagen va fi foarte strânsă. Aceste companii vor trebui să se axeze mai mult pe profitabilitate decât pe vânzări”, a apreciat analistul Koji Endo, de la Advanced Research Japan.
Venituri în creştere la Orange
Veniturile totale ale Orange România au crescut în trimestrul al doilea cu 6,4%, în bază comparabilă, la 233 milioane de euro, iar în semestrul al doilea operatorul telecom a obţinut pe piaţa locală venituri de 454 milioane de euro, cu 1,3% mai mari ca în primele şase luni ale anului trecut. La finele lunii iunie, Orange avea în România 10,205 milioane de clienţi, în scădere, atât faţă de 10,531 milioane de clienţi în decembrie, cât şi faţă de 10,365 la sfârşitul lunii martie. Venitul mediu anualizat pe utilizator (ARPU) al Orange în România s-a situat la 6,2 euro în trimestrul al doilea, faţă de 6 euro în primele trei luni ale anului şi 6,2 euro în ultimul trimestru al anului precedent. În trimestrul al doilea din 2015, ARPU s-a situat la 6,4 euro.
Grupaj realizat de Georgiana BĂNUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau