Legea aşteptată de TOŢI oamenii de afaceri: Controalele ANAF se schimbă radical/ DOCUMENT

default

Dimensiune font:

| 30-03-2017 11:11

 LEGEA prevenției Parlamentul României adoptă prezenta lege. 


Art. 1. – Scopul prezentei legi este de a reglementa o serie de instrumente care să asigure prevenirea săvârșirii de contravenții de către persoanele/entitățile care desfășoară activitate economică, precum și prevenirea săvârșirii de contravenții de către instituțiile publice și instituțiile publice locale, astfel cum acestea sunt definite conform art. 2 alin. (1) pct. 30 din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, respectiv, conform art. 2 alin. (1) pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare. 

Art. 2. – În sensul prezentei legi, termenii au următoarele semnificații: a) plan de remediere – anexă la procesul-verbal de constatare și sancționare a contravenției întocmit în condițiile prevăzute la art. 4, prin care agentul constatator stabilește măsuri și termene de remediere; b) măsuri de remediere – măsurile dispuse de agentul constatator în planul de remediere în vederea îndeplinirii de către contravenient a obligațiilor prevăzute de lege; c) termen de remediere – perioada de timp de maxim 90 de zile calendaristice, stabilită de comun acord, de către agentul constatator împreună cu contravenientul,  pentru faptele constatate, în care contravenientul are posibilitatea remedierii neregulilor constatate și îndeplinirii obligațiilor legale; termenul de remediere nu poate fi modificat; 

Art. 3. – (1) Autoritățile administrației publice centrale și locale cu atribuții de control, constatare și sancționare a contravențiilor au obligația, corespunzător domeniilor aflate în responsabilitatea acestora, în termen de 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi, să elaboreze și să difuzeze materiale documentare și ghiduri și/sau să aloce pe pagina de internet secțiuni special dedicate informării publice privind: - drepturile și obligațiile acestor autorități în desfășurarea activităților de constatare a contravențiilor și aplicare a sancțiunilor contravenționale, precum și privind drepturile și obligațiile persoanelor care sunt supuse acestor activități; - legislația în vigoare privind activitatea de constatare și sancționare a contravențiilor; - legislația în vigoare care reglementează faptele contravenționale pe care autoritatea publică respectivă este competentă să le constate și pentru care este competentă să aplice sancțiuni, indicând distinct lista contravențiilor și a sancțiunilor contravenționale și/sau a altor măsuri administrative aplicabile acestora. 


  (2) Autoritatea administrației publice centrale cu atribuții de coordonare la nivel național a domeniului mediul de afaceri are obligația, în termen de 12 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi, de a dezvolta și opera un portal dedicat oferirii în mod centralizat de servicii online și resurse în vederea informării sectorului întreprinderilor mici și mijlocii, mediului de afaceri și cooperației în ceea ce privește aspectele menționate la alin. (1). (3) Instituțiile publice și instituțiile publice locale cu atribuții de control, pe domeniile de competență, au obligația să îndrume operatorii economici, persoanele fizice, instituțiile publice, respectiv instituțiile publice locale pentru aplicarea corectă și unitară a prevederilor legale care fac obiectul activității de control. (4) În realizarea activității de îndrumare, prevăzută la alin. (3) instituțiile publice și instituțiile publice locale cu atribuții de control au obligația: a) să răspundă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării solicitării, prin emiterea de puncte de vedere și îndrumarea metodologică pentru a preveni încălcarea prevederilor legale; b) să elaboreze proceduri de îndrumare și control care să fie utilizate de către toate persoanele competente să efectueze activitatea de control; c) să afișeze pe site-urile proprii spețele cu frecvență ridicată și soluțiile de îndrumare date de acestea, precum și procedurile elaborate conform lit. b); d) fiecare activitate de control să aibă și o componentă de îndrumare pentru evitarea pe viitor a încălcării prevederilor legale.


 Art. 4. – (1) În cazul săvârșirii uneia dintre contravențiile prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta lege, la prima constatare sau în condițiile prevăzute la art. 9, agentul constatator încheie un proces-verbal de constatare și sancționare a contravenției prin care se aplică sancțiunea avertismentului și la care anexează un plan de remediere în care stabilește măsuri și termene de remediere, cu respectarea prevederilor prezentei legi. În această situație, nu se aplică sancțiuni complementare. (2) Agentul constatator nu întocmește un plan de remediere, în următoarele situații, în următoarele situații: a) în cazul în care, în cursul derulării controlului, contravenientul își îndeplinește obligația legală; b) în cazul în care contravenția săvârșită nu este continuă; c) în cazul în care, la reluarea controlului, agentul constatator s-ar afla în situația de a constata și sancționa aceeași faptă. (3) Modelul Planului de remediere care se anexează la procesul-verbal de constatare și sancționare a contravenției prevăzut la alin. (1) sunt prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta lege. 


Art. 5. – Dacă o persoană săvârșește mai multe contravenții, inclusiv din cele prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta lege, constatate în același timp de același agent constatator, se încheie un singur proces-verbal la care se anexează, după caz, un plan de remediere, în condițiile prevăzute la art. 4.  Art. 6. – (1) Agentul constatator are obligația să verifice în registrul unic de control și în evidențele autorității/instituției publice din care face parte, dacă contravenientul a beneficiat de prevederile art. 4 din prezenta lege. (2) În cazul persoanelor care nu sunt obligate să țină registrul unic de control reglementat de Legea nr. 252/2003 privind registrul unic de control, pentru a stabili dacă este întrunită condiția prevăzută de lege referitoare la prima constatare sau condiția prevăzută la art. 9, agentul constatator are obligația să verifice în evidențele autorității/instituției publice din care face parte dacă enitatea controlată a beneficiat de prevederile art. 4 din prezenta lege și să solicite contravenientului o declarație pe proprie răspundere prin care acesta declară dacă și când a mai fost sancționat pentru aceleași fapte cu aplicarea prevederilor prezentei legi. (3) Agentul constatator are obligația să facă mențiuni în registrul unic de control cu privire la procesul-verbal de constatare și sancționare a contravenției încheiat, precum și, după caz, cu privire la planul de remediere anexat.


 Art. 7. – Procesul-verbal de constatare și sancționare a contravenției încheiat cu încălcarea dispozițiilor prezentei legi este nul de drept. 

Art. 8. – (1) În termen de maxim cinci zile lucrătoare de la data expirării termenului de remediere, agentul constatator are obligația să reia controlul, și să completeze partea a II-a a planului de remediere anexat la procesul-verbal de constatare și sancționare a contravenției și, dacă este cazul, registrul unic de control, cu mențiuni privind modalitatea de respectare a măsurilor de remediere dispuse. (2) În situația în care, cu ocazia reluării controlului, se constată că contravenientul nu a îndeplinit măsurile de remediere stabilite în termenul acordat, agentul constatator încheie un alt proces-verbal de constatare și sancționare a contravenției, prin care agentul constatator/organul sau persoana competentă aplică sancțiunea/sancțiunile contravenționale, altele decât cea cu avertisment, cu respectarea legislației în vigoare.

 Art. 9. – (1) Contravenientul beneficiază de măsurile prevăzute la art. 4, o singură dată pentru oricare dintre contravențiile menționate în anexa nr. 1, în termen de 3 ani de la data aplicării sancțiunii avertismentului. (2) În cazul în care, după ce a beneficiat de măsurile prevăzute la art. 4, contravenientul săvârșește din nou aceeași contravenție în termen de 3 ani, sunt direct aplicabile prevederile legale în vigoare privind constatarea și sancționarea contravențiilor.  

Art. 10. – Dispozițiile prezentei legi se completează cu prevederile legislației în vigoare, în măsura în care nu contravin prezentei legi.

 Art. 11. – Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta lege.

 Art. 12. – Prezenta lege intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial, Partea I. 


PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR NICOLAE-LIVIU DRAGNEA PREȘEDINTELE SENATULUI CĂLIN-CONSTANTIN-ANTON POPESCU-TĂRICEANU București, .................... 2017 Nr. ......  

 ANEXA NR. 1 CONTRAVENȚIILE CARE VOR INTRA SUB INCIDENȚA PREZENTEI LEGI 
1) Art. 260 alin.1 lit.b) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat cu modificările si completările ulterioare; 
2) Art.260 alin.1 lit.n) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat cu modificările si completările ulterioare; 

3) Art.9 alin.2 lit.f) dinHG nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților cu modificările si completările ulterioare; 
4) Art.9 alin.3 lit.a) din HG nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților cu modificările si completările ulterioare;
 5) Art.9 alin.3 lit.d) din HG nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților cu modificările si completările ulterioare;
 6) Art.9 alin.4 din HG nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților cu modificările si completările ulterioare; 

7) Art. 9 alin.5 din HG nr. 500/2011 privind registrul general de evidență a salariaților cu modificările si completările ulterioare;
 8) Art. 23, pentru încălcarea dispozițiilor prevăzute la art.5,  art.7 alin.1, 
art.8 alin.2, 
art.9 alin.1, 
art.9 alin.4,
 art.11,  
art.12 din Legea nr. 279/2005 privind ucenicia la locul de muncă, republicată; CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Autoritățile vor analiza introducerea impozitului pe suprafață pentru frizerii, saloane de coafură și vulcanizări auto 
9) Art.37 alin.1 pentru incălcarea dispozițiilor prevăzute la art.7 alin.2, art.8, art.9 alin.1, art.11-13, art.29 din Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată cu modificările si completările ulterioare; 

10) Art.217 alin.1 lit.c) din Legea nr. 62 din 10 mai 2011 a dialogului social, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 

11) Art.13 alin. (1) din Legea nr. 67/2006  privind protecția drepturilor salariaților în cazul transferului întreprinderii, al unității sau al unor părți ale acestora; 

12) Art. 113 lit.a) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă,  cu modificările și completările ulterioare; 

13) Art. 113 lit.b) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă,  cu modificările și completările ulterioare; 

14) Art. 113 lit.e) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă,  cu modificările și completările ulterioare; 

15) Art. 113 lit.h) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă,  cu modificările și completările ulterioare;

 16) Art. 113 lit.i) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă,  cu modificările și completările ulterioare; 

17) Art.9 lit.a) din Legea nr. 467/2006 privind stabilirea cadrului general de informare și consultare a angajaților; 

18) Art.9 lit.b) din Legea nr. 467/2006 privind stabilirea cadrului general de informare și consultare a angajaților; 

19) Art.9 lit.c) din Legea nr. 467/2006 privind stabilirea cadrului general de informare și consultare a angajaților; 

20) Art.35 pentru incălcarea dispozitiilor prevăzute la art.4 alin.2, art.5 alin.1 si 2, art.8 alin.1 si 3, art.14 alin.1, art.15 alin.1 si 2, art.16, art.18, art.21 alin.2 din Legea nr. 335/10.12.2013 privind efectuarea stagiului pentru absolvenții de învățământ superior; 

21) Art.39 alin.(2) doar pentru incălcarea dispozitiilor prevăzute la art. 13 lit. c) din Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare; 

22) Art. 39 alin. (6) lit. a) doar pentru încălcarea dispozițiilor prevăzute la  art. 9 alin. (1) din Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare; 


23) Art. 39 alin. (6) lit. b) doar pentru încălcarea dispozițiilor prevăzute la art. art. 14 și art. 15 din Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare; 


24) Art. 39 alin. (8), lit. a) doar pentru încălcarea dispozițiilor prevăzute la  art.12 alin.(1), lit.d), art.13, lit.g), art.18, alin.(6) din Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare; 

25) Art. 40  din Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă cu modificările și completările ulterioare; 

26) Art.23 alin.(1) din Legea nr.200/2006 privind constituirea si utilizarea Fondului de garantare pentru plata creantelor salariale, cu modificarile ulterioare;

 27) Art. 36 din Legea Arhivelor Naționale nr. 16/1996, republicată;

 28) Art. 50 alin. (1) din Legea nr. 477/2003privind pregătirea economiei naționale și a teritoriului pentru apărare, republicată; 

29) Art. 33 alin. (1) din Legea nr. 132/1997 privind rechizițiile de bunuri ți prestările de servicii în interes public, republicată; 

30) Art. 16  din O.U.G.  nr. 95/2002 privind industria de apărare, cu modificările și completările ulterioare; 

31) Art. 35 alin. (1) din Legea nr. 232/2016 privind industria națională de apărare, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative; 

32) Art. 110^1 din Legea nr.18/1991 privind fondul funciar;

 33) Art. 5^1 din Legea nr.247/2005 privind reforma în domeniile proprietății și justiției, precum și unele măsuri adiacente; 

34) Art. 110^1 din Legea nr.247/2005 privind reforma în domeniile proprietății și justiției, precum și unele măsuri adiacente; 

35) Art. 82  din Hotărârea Guvernului nr.890/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atribuțiile și funcționarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, a modelului și modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum și punerea în posesie a proprietarilor; 

36) Art. 118 din Legea nr.215/2001 a administrației publice locale;

 37) Art. 36  din Legea 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România;

 38) Art. 24 din Ordonanța Guvernului nr.20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată; 

39) Art. 22 alin.(1) lit.c) din HG nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la normele  din domeniul sănătății publice, cu completările ulterioare; 

40) Art. 22 alin.(1) lit.j) din HG nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la normele  din domeniul sănătății publice, cu completările ulterioare;

 41) Art. 1, lit. a) din Legea nr. 12/1990 privind protejarea populației împotriva unor activități comerciale ilicite, republicată; 

42) Art. 1, lit. f) din Legea nr. 12/1990 privind protejarea populației împotriva unor activități comerciale ilicite, republicată; 

43) Art. 1, lit. g) din Legea nr. 12/1990 privind protejarea populației împotriva unor activități comerciale ilicite, republicată;

 44) Art. 68, lit. a), b), c), d) din OG nr. 39/2005 privind cinematografia, cu modificările și completările ulterioare; 

45) Art. 139^2,  lit. a), b) și c) din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare;

 46) Art. 52 din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare; CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Prețul medicamentelor al căror patent a expirat va fi redus cu 35% 

47) Art. 75 lit. e) din O.U.G nr. 105 din 27 iunie 2001 privind frontiera de stat a României, cu modificările și completările ulterioare; 

48) Art. 86, alin. (3) din Legea Educației Naționale nr. 1 / 2011 cu modificările și completările ulterioare;

 49) Art. 143, alin (5) din Legea Educației Naționale nr. 1 / 2011 cu modificările și completările ulterioare; 

50) Art. 31, lit c) și d) din Legea nr. 589/2004 privind activitatea electronica notarială;

 51) Art. 19, cu referire doar la art. 6 din Legea nr. 135 /2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică, republicată; 

52) Art. 22, lit. a), c), d), e), f) din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic republicată in temeiul art. II din Legea nr.121/2006;

 53) Art.41  din Legea nr. 161/2003  privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificările și completările ulterioare; 

54) Art. 45, lit. a) din Legea nr. 455/2001 privind semnătura electronică republicata in 2014;

 55) Art.15, lit. c) din H.G. 1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, cu modificările și completările ulterioare; 

56) Art.15, lit. d) din H.G. 1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, cu modificările și completările ulterioare;

 57) Art.15, lit. p) din H.G. 1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, cu modificările și completările ulterioare; 

58) Art.15, lit. e) din H.G. 1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, cu modificările și completările ulterioare;

 59) Art.15, lit. n) din H.G. 1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, cu modificările și completările ulterioare; 

60) Art.15, lit. q) din H.G. 1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, cu modificările și completările ulterioare; 


61) Art. 3 alin. 1 din H.G. 237/2001 pentru aprobarea normelor metodologice cu privire la accesul, evidența si protecția turiștilor în  stucturile de primire turistică, republicată; 

62) Art.4 din H.G. 559/2001 privind unele măsuri de comercializare a produselor alimentare și nealimentare în stațiunile turistice; 

