Economia pe scurt
Dimensiune font:
Tranzacţii cu acţiuni în scădere la BVB
Valoarea tranzacţiilor cu acţiuni realizate în această săptămână la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a scăzut cu 4,37% comparativ cu săptămâna precedentă, până 141,6 milioane de lei, cele mai importante schimburi fiind realizate pe titlurile Electrica, iar titlurile Oltchim, care au reintrat în 30 septembrie la tranzacţionare, au cunoscut o apreciere de aproape 50%, relevă analiza Puls Capital. Valoarea totală tranzacţionată s-a ridicat la 157,26 de milioane de lei. Tranzacţiile cu obligaţiuni s-au cifrat la 8,81 milioane de lei, cele cu produse structurate la 6,84 milioane de lei, iar cele cu unităţi de fond la 0,01 milioane de lei. În săptămâna 5 - 11 octombrie, 29 titluri au avut evoluţii pozitive, 17 au înregistrat evoluţii stabile şi 26 au consemnat evoluţii negative.
Candidaţii bine pregătiţi nu mai acceptă salarii mici
Companiile care vor să facă angajări trebuie să renunţe la ideea că vor recruta candidaţi bine pregătiţi, dar „low cost“, pentru că aceştia nu vor mai accepta salarii mici. Există cinci industrii care au anunţat creşteri de personal în următoarele şase luni: business process outsourcing (call center şi shared service center), IT, telecom, logistică şi retail, însă principalul motiv pentru care candidaţii se găsesc din ce în ce mai greu îl reprezintă ofertele salariale prea mici în raport cu aşteptările lor. „Salariile pe care le oferă companiile sunt sub aşteptările candidaţilor. Candidaţii sunt mult mai conştienţi de valoarea pe care o au şi ştiu că oricând pot accepta una dintre cele 3 - 4 oferte de angajare pe care le au în aşteptare“, a spus Iuliana Leurent, sales derector în cadrul Humangest.
Vodafone România lansează 4 noi soluţii de business
Operatorul de telefonie Vodafone România a lansat noul portofoliu de soluţii de business sub umbrela Industriei 4.0, adică servicii personalizate, ce variază de la Connected Cabinets, Digital Media Signage şi Supraveghere Video, până la Managed Asset Tracking. Industria 4.0 este termenul care defineşte cea de-a patra revoluţie industrială. Aceasta cuprinde o serie de tehnologii contemporane din domeniul automatizării, schimbului de date şi al producţiei, şi reprezintă o evoluţie naturală, ce urmează revoluţiei digitale.
H&M negociază pentru supremaţie
Grupul suedez H&M caută şi negociază de mai bine de un an preluarea în chirie a unui spaţiu pe Calea Victoriei pentru deschiderea unui magazin sub brandul COS, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie. COS este al doilea cel mai important brand pentru grupul suedez după cifra de afaceri şi numărul de magazine deschise, după cel fanion care dă şi numele întregului grup. Suedezii sunt prezenţi pe piaţa locală cu brandul H&M din primăvara lui 2011 şi de mai bine de un an caută spaţiu stradal pentru aducerea brandului numărul doi, însă nu găsesc suprafaţa căutată, de peste 400 mp. Ei au intensificat căutările în ultima perioadă, dorind să deschidă prima unitate COS pe Calea Victoriei. Aceasta este politica internă a grupului pentru acest brand, respectiv primul magazin trebuie deschis într-un spaţiu stradal, iar suedezii au decis că singura arteră potrivită ar fi Calea Victoriei.
Grupaj realizat de Georgiana BĂNUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau