Inovaţia reduce la jumătate preţul biletelor de avion
Dimensiune font:
Un important portal autohton de turism a lansat o opţiune care îi ajută pe clienţi să găsească biletele de avion cu mult mai ieftine decât cele existente pe piaţă * la aplicaţia Smart Connection s-a lucrat aproape un an şi poate aduce reduceri de preţ pentru mai bine de 500 de rute
Portalul autohton de turism, Vola.ro, a lansat în această lună un sistem unic pe piaţa românească şi în Europa de Est. Practic, opţiunea Smart Connection, care permite combinarea mai multor zboruri de la companii aeriene diferite, îi ajută pe călători să găsească bilete de două sau de trei ori mai ieftine decât în alte sisteme de rezervări. „În momentul de faţă, opţiunea este disponibilă pentru peste 500 de rute şi a însemnat un efort mare pentru echipa noastră de dezvoltare IT, pentru că fiecare configuraţie de zboruri a fost gândită şi setată separat, pentru a ne asigura ca într-adevăr oferim clienţilor noştri opţiuni inteligente şi viabile”, a declarat Daniel Truica, fondator şi CEO Vola.ro, citat de smark.ro.
Să presupunem că o persoană doreşte să zboare din Bucureşti spre Ibiza. Există opţiuni standard de la diferite companii aeriene, toate cu escală, pentru că nu există zbor direct spre această destinaţie. La o căutare aleatorie, pentru o călătorie care ar urma să aibă loc între 10 şi 21 octombrie, oricare dintre biletele de avion standard ar porni de la peste 400 de euro. Smart Connection vine cu o soluţie inovativă: o combinaţie între 2 segmente de zbor la dus şi 2 la retur, de la 3 companii aeriene, care nu poate fi găsită pe alte site-uri de rezervări. Astfel, aplicaţia găseşte zboruri din Bucureşti spre Ibiza, cu escală în Milano, iar la întoarcere, escala este la Londra. Preţul de la care porneşte un astfel de bilet dus- întors este 108 euro.
În plus, pentru acest produs Vola.ro oferă gratuit Garanţia Smart Connection care protejează clienţii în cazul în care pierd o conexiune pentru că unul dintre zboruri a fost anulat sau a avut întârzieri. „Soluţia Smart Connection nu se doreşte a fi un înlocuitor al zborurilor tradiţionale, ci mai degrabă o opţiune potrivită călătorilor care vor să obţină cel mai bun preţ sau vor să zboare către rute sau în zile în care nu există zboruri directe în mod normal”, a mai declarat Daniel Truica.
În perioada de testare a Smart Connection, cele mai populare destinaţii pentru care s-au cumpărat bilete de avion au fost Palma de Mallorca, Ibiza, Tenerife, Glasgow şi Porto, iar peste 80% dintre plecări au fost din Bucureşti. Preţul mediu al unui bilet prin Smart Connection a fost de 209 euro, iar peste 95% dintre achiziţii au fost pentru zboruri în Europa. „Am muncit mai mult de un an la aceasta funcţionalitate şi suntem mândri să spunem că acum este ceea ce ne-am dorit: o unealtă unică, îndrăzneaţa, care face călătoria cu avionul mai accesibilă financiar pentru oricine. Iar pentru Vola.ro este un puternic diferenţiator comparativ, deoarece nicio altă agenţie, online sau offline, nu oferă clienţilor săi o astfel de funcţionalitate”, a declarat Manuela Melinescu, Marketing Manager Vola.ro, citată de smark.ro.
Vola.ro a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 122,3 milioane de lei şi este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau