sigla_UE

Dimensiune font:

Un proiect inedit implementat în judeţele Moldovei sau “Cum sa câştigi 148.000 lei”

| 15-05-2018 10:09

 Locuitorii din Nord Estul României au o nouă oportunitate. Oficialii organizaţiei care coordonează acest proiect ne-au prezentat amănunţit cum poţi primi un ajutor în bani, 100% nerambursabil, pentru a-ţi deschide o afacere pornind de la zero.

Prima condiţie este să vrei  să participi, ne-a declarat managerul proiectului, Anca Mircescu. 
Noi organizăm în mod gratuit, în cadrul proiectului, aceste cursuri de antreprenoriat, în care cursanţii devin parte a unui grup orientat către succes şi  învaţă să îşi conceapă şi să implementeze un plan de afaceri pornind de la propria idee. Iar acest efort va fi încununat  cu obţinerea calificării de antreprenor .
Condiţia principală este sa fii locuitor al unuia din judeţele din regiunea de Nord-Est a României: Iaşi, Bacău, Vaslui, Botoşani, Neamţ sau Suceava, cursanţii fiind în egală masură femei şi bărbaţi cu statut de angajat , student, elev peste 18 ani, şomer sau pensionar, cu intenţia de a-şi deschide o afacere non-agricola în mediul urban.
Reporter: Vă adresez o întrebare firească: Ce poţi face cu diploma de antreprenor? În anii trecuti s-au mai implementat proiecte prin care oamenii au obţinut, in mod gratuit, diverse calificări. E drept că au acumulat competenţe şi cunoştinţe noi, dar cam atât. Deci, ce aduceţi nou?
Manager proiect: Viziunea proiectelor europene s-a schimbat radical deoarece acum vorbim de o abordare integrată a problematicii sociale din România. Proiectul nostru nu mai are drept scop final doar calificarea diverselor categorii sociale ci îşi propune creşterea ocupării în regiunea Nord- Est, printr-un mix integrat de măsuri de stimulare a antreprenoriatului, cursul de calificare fiind prima etapă a proiectului ce va fi finalizată până la sfârşitul verii.
Reporter: Cât durează acest curs? Cum se poate obtine finanţarea şi ce se întâmplă după aceea?
Manager proiect  Diploma de antreprenoriat se obţine după absolvirea cursului acreditat, cu o durată de 40 de ore. Pasul următor este organizarea, cu maximă transparenţă, a unei competiţii între planurile de afaceri ale proaspeţilor antreprenori  şi apoi, finanţarea celor câştigătoare cu maximum 148.200 lei, 100% nerambursabili.  Dar nu ne oprim aici (proiectul nostru a început în ianuarie a.c. şi se va încheia în octombrie 2020) pentru că vom sprijini noile afaceri de la apariţia primei idei până la stadiul în care acestea funcţionează şi au minim doi angajaţi. Pentru a atinge acest ţel, vom ajuta câştigătorii finanţărilor să işi implementeze ideea şi să o transforme într-o afacerea viabilă,  înscriindu-i automat  într-un program gratuit de consiliere şi mentorat dezvoltat tot în cadrul proiectului nostru, unde vor primi ajutorul unor specialişti şi antreprenori cu experienţă.
Reporter: Cum poţi intra în acest proiect?
Manager proiect: Aşteptăm viitorii antreprenori să ne contacteze pe Facebook la adresa http://www.facebook.com/ASTRENordEst/  sau să ne telefoneze ori să ne scrie pe e-mail. Numărul meu de telefon este 0371 600 421, e-mail amircescu@globalcommercium.ro .
De asemenea, înscrieri se fac la colegii mei
Corina Andrei – Telefon: 0724201222, e-mail: candrei@metodogrupo.com 
Andrei Baciu – Telefon: 0722330555, e-mail: baciuandreineculai@gmail.com 
Jorge Cuntin Rey – Tel: 0213198050, e-mail: jcuntin@metodogrupo.com
Narcis Iancu – Telefon: 0743513168, e-mail: narcisiancu@yahoo.com 
Nicoleta Scânteia - Telefon:  0371600421,  e-mail: ntanase@globalcommercium.ro
Diana Vasilescu –     Telefon:  0371600421,  e-mail: dvasilescu@globalcommercium.ro
 
Titlul proiectului: „Antreprenoriat Sustenabil pentru TRansformarea Economică a Regiunii Nord-Est ASTRE-NE” 
Contract nr. POCU/82/3.7/S/106285
Valoarea proiectului:
Valoarea totală eligibilă – 8.552.036,54   lei
Valoarea finanțării nerambursabile acordată prin POCU – 8.391.194,71 lei
Beneficiar: SC GLOBAL COMMERCIUM DEVELOPMENT SRL  www.globalcommercium.ro
Partener: SC METODO  STUDII CONSULTANŢĂ ROMÂNIA www.metodoromania.com/proiect-nord-est
 
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene 
sau a Guvernului României.
 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA
Pe scurt

00:00

 

 

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași – Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agro - industrială, (tip “ferm[ creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice – Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 379.562 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc – Valoare de piață lei – fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 306.153 2 – Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 78.300 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 54.527 Licitațiile vor avea loc în data de 08,15,22 și 29.06.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud.Iași, Complex de Birouri ”NH BUSINESS”, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA – pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar decshis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiunea de 10% etc.) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ANUNŢ Privind organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11, a selecţiei de oferte în vederea desemnării unor evaluatori în vederea efectuării rapoartelor de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei Subscrisa CASA DE INSOLVENŢĂ A&B SPRL, în calitate de lichidator judiciar al SC OPEN SERVICE SA IAŞI, anunţă organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11 a selectie de oferte în vederea desemnării a 2 evaluatori (unul pentru evaluarea bunurilor imobile şi unul pentru evaluarea bunurilor mobile ale debitoarei) care să efectueze rapoartele de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei. Bunurile imobile constau în teren şi cladiri situate în Iaşi, Calea Chişinăului nr. 45 iar bunurile mobile constau în utilaje, autoturisme şi stoc de marfă (piese auto). Ofertele vor fi depuse în plic la sediul lichidatorului judiciar în Iaşi, str. A. Panu nr. 13-15 mezanin sau trimise prin fax la nr. 0232/211090 cel mai târziu până la data de 10.07.2018 ora 16. În ofertă se va menţiona onorariul solicitat de evaluator şi perioada de execuţie a lucrării. Desemnerea ofertei câştigătoare va avea loc la data de 11.07.2018 ora 11 la sediul lichidatorului. Criteriile de desemnare a ofertelor câştigătoare atât pentru evaluarea bunurilor imobile cât şi pentru evaluarea bunurilor mobile sunt: onorariul cel mai mic solicitat de evaluator – 20 de puncte maxim şi perioada ce mai scurtă de execuţie a lucrărilor – 10 puncte maxim. Lichidator Judiciar, Casa de Insolvenţă A&B SPRL.
ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
CARAVANA DE INFORMARE Camera de Comerţ si Industrie a judeţului Neamţ,
22/08/2018 10:45

  Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de n ...

 LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE - 22 august 2018         
22/08/2018 09:17

                                      Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe info ...

Dragnea anunta OUG pentru reducerea TVA la serviciile hoteliere la 5%, iar pentru apele termale va fi 0%
22/08/2018 08:22

 Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a anuntat ca premierul Viorica Dancila i-a transmis ca vrea sa dea o ordonanta de urgenta pentru reducerea TVA la serviciile hoteliere de la 9 la 5%, la parcurile de agrem ...

 

Lucian Isar, efecte după minivacanță. Cât a pierdut România prin decizia lui Dăncilă
21/08/2018 08:10

Angajaţii din sectorul bugetar au avut parte de o minivacanţă de cinci zile, după ce Guvernul a adoptat o hotărare prin care zilele de 16 şi 17 august să fie zile nelucrătoare in sistemul public. Lucian ...

Şase milioane de automobile în 50 de ani de activitate!
21/08/2018 00:00

Uzina Dacia din Mioveni, deţinută de grupul francez Renault, a implinit ieri 50 de ani de activitate, timp in care au fost produse aici peste sase milioane de automobile, din care mai mult de 3,5 mi ...

5 lei kilogramul de carne de porc!
20/08/2018 00:00

* de cateva zile, abatoarele romaneşti, profitand de epidemia de pestă porcină africană din ţară, oferă crescătorilor, la achiziţie, doar 5 lei pe kilogramul de carne de porc, in viu! * fermierii roman ...