63) Art.4 din H.G. 511/2001 privind unele măsuri de organizare a activității de agrement în stațiunile turistice;

 64) Art.8 alin.(1), lit.b), d), f), h), i), j), l), m), n), o) din OUG nr. 19/2006 privind utilizarea plajei Mării Negre și controlul activităților desfășurate  pe plajă, cu modificările și completările ulterioare;

 65) Art.10, lit. a), f), g), h) din H.G. 452/2003  privind desfășurarea activității de agrement nautic; 

66) Art. 41 alin (1) din HG nr. 77/2003 privind instituirea unor măsuri pentru prevenirea accidentelor montane și organizarea activității de salvare în munți; 

67) Art. 33, lit. a) din Legea nr. 402/2006 privind prevenirea accidentelor și organizarea activității de salvare din mediul subteran speologic, republicată; 

68) Art. 33, lit. b) din Legea nr. 402/2006 privind prevenirea accidentelor și organizarea activității de salvare din mediul subteran speologic, republicată; 

69) Art.7 lit.b), c), d), e), f), g) din H.G. nr. 263/2001 modificată cu HG 5/2004 privind amenajarea, omologarea, întreținerea și exploatarea pârtiilor și a traseelor de schi pentru agrement;

 70) Art. 31 din O.G. nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicată;

 71) Art.58, literele a), b),  d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2008, privind pescuitul și acvacultura cu modificările ulterioare;

 72) Art.59, literele  b),c),d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2008, privind pescuitul și acvacultura cu modificările ulterioare; 

73) Art.60, litera  e) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2008, privind pescuitul și acvacultura cu modificările ulterioare; 

74) Art.61, litera b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2008, privind pescuitul și acvacultura cu modificările ulterioare; 

75) Art.63, litera, h) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2008, privind pescuitul și acvacultura cu modificările ulterioare;

 76) Art.32, alin. 1, lit.d) din Legea nr. 72/2002 a zootehniei, republicată; 

77) Art.32, alin. 1, lit.f) din Legea nr. 72/2002 a zootehniei, republicată; 

78) Art.14, lit.a), b), c) din Legea nr. 86/2014 pentru aprobarea OUG nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991; 

79) Art. 18, alin.1, lit.b), c), d), e), f) din Legea nr.383/2013 a apiculturii; 

80) Art.13, lit.a), b), c) și  f) din Legea nr. 297/2013 privind stabilirea relațiilor contractuale din sectorul laptelui și al produselor lactate, precum și recunoașterea organizațiilor de producători din sectorul laptelui și al produselor lactate; 

81) Art. 14, alin. 1, lit.g), h), l) din OUG nr.23/2010, modif. prin Legea nr. 191/2012 privind identificarea și înregistrarea suinelor; ovinelor; caprinelor și ecvideelor, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative; 

82) Art.31, alin.1, lit. (a), (d) din OG nr. 4/1995 privind fabricarea, comercializarea și utilizarea produselor de uz fitosanitar pentru combaterea bolilor, dăunătorilor și buruienilor în agricultură și silvicultură, cu modificarile si completarile ulterioare; 

83) Art. 31, alin. 4, lit. (c),(d),(e)  din OG nr. 4/1995 privind fabricarea, comercializarea și utilizarea produselor de uz fitosanitar pentru combaterea bolilor, dăunătorilor și buruienilor în agricultură și silvicultură, cu modificarile si completarile ulterioare; CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Managerii Oltchim ar putea împărți un bonus special de aproape jumătate de milion de euro după finalizarea privatizării 

84) Art. 3, lit. h) si lit. i) din HG 1230/2012 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea prevederilor Regulamentului (CE) nr. 1107/2009 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 octombrie 2009 privind introducerea pe piață a produselor fitosanitare și de abrogare a Directivelor 79/117/CEE și 91/414/CEE ale Consiliului; 

85) Art. 18 din Ordonanța nr. 136 din 31 august 2000 privind măsurile de protecție împotriva introducerii și răspândirii organismelor de carantină dăunătoare plantelor sau produselor vegetale în România; 

86) Art. 19  din Ordonanța nr. 136 din 31 august 2000 privind măsurile de protecție împotriva introducerii și răspândirii organismelor de carantină dăunătoare plantelor sau produselor vegetale în România; 

87) Art. 20  din Ordonanța nr. 136 din 31 august 2000 privind măsurile de protecție împotriva introducerii și răspândirii organismelor de carantină dăunătoare plantelor sau produselor vegetale în România; 

88) Art. 111, lit. a), e), g), h) din Legea fondului funciar nr. 18/1991* Republicată; 

89) Art. 1071 din Ordonanța de urgență nr. 34 din 23 aprilie 2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991;

 90) Art 14, lit. i) și h) din Ordonanța de urgență nr. 34 din 23 aprilie 2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991; 

91) Art. 83, alin. (1), lit. (b), (g) din Legea nr. 138/2004 a îmbunătățirilor funciare – Republicată; 

92) Art. 65, alin 1, pct 2.b), pct 3.c), pct5.e), pct 6.f),  pct 7.g), pct 14.n), pct 16.p), pct19.s), pct 20.ș), pct22.ț), pct 29.aa) din Legea nr. 164/2015 a viei și vinului, în sistemul organizării comune de piață;

 93) Art.2, alin.(1), lit.c) din Hotărârea de Guvern nr.131/2013 pentru stabilirea măsurilor și sancțiunilor necesare în vederea respectării prevederilor Regulamentului (CE) nr. 834/2007 al Consiliului din 28 iunie 2007 privind producția ecologică și etichetarea produselor ecologice, precum și de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 2.092/91; 94) Art. 2, alin. (2), lit.b) din Ordonanța nr.29/2014 pentru modificarea art. 6 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2000 privind produsele agroalimentare ecologice, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul produselor agroalimentare ecologice; 

95) Art. 16, alin. (1), lit.a), lit. b) din Ordinul MADR nr.895/2016 pentru aprobarea regulilor privind organizarea sistemului de inspecție și certificare, de aprobare a organismelor de inspecție și certificare/organismelor de control și de supraveghere a activității organismelor de control, în agricultura ecologică; 

96) Art.9 alin 1 din Legea nr.312/2003 privind producerea și valorificarea legumelor de câmp republicată; 

97) Art.11 alin. 1 din Legea nr.312/2003 privind producerea și valorificarea legumelor de câmp republicată; 

98) Art.13 alin 1 din Legea nr.312/2003 privind producerea și valorificarea legumelor de câmp republicată; 

99) Art.29 alin 1 din Legea nr.348/2003 a Pomiculturii republicată; CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Persoanele inculpate pentru evaziune vor avea pedeapsa redusă la jumătate doar dacă acoperă personal prejudiciul statului 

100) Art.14 alin 3 din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol; 

101) Art.10 din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol;

 102) Art. 13 alin. (1) și (2) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol; 103) Art.3, art.4, art.8 din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol; 104) Art. 111, lit. c), d), g) din HG nr. 267 /2004 privind instituirea Sistemului de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, cu modificările și completările ulterioare; 

105) Art.45, lit e), Lit.f) din Legea 266/2002 privind producerea, prelucrarea, controlul și certificarea calității, comercializarea semintelor și a materialului săditor, precum și testarea și înregistrarea soiurilor de plante; 

106) Art. 20, alin. a), alin b) din HG nr.415/2004 privind regimul de comercializare a ouălor; 107) Art.12, alin. (1) lit. a), b) și c) din Hotărârea Guvernului nr. 1904/2006 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 568/2002 privind iodarea universală a sării destinate consumului uman, hranei pentru animale si utilizării in industria alimentară; 

108) Art.11 alin. (3) din Ordonanță de Urgență nr. 12/2006 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței pe filiera cerealelor și a produselor procesate din cereale; 

109) Art.14,alin.1), lit. a), b), c) din Ordonanță de Urgență nr. 12/2006 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței pe filiera cerealelor și a produselor procesate din cereale; 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:36

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei