00000 Breaking NEWS

Dimensiune font:

LISTA 2018: Principalele taxe și impozite modificate pentru firme, PFA, persoane fizice

| 04-01-2018 21:20

 Guvernul și Parlamentul au operat în anul 2017 o serie de modificări de taxe și impozite pentru firme, care se aplică în anul 2018. Unele au fost adoptate de Guvern și modificate de Parlament pe ultima sută de metri, iar altele nu au mai apucat să fie schimbate de senatori și deputați în timp util, pentru a putea fi aplicate de la 1 ianuarie 2018.

StartupCafe.ro a realizat o listă a principalelor taxe și impozite care se aplică din anul 2018, pentru firme, PFA, persoane fizice. Disclaimer: aceste prevederi sunt enumerate cu titlu informativ. Pentru calcularea și procesarea noilor taxe și impozite vă recomandăm să apelați la servicii ale contabililor și / sau ale consultanților fiscali din piață):

Plata defalcată a TVA (TVA Split)

Taxa pe valoare adăugată rămâne 19% în anul 2018. În schimb, apar modificări la plata acestei taxe de către firmele plătitoare de TVA.

 

Mecanismul plății defalcate a TVA a fost introdus opțional de Guvern din octombrie 2018, cu obligativitatea aplicării de către toate firmele plătitoare de TVA de la 1 ianuarie 2018.

În cele din urmă, Parlamentul a modificat sistemul obligatoriu și l-a limitat la anumite categorii de firme: cele în insolvență și cele cu anumite restanțe la plată, care trebuie să-și deschidă separat cel puțin un cont de TVA.

Firmele plătitoare de TVA care nu sunt obligate la sistemul split TVA, pot trece opțional la plata defalcată a TVA. Acestea vor benefica în anul 2018 de o reducere cu 5% a cuantumului impozitul pe profit (sau pe venitul microîntreprinderii).

Firmele care au ca furnizor o societate care aplică TVA Split trebuie să-i plătească în conturi separate.

Vezi AICI cum se va aplica TVA Split din anul 2018.  

Conturile IBAN ale firmelor pot fi consultate AICI

Registrul persoanelor impozabile care au optat pentru Split TVA poate fi accesat de AICI

Noul salariu brut 2018: Impozitul pe venit și contribuțiile sociale

Prin Ordonanța de urgență 79/2017, Guvernul a mutat, începând cu 1 ianuarie 2018, cele mai multe contribuții sociale de la angajatori la angajați, schimbând fundamental structura salariilor brute.

Astfel, noile taxe pentru salariile angajaților vor fi urmăatoarele, de la 1 ianuarie 2018:

  • Pe partea firmei:

-Contribuţia asiguratorie pentru muncă în cotă de 2,25% datorată de către persoanele fizice şi juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora.

  • Pe partea angajatului:

- Contribuția de asigurări sociale (CAS) în cotă de:

a) 25 % datorată de către persoanele fizice care au calitatea de angajați și de către persoanele fizice pentru care există obligația plății contribuţiei de asigurări sociale, potrivit Codului fiscal;
b) 4 % datorată în cazul condițiilor deosebite de muncă, de către persoanele fizice şi juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora;
c) 8 % datorată în cazul condiţiilor speciale de muncă şi altor condiţii de muncă astfel cum sunt prevăzute în Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare, de către persoanele fizice şi juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora.

- Contribuția de asigurări sociale de sănătate (CASS) în cotă de 10% datorată de către persoanele fizice care au calitatea de angajați sau pentru care există obligația plății contribuţiei de asigurări sociale, potrivit Codului fiscal.

- Impozitul pe venit - 10% din salariul brut.

Astfel se reduc cotele totale ale contribuțiilor sociale obligatorii cu 2 puncte procentuale, de la 39,25% la 37,25% și impozitul pe venit de la 16% la 10%. Aceste scăderi au fost introduse de guvern pentru a compensa aplicarea taxelor la o bază impozabilă mai mare (salariul brut), astfel încât salariații să nu piardă la net, iar angajatorii să nu plătească mai mult la salariul întreg.

În acest caz, firmele ar trebui să majoreze salariile brute ale angajaților cu aproximativ 20% pentru ca  salariile nete să rămână la fel, prin acte adiționale la contractele de muncă.

Angajații din sectorul IT (anumite categorii), din cercetare și cei cu dizabilități vor beneficia mai departe de impozit zero pe vent. Aceasta înseamnă că măsura compensatorie nu va fi pe deplin acoperitoare și în cazul acestora salariul net se va diminua cu câteva procente, dacă angajatorii nu vor majora costurile salariale.

În interiorul acestor contribuții, cota pentru Pilonul II de pensii se reduce de la 5,1% la 3,75%.

Contribuțiile și impozitele cu reținere la sursă sunt reținute și plătite către stat de către angajatori.

Procedurile REVISAL 2018

Prin HG nr. 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților, Guvernul a stabilit perioada pe care angajatorii o vor avea la dispoziție pentru transmiterea modificării salariului de bază lunar brut, în contextul mutării CAS și CASS de la angajator la salariat, începând cu anul 2018.

Documentul stabilește ca excepție, în contextul mutării CAS și CASS la salariat, faptul că angajatorii vor putea transmite până la data de 31 martie 2018, orice modificare a salariului de bază lunar brut, a indemnizaţiilor, sporurilor, precum şi ale altor adaosuri, care se produce de la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului și până la 31 martie 2018.

Ulterior datei de 31 martie 2018, ca regulă angajatorii vor avea, mai departe, obligația să transmită în REVISAL modificările salariului de bază lunar brut, a indemnizaţiilor, sporurilor, precum şi ale altor adaosuri prevăzute în contractul individual de muncă sau, după caz, în contractul colectiv de muncă, într-un termen de 20 de zile lucrătoare de la data producerii  acesteia - a subliniat Guvernul.

În cazul contractelor nou incheiate, acestea trebuie transmise, în continuare, către Registrul REVISAL, cu o zi înainte ca angajatul sa își înceapa activitatea.

Transferul contributiilor de la angajator la angajat se face cu data de 1 ianuarie 2018, în conformitate cu noul Cod Fiscal, termenul fiind prelungit doar în ceea ce priveste obligația de transmitere a datelor către REVISAL. NU s-a amânat întoarcerea sarcinii fiscale, ci doar obligația comunicării efectuării acesteia către Inspectia Muncii.

Salariul minim 2018

Salariul minim brut pe economie a crescut de la 1.450 de lei la 1.900 de lei, de la 1 ianuarie 2018.

Această majorare a brutului este dată în primul rând de mutarea contribuțiilor sociale de la angajator la angajat, dar și de o creștere a netului, ceea ce implică o majorare a costului salarial total pentru firmă, de la 1.783 de lei pe lună în anul 2017 la 1.943 de lei în anul 2018, pentru fiecare salariu minim acordat.

Un astfel de salariu minim brut pe anul 2018 este echivalent cu 1.550 de lei brut pe lună în condițiile din anul 2017 ale așezării contribuțiilor sociale, în creștere așadar față de 1.450 de lei brut cât a fost salariul minim brut în anul 2017.

Prin majorarea salariului minim brut, cresc și o serie întreagă de amenzi care au ca referință această valoare, așa cum sunt amenzile rutiere, unde un punct-amendă a crescut de la 145 de lei la 190 de lei în 2018 (10% din salariul minim brut).

Microîntreprinderile și impozitul

Se majorează plafnul de încadrare la impozitul pe venitul microîntreprinderii, de la 500.000 de euro la 1 milion de euro, cifra de afaceri. Astfel, în anul 2018, plafondul este cifrei de afaceri este de 4.659.700 lei pentru trecerea la impozitul pe venitul microîntreprinderii.

Firmele care se încadrează în acest plafon vor plăti, în loc de impozit pe proft de 16%, un impozit pe venit, de 1% dacă au cel puțin un salariat, și de 3% dacă nu au niciun salariat.

Au fost introduse în acest sistem și firmele care au venituri din consultanță și management, indiferent de ponderea acestora în totalul veniturilor. La fel, firmele care se ocupă cu jocuri de noroc, asigurări, domeniul bancar, exploatarea zăcămintelor pot intra și ele aici dacă se încadrează în plafonul cifrei de afaceri de 1 milion de euro.

În Senat, prin proiect de lege, s-a propus ca ordonanța de urgență 79/2017 să se modifice astfel încât firmele care au capital social de minimum 45.000 de lei și minimum 2 salariați să poată opta pentru trecerea la impozit pe profit de 16%. Proiectul este la Camera Deputaților, care nu a luat o decizie până la finalul anului 2017. Pentru a se modifica astfel Ordonanța de Urgență, e nevoie ca proiectul de lege cu amendamentul respectiv să fie adoptat de Cameră. Până atunci, avem doar OUG 79/2017, în forma decisă de Guvern.

Alte modificări pentru firme:

  • Contribuabilii vor vira în continuare contribuţiile la pensii, sănătate şi şomaj într-un cont, iar TVA, impozitul pe profit şi cel pe venit în alt cont. Plata contribuţiilor la pensii, sănătate şi şomaj, a TVA şi a impozitului pe profit şi venit în acelaşi cont la Trezorerie a fost amânată până pe 1 iulie 2018.
  • Contribuabilii vor depune în format electronic declaraţiile fiscale pentru obligaţiile aferente lunii ianuarie.
  • Cheltuielile cu dobânzile la împrumuturi de la firme asociate sunt deductibile pentru sume de maxim 200.000 euro. Când cheltuiala cu împrumutul depășește 200.000 euro, se deduce 10% din diferența între venituri și cheltuieli. Aici se e scad veniturile neimpozabile și se adaugă cheltuielile cu impozitul pe profit, costurile excedentare ale îndatorării și sumele deductibile reprezentând amortizarea fiscală.
  • Ca taxe locale,  pentru mașinile de transport de marfă cu masa totală autorizată de cel puțin 12 tone crește impozitul local (cu aproximativ 7%).
  • O serie de alte taxe locale în unele localități au fost anunțate ca majorate pentru anul 2018.

Impozitarea dividendelor 2018

La dividende rămâne impozitul de 5%.

În plus, se va plăti încă 10% aplicat la salariul minim brut pe economie, contribuție la sănătate (CASS), dacă valoarea veniturilor realizate astfel este mai mare de 12 salarii minime pe economie.

Potrivit consultantului Cornel Grama, pentru anul 2018 ca sa vedem daca ne incadram in plafonul de 12 salarii minime cu valoarea dividendelor, trebuie sa insumam toate veniturile din activitati independente + dividende + chirii + alte surse obtinute "in anul fiscal precedent" adica din 2017 asa cum zice alin 3 de la art 170 din Codul fiscal modificat.

Vezi mai multe despre impozitarea dividendelor pe HotNews.ro.

Persoană fizică autorizată (PFA) 2018 și alte activități independente

În principiu, cei care sunt și salariați și obțin și venituri ca PFA vor plăti contribuția la pensii (CAS) și sănătate (CASS) și pentru salarii, dar și pentru veniturile ca PFA. Contribuțiile nu se calculează totuși la tot venitul PFA, ci doar la salariul minim pe economie, spre deosebire de salariu, unde se aplică la valoarea întreagă.

PFA, PFI, întreprinderile individuale, cei cu profesii liberale, cei cu activităţi agricole etc. vor plăti contribuții, dacă au obținut în anul anterior venituri cumulate din aceste activități de minimum 12 salarii minime brute pe economie (22.800 de lei), astfel:

  • Contribuția pentru pensii (CAS) pentru PFA va fi de 25%, aplicată unui venit ales de către contribuabil cel puţin egal cu salariul minim brut pe ţară (1.900 de lei) ,
  • Contribuția la sănătate (CASS) pentru PFA va fi de 10% la salariul minim pe economie (1.900 lei)

Se plătește și impozit pe venit de 10%, indiferent de valoare.

Mai detaliat, conform  OUG 79/2017, baza lunară de calcul al contribuției de asigurări sociale în cazul persoanelor care realizează venituri din activități independente o reprezintă venitul ales de contribuabil, care nu poate fi mai mic decât nivelul salariului de bază minim brut în vigoare în luna pentru care se datorează contribuția.

Persoanele fizice care realizează venituri din activități independente, din una sau mai multe surse de venit, datorează contribuția de asigurări sociale dacă sunt îndeplinite următoarele condiții, după caz:

a) venitul net realizat în anul precedent, exclusiv cheltuielile reprezentând contribuția de asigurări sociale, raportat la numărul lunilor de activitate din cursul anului, este cel puțin egal cu nivelul salariului de bază minim brut pe țară în vigoare în luna ianuarie a anului pentru care se stabilește contribuția;
b) venitul net lunar estimat a se realiza este cel puțin egal cu nivelul salariului de bază minim brut pe țară în vigoare în luna în care își încep activitatea sau nivelul salariului de bază minim brut pe țară în vigoare în luna ianuarie a anului pentru care se stabilește contribuția, în cazul celor care trec de la determinarea venitului net anual pe baza normelor anuale de venit la stabilirea venitului net anual.
c) valoarea lunară a normelor de venit, obținută prin raportarea normelor anuale de venit la numărul lunilor de activitate din cursul anului după aplicarea corecțiilor este cel puțin egală cu nivelul salariului de bază minim brut pe țară în vigoare în luna ianuarie a anului pentru care se stabilește contribuția, în cazul contribuabililor care în anul fiscal în curs desfășoară activități impuse pe bază de norme de venit;
d) venitul net lunar realizat în anul precedent, rămas după scăderea din venitul brut a cheltuielii deductibile, raportat la numărul lunilor de activitate din cursul anului, este cel puțin egal cu nivelul salariului de bază minim brut pe țară în vigoare în luna ianuarie a anului pentru care se stabilește contribuția, în cazul contribuabililor care realizează venituri din drepturi de proprietate intelectuală.

Impozitarea chiriilor

Persoanele fizice care obțin venituri din chirii plătesc din anul 2018  impozit de 10% aplicat la o bază de 60% din valoarea chiriei respective.

Se plătește și contribuție la asigurările sociale de sănătate (CASS) de 10% aplicat la salariul minim brut pe economie (adică 190 de lei pe lună), dacă realizează venituri anuale cumulate cel puțin egale cu 12 salarii minime brute din cedarea folosinței bunurilor.

În cazul chiriilor, la încadrarea în plafonul de 12 salarii minime brute, se iau in calcul veniturile nete din chirii, adică cele pentru care s-a aplicat deducerea de 40% din valoarea chiriei.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași – Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agro - industrială, (tip “ferm[ creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice – Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 379.562 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc – Valoare de piață lei – fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 306.153 2 – Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 78.300 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 54.527 Licitațiile vor avea loc în data de 08,15,22 și 29.06.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud.Iași, Complex de Birouri ”NH BUSINESS”, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA – pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar decshis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiunea de 10% etc.) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE LD Expert Grup IPURL, lichidatorul judiciar al SC Kat Company SRL, Iaşi, str Eternitate, nr. 84, bl. Z2-1, sc. C, et. 4, ap. 4, jud. Iaşi, în temeiul Legii 85/2006, vinde prin licitaţie publică, următoarele bunuri: Imobile situate în sat Agapia, com. Agapia, jud Neamţ, în bloc: 1. Teren arabil cu suprafaţă S = 1.892 mp, situat în extravilanul comunei Agapia, punct Molizi, jud. Neamţ, înscris în cartea funciară nr. 451/N a localitătii Agapia cu nr. cadastral 524; 2. Teren arabil cu suprafaţa S = 3.275 mp, situat în extravilanul comunei Agapia, punct Molizi, jud. Neamţ, înscris în cartea funciară nr. 448/N a localitătii Agapia cu nr. cadastral 501; 3. Imobil situat în intravilanul satului Agapia, jud Neamţ, compus din: - teren categorie folosinţă “curţi-construcţii” în S = 1.199 mp, parcela 1CC - construcţia cu destinaţia de pensiune turistică S+P+1E+M cu Sconstruită = 347,28 mp şi Suprafaţă construită desfăşurată = 1.389,12 mp - teren categoria de folosinţă “arabil” în suprafaţă de 1.482 mp, parcela 2A Preţ - 2.307.960 lei . Imobile situate în sat Dancu, com Holboca, jud Iaşi, în bloc: 1. Teren intravilan în suprafaţă de 3.400 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1 pe care sunt amplasate construcţiile C1, C2, C3 şi C4, alcătuit din: - parcela 1(417) de categorie de folosinţă „curţi – construcţii” în suprafaţă de 628 mp, pe care sunt amplasate construcţiile C1, C2 şi C3; - parcela 2/1(418/1) de categorie de folosinţă „arabil” în suprafaţă de 2.314 mp., pe care se află construcţia C4; - parcela 3(416) de categorie de folosinţă „vie” în suprafaţă de 458 mp; 2. Construcţia C1 – spaţiu comercial D+P+1E, cu Sc la sol = 81,83 mp, supprafaţă utilă 141,01 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1-C1. 3. Rampă C2 cu suprafaţa construită la sol Sc = 19,84 mp, nr. cad. 802/1-C2; 4. Hală C3 - depozit, cu Sc la sol = 198,96 mp, Sutilă = 264,06 mp, CF 60579, nr. cad. 802/A-C3. 5. Casă C4 – locuinţă P+1E, cu suprafaţă construită la sol Sc = 81,40 mp, Sutilă 83,81 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1-C4 Preţ - 822.924 lei. Licitaţiile vor avea loc pe 18.05.2018, 31.05.2018, 15.06.2018 orele 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Cronicar Mustea, nr. 17, parter, ap. 12, jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: dovada achitării taxei de participare de 1.000 lei, dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei, dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei; actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila.Taxele se vor achita în contul RO 87 BTRL 0240 1202 8795 78XX deschis pe numele debitoarei SC KAT COMPANY SRL la Banca Transilvania - sucursala Iaşi. Înscrierile se fac la biroul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Cronicar Mustea, nr. 17, parter, ap. 12, jud. Iaşim cu o zi ȋnainte de data desfăşurării licitaţiei, pânã la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit, 30 zile de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunului, care va fi scos din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra imobilelor scoase la vânzare se va adresa lichidatorului judiciar. Informaţii lichidator judiciar telefon 0232/235508.
EuroBusiness LRJ S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei FANYON S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 21.06.2018, 28.06.2018, 05.07.2018, 12.07.2018, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucureşti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificării următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE - PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR fără TVA) Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr. 146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 7045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr. 146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045, CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 43.379,10 Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr. 148, Jud. Brăila, CF nr. 72123 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 290,00 mp (289,13 mp real măsurați), amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr. 148, Jud. Brăila, nr. cad. 3234, CF nr. 72123 a Mun. Brăila și Construcția C5-hală industrială, nr. cad. 3234-C5, CF nr. 72123 a Mun. Brăila, Sc la sol=182,75 mp și Sc desf=548,25 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 70.473,60 Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr. 63-65, Jud. Brăila, CF nr. 72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr. 63-65, Jud. Brăila, nr. cad. 3362, CF nr. 72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr. cad. 3362-C1, CF nr. 72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E, Construcția C2-centrală electrică, nr. cad. 3362-C2, CF nr. 72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr. cad. 3362-C3, CF nr. 72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 96.858, 00 Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr. 1, Jud. Constanța, CF nr. 102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc. Eforie Sud, Str. Eternității, nr. 1, Jud. Constanța, CF nr. 102530 a localității Eforie Sud, nr. cad. 102530, Construcția C1 (construcție fără acte) - locuință, nr. cad. 102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2 (construcție fără acte) - magazie, nr. cad. 102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3 (construcție fără acte) - spații cazare, nr. cad. 102530-C3, Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodărească, nr. cad. 102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr. cad. 102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr. cad. 102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodărească, nr. cad. 102530-C4, Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr. cad. 102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr. cad. 102530-C9, Sc =5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad. 102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11 (construcție fără acte)-spații de cazare, nr. cad. 102530-C11, Sc=58,00 mp. 179.567, 10 Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin. 2), lit. F, din Noul Cod Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat de la sediul lichidatorului judiciar din Iași, Str.Zorilor, nr.11 sau de la sediul ales din Bucuresti, Sector 1, Str. Gh. Magheru, nr. 31, etaj 1, cam. 25, contravaloarea acestuia fiind de 2.000,00 lei + TVA, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al FANYON S.R.L., nr.: RO47BRDE090SV51777410900, deschis la BRD–GSG. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de luni), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi depuse la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Sector 1, Str. Gh.Magheru, nr. 31, etaj 1, cam. 25. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, persoană de contact Dl. Cezar Istrate, nr. telefon 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro, la sediul ales al lichidatorului judiciar din București, Bd. Magheru nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector 1, persoană de contact D-na Ștefania Nițu, nr. telefon 0737242544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, la sediul debitoarei din Loc. Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, nr. telefon 0747012820, mail: paula.stoian@fanyon.ro și pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro.
LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE -18 Iunie 2018
18/06/2018 10:40

                      Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand D ...

Let`s Start Up
18/06/2018 09:00
 Loto. Numerele câștigătoare de duminică, 17 iunie, 2018
18/06/2018 07:41

 LOTO, LOTO 6/49. Numerele castigătoare de duminică, 17 iunie, 2018: Loto 6/49 3 19 20 23 17 37 Joker 31, 8, 3, 33, 45  5 Loto 5 din 40 14 4 22 13 15 38 Noroc  7 1 5 3 1 2 5  ...

Peste 1.100 de firme ieşene au fost radiate în primele luni ale anului
18/06/2018 00:00

* la Iaşi, de la inceputul anului in curs şi pană la inceputul lunii mai, in evidenţele Oficiului Registrului Comerţului figurau 1.618 societăţi nou infiinţate, dintre care 1.038 societăţi cu răspund ...

 

Heisterkamp Transport România și-a deschis punct de lucru la Iași
17/06/2018 18:25

O importantă companie olandeză din domeniul transporturilor care activează de mai bine de 100 de ani pe piata internatională si de 3 ani in Romania, avand sediul central la Cluj-Napoca a inceput să isi dez ...

 MARVICON este o companie de expediții și transporturi,
17/06/2018 07:45

   MARVICON este o companie de expeditii si transporturi, care a fost infiintata in 2015, la Oradea, ca urmare a unei investitii de capital privat belgian. Este, de asemenea, parte a grupului BE- ...

ANAF a publicat LISTA NEAGRĂ a datornicilor: vezi dacă te regăsești între cei 11.000 de restanțieri
16/06/2018 09:22

 Ministrul de Finante, Eugen Teodorovici, a dat ordin celor de la ANAF să publice lista neagră a datornicilor din Romania, iar inspectorii s-au executat.   Peste 11.000 de persoane fizice, cu dato ...

Deranjul prevestit de creşterea economică
16/06/2018 00:00

Într-o analiză recentă făcută activităţii de guvernare, pornind de la datele oferite de Institutul Naţional de Statistică, premierul Viorica Dăncilă a afirmat că măsurile luate pană acum de c ...

1 din 5 români cu vârste de 18-24 de ani nici nu învață, nici nu lucrează
15/06/2018 13:23

 1 din 5 romani cu varste intre 18 si 24 de ani nu urma vreo formă de invătămant si nici nu avea un loc de muncă in anul 2017, potrivit celor mai recente date disponibile, publicate vineri de Eurostat. ...

Cea mai mare fermă de suine din ţară, inaugurată în comuna Ion Neculce
12/06/2018 00:00

Săptămana trecută, in comuna Ion Neculce a fost inaugurată cea mai mare fermă de suine din ţară, infiinţată de o companie cu capital sută la sută romanesc şi care se află in judeţul Iaşi. Investi ...