Ţeapă „made in“ Grajduri dată Fiscului

default

Dimensiune font:

| 21-11-2016 12:25

Datoriile la bugetul de stat ale firmei Aqua Carn Project SRL din Grajduri depăşesc 9,4 milioane de lei * în acest caz s-a deschis procedura de insolvenţă, iar creditorii se pot înscrie la masa credală până pe 29 noiembrie 2016

Societatea Aqua Carn Project SRL Grajduri a fost înfiinţată în octombrie 2010, de către Marius şi Maria Stănescu, unic administrator fiind Marius Stănescu. Sediul social a fost stabilit la casa din Grajduri a administratorului, dar interesant este faptul că partenera de afaceri figura la acea vreme cu domiciliul în satul Babana din judeţul Argeş.

Obiectul principal de activitate era comerţ cu ridicata al cărnii şi produselor din carne. Aqua Carn Project SRL a raportat pentru două luni şi ceva de activitate din 2010 o cifră de afaceri de 225.933 lei şi un profit net de 40.569 lei.

„Cecuri de inovare“ pentru antreprenori

Din 2011, nimeni nu s-a mai deranjat să depună bilanţuri la Finanţe, probabil nici celelalte declaraţii fiscale, dar înregistrarea de TVA a firmei a fost anulată abia începând cu 1 februarie 2013, iar din mai 2013 a fost declarată INACTIVĂ. După 3 ani, pe 29 aprilie 2016, Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice- Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Iaşi, solicită deschiderea procedurii de insolvenţă. Deşi firma a fost declarată inactivă încă din 2013, ceea ce înseamnă că nu a mai depus declaraţiile fiscale cel puţin din 2012 (probabil nu a depus niciodată), nu s-a decis dizolvarea/lichidarea firmei!

În documentaţia depusă la Dosarul nr. 2598/99/2016, Fiscul a precizat că „debitorul înregistrează datorii la bugetul de stat în sumă totală de 9.493.135 lei, reprezentând obligaţii datorate bugetului consolidat al statului”, iar „în vederea recuperării acestor sume, organul fiscal a întreprins toate măsurile de executare silită prevăzute de O.G. nr.92/2003, însă nu s-au găsit în patrimoniul firmei bunuri şi nu s-au depistat conturi care să fie valorificate pentru acoperirea creanţei bugetare”.

Dilemele mediului de business în „era Trump“, discutate la Iaşi FOTO

Tribunalul Iaşi s-a gândit că nu e nicio grabă din moment ce Fiscul nu a făcut mai nimic de 3 ani şi a stabilit primul termen de judecată pe 21 septembrie 2016. Judecătorul sindic Mihaela Corugă- Butucă – magistrat remunerat anul trecut cu 207.269 lei, adică o medie de aproape 3.900 euro/lună – a amânat pronunţarea de două ori, aşa că verdictul a venit abia pe 5 octombrie 2016: deschiderea procedurii generale de insolvenţă. Este de neînţeles de ce s-a intrat direct în faliment.

Fiscul a cerut intrarea în insolvenţă încă din primăvară

Deşi Fiscul a fost creditorul care a solicitat insolvenţa încă din aprilie 2016, nu a propus un administrator judiciar. Astfel, judecătorul sindic a numit în această funcţie practicianul Specialists Trust Insolvency SPRL, cu un onorariu iniţial de 1.000 lei/lună. O remuneraţie de o asemenea valoare pare mare pentru o insolvenţă simplă, ca aceasta.

Fiscul nu a fost de acord cu alegerea instanţei şi cu onorariul stabilit, motiv pentru care a decis înlocuirea practicianului desemnat iniţial cu OMEGA SPRL, “iar pentru activitatea ce o va desfăşura în cadrul dosarului, aprobă un onorariu lunar de 350 lei şi un onorariu procentual de 1% din sumele ce se vor obţine din valorificarea bunurilor debitorului”. Creditorii se pot înscrie la masa credală până pe 29 noiembrie 2016, tabelul preliminar ar trebui publicat până cel târziu pe 19 decembrie 2016, iar prima şedinţă a Adunării Creditorilor este programată pe 5 ianuarie 2017. Judecătorul sindic a fost prevăzător sau doar pasiv şi a programat următorul termen de judecată tocmai pe 15 februarie 2017, aşa că este timp suficient să se lămurească cine, ce şi cum se va ocupa de insolvenţă. www.supervizor.ro

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei