O nouă identitate pentru Tester Grup: Piesa Unică defineşte succesul
Dimensiune font:
Alături de sloganul Vocaţie în inovaţie, valorile carismă, pricepere, pasiune şi onestitate vor servi drept ghid unic membrilor echipei Tester Grup pentru a defini într-un mod mult mai activ serviciile companiilor membre
Tester Grup, cu operaţiuni în domeniile auto, imobiliare, producţie, retail, asigurări şi ospitalitate, a implementat un proces de rebranding pentru a alinia identitatea companiei cu serviciile oferite şi filosofia de business. Grupul, fondat în 1993 de către antreprenorul Bogdan Piţigoi, estimează că va încheia anul cu afaceri în valoare de 53 de milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de anul precedent. Casa Auto, divizia auto a grupului, este dealerul cu cele mai multe mărci reprezentate din România, 10! Grupul deţine şi cel mai mare parc logistic din zona Moldovei şi este unul dintre cei mai mari proprietari de spaţii de birouri din Iaşi.
„Tester Grup este o afacere matură, dar în continuă dezvoltare. Am învăţat să facem lucrurile aşezat, dar avem în continuare dinamica unei afaceri antreprenoriale. Funcţionăm modern, la fel ca o companie multinaţională, dar avem umanitatea şi implicarea unei afaceri de familie. Ne-am adaptat timpurilor - uneori am fost chiar înaintea lor - dar în spirit suntem aceiaşi: facem lucrurile cu plăcere şi regăsim mulţumire în mulţumirea clienţilor, a colegilor şi a tuturor celor cu care interacţionăm. Acest rebranding nu este o reinventare a Tester Grup, ci este sinteza a ceea ce suntem şi am fost întotdeauna. Pentru clienţi, reprezintă promisiunea şi garanţia că la Tester Grup vor găsi întotdeauna o soluţie potrivită lor şi la îndemână”, a declarat Bogdan Piţigoi, fondatorul şi Preşedintele Tester Grup.
Grupul a realizat 65.000 mp de proiecte semnificative pentru Iaşi. Tester a dezvoltat şi administrează în prezent 30.000 mp de spaţii de birouri de clasă A+ şi A prin proiectele IDEO, CENTRO şi SOLO, unde găzduieşte deopotrivă companii multinaţionale, afaceri antreprenoriale şi start-up-uri. Acestora li se adaugă 18.000 mp de spaţii de producţie şi depozitare în primul şi cel mai mare centru logistic din Moldova construit după rigori europene, SOLO Park. Acestor dezvoltări li se adaugă 17.000 mp unde funcţionează reprezentanţele auto ale Tester. Grupul mai deţine şi Restaurantul IDEO, din centrul cu acelaşi nume, precum şi IDEI Cafe - cafenea care deserveşte complexul Casa Auto.
„Vom continua să fim jucătorul dominant din domeniul auto din Iaşi şi anul acesta, cu 3.000 de automobile vândute şi 34.000 de unităţi operate în service. În acelaşi timp căutăm noi oportunităţi de dezvoltare în imobiliare, unde dorim să valorificăm experienţa pe care o avem în construcţia şi administrarea de spaţii de birouri şi de producţie”, a declarat Angelica Năstasă, director executiv Tester Grup. Dragoş GAŞPAR
Elementul dominant comun al identităţii diviziilor Tester Grup este Piesa Unică. Aceasta exprimă diversitatea de personalităţi şi abilităţi ale membrilor echipei care se conjugă în forţa Tester Grup şi ilustrează capacitatea sa de a integra soluţii pentru clienţi.
5
DIVIZII
are Tester Grup: Auto, Imobiliare, Producţie, Retail şi Ospitalitate.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau