radu botez

Dimensiune font:

Radu Botez, viceprimar al municipiului Iaşi: „În Primărie, inerţia este mult mai mare decât în mediul privat!”

| 18-05-2017 05:35

Radu Botez a absolvit Facultatea de Mecanică în 1988, iar în primii ani după Revoluţie a urmat diverse specializări în Germania (economie, construcţii de maşini). A administrat mai multe firme (Alex-Sistem SRL, Coralimex, Construct Design sau CD-Total), fiind cunoscut în mediul de afaceri pentru proiectele din domeniul construcţiilor. A fost asistent universitar (1987 - 1990, catedra TCM) şi este coautor la 4 cărţi şi 6 lucrări ştiinţifice în domeniul prelucrărilor mecanice. În politică a debutat în 1998, la UFD, iar în perioada 2002 - 2016 a fost membru PNL, în acest an fiind cooptat de ALDE. În intervalul 2004 - 2012 a fost consilier local municipal, timp în care s-a remarcat deseori prin luări de poziţie cu privire la proiecte derulate de Primărie. În vârstă de 53 de ani, Radu Botez are dublă cetăţenie, română şi germană. Este căsătorit şi are trei copii.


- Anul 2012 vă găseşte în ipostaza de a renunţa să mai candidaţi la un post de consilier local. Aţi făcut-o după patru ani, de această dată ca membru ALDE, deci al altui partid decât cel care v-a consacrat pe scena politică. Ce v-a determinat să reveniţi?

- Am încercat să fiu atunci - şi încă îi sfătuiesc pe mulţi, inclusiv pe cei de la PNL, să procedeze în consecinţă - să fiu un consilier tehnic. În primul rând,  să fiu un reprezentant al Iaşului şi abia în al doilea rând al unui partid. Ceea ce sper că reuşesc şi la ora actuală. Iar dacă aş fi pus în situaţia de a alege, de lua o decizie în favoarea oraşului sau în favoarea partidului, sigur, Iaşul va fi cel care primează, asta sută la sută. Atunci, chiar am considerat – am spus-o şi public – că două mandate sunt suficiente. Dorinţa de a face ceva scade în al doilea mandat. Nu mai priveam problemele ca fiind importante. Aveam tendinţa de a nu mă mai duce la unele şedinţe. În plus, începi să ai impresia că postul ăla l-ai moştenit de la părinţi. Asta a fost atunci. Am revenit crezând că putem duce oraşul spre mai bine. Şi pentru că sunt ieşean sută la sută, născut şi crescut aici, absolvent de Negruzzi şi de Politehnică. Oricum, consider că deja se vede o modelare pozitivă a oraşului.

- Dacă aţi fi rămas un simplu cetăţean, ce calităţi consideraţi că ar trebui să aibă un viceprimar?

- E destul de greu de spus. Cred că mai întâi aş încerca să remarc acele calităţi pe care nu le are.

- Să vă ajut: un viceprimar poate lua decizii de unul singur sau e indicat să lucreze în echipă?

- Sută la sută în echipă. Nu am luat nicio decizie motivând-o că aşa trebuie făcut pentru că aşa spun eu. Dimpotrivă. Şi azi am avut discuţii pe partea de parcări, de ştrand... Discuţii deschise, cu cei care gestionează din prima linie aceste probleme. De exemplu, când discut cu cei din CTP ajungem până la problema pieselor de schimb pentru unele maşini, pe care care nu le mai găsim, însă ei sunt cei care au cunoştinţele tehnice, iar deciziile se iau în funcţie de ei. Revenind la calităţile unui viceprimar, consider că ar trebui să aibă un bagaj minim de cunoştinţe tehnice şi economice...

- Care sunt problemele cu care v-aţi confruntat la revenirea în Primăria Iaşi?

- Nu pot spune că problemele au apărut de la început, e mai corect să afirm că s-au făcut simţite pe parcurs. Am remarcat o anumită inerţie a desfăşurării lucrurilor. Eu vin din mediul privat, unde, dacă astăzi ai hotărât ceva, dacă nu se realizează mâine, îl faci poimâine. În Primărie lucrurile stau altfel, inerţia este mult mai mare, durează luni ca să poţi să realizeze elemente simple.

 

„La PUG, ne ocupăm noi, de fiecare element”

 

- Aveţi şi un exemplu concret?

- Am mai multe. Sistemul de parcări. Am început formalităţile din luna octombrie şi încă nu am reuşit să-l finalizăm. Sau reabilitarea malului drept al Bahluiului, pe care, iată, am ajuns să-l facem din fonduri proprii. Sigur, au fost contestaţiile care au ţinut lucrarea în loc. Şi ar mai fi PUG-ul. Speram ca în decembrie să fim în stare să depunem documentaţia la Bucureşti. Dar, în loc să găsim o firmă în stare să realizeze un Plan Urbanistic General, ne ocupăm noi de fiecare element, „tragem” de arhitecţi să facă una-alta. Ne-am încetinit şi din cauza faptului că nu am avut buget în iarnă, ştiţi, nu era votat bugetul naţional, nu a putut fi votat nici cel local. De-abia de două săptămâni, cred, avem poziţie bugetară. Deci, nu am putut demara formalităţile de a cumpăra serviciile pentru studiile de impact. Care, iarăşi, e o chestiune pusă, aşa, pentru a mai fi scoşi nişte bani. Primăria a depus documentaţia la Mediu, cei de acolo ne-au corectat, ne-au arătat unde am greşit, iar când am ajuns la un numitor comun ne-am trezit că ni se cere acest studiu de impact la mediu. Pe care-l faci cu o firmă privată, care, la rândul ei, trebuie să ceară nişte date, care înseamnă bani. Noi nu puteam plăti decât cel mult un aviz, prin urmare, s-a găsit această „buclă”, prin care terţul plăteşte, iar noi îi achităm terţului contractul respectiv. Toate lucrurile acestea mi se par anormale.

- Aţi mai constatat altceva în afară de inerţia la care aţi făcut referire?

- Da. Se manifestă în administraţia locală şi o anumită reţinere în ceea ce priveşte responsabilitatea. Când vezi la televizor că te ia DNA-ul la întrebări pe anumite probleme, lumea are o anumită reţinere în asumarea responsabilităţii. Acum, hârtiile care vin la semnat au cinci semnături înaintea ta, durează minimum o săptămână până ajung la mapă. Se simte o anumită tensiune. Însă, aş vrea să remarc că dincolo de această reţinere, funcţionarii pun suflet în ceea ce fac, vor cu tot dinadinsul să rezolve o problemă apărută. Recunosc, am fost surprins să constat lucrul acesta.

- Dacă ar depinde de dvs, aţi schimba ceva în Primărie?

- E destul de dificil. Cred că şi primarul îşi doreşte o responsabilizare ceva mai punctuală pe proiecte. Fiecare să răspundă cumva punctual, să nu existe o responsabilitate colectivă. Cred că aş încerca cumva o schimbare de sediu administrativ, aş mai elibera Primăria, pentru că sunt şi chiar opt oameni în 25 de metri pătraţi. Plus 1-2 metri cubi de dosare!

- Aveţi centrele de cartier, acele mini-primării. Acordaţi-le mai multe atribuţii!

- Nu funcţionează foarte bine partea de relaţionare între direcţii, problemă pe care în mod sigur o vom rezolva. Însă, altele sunt priorităţile Primăriei. Spitalul Regional de Urgenţă este prima dintre ele.

 

„Dezvoltăm oraşul pe trei direcţii: IT, partea medicală, cultură-educuaţie”

 

- Ajungem şi la investiţii. Aş vrea să punctaţi însă direcţiile spre care tinde Primăria să dezvolte urbea. Care sunt nevoile imediate ale oraşului?

- În mod sigur, nu deschiderea de supermarketuri în oraş sau fabrici producătoare de lopeţi! Tendinţele pe care dorim să le dăm oraşului pe partea de dezvoltare sunt altele. Partea de IT de exemplu. Sunt în jur de 15.000 de firme, care generează un PIB de 250 milioane de euro pentru oraş prin salarii, prin consum... Al doilea element pe care dorim a-l dezvolta este partea medicală. Cu tot ce presupune ea, inclusiv partea de soft medical, de echipament şi aparatură. Peste toate acestea trebuie să păstrăm linia educaţională şi culturală a oraşului. Până la urmă, progresul pe care-l vedem acum comparativ cu Iaşul de acum patru ani este dat de IT, de banii care se învârt aici, de studenţi şi de partea culturală, Iaşul fiind un pol destul de important.

 

Iaşul deţine foarte puţin teren, mai puţin chiar decât comunele limitrofe, prin urmare nu avem cum să dezvoltăm lucrul ăsta.

 

- Vă propun să poposim în zonele pe care, ca viceprimar, le păstoriţi. Compania de Transport Public. Care sunt perspectivele societăţii?

- În primul rând, CTP trebuie să aibă, an de an, profit. Linia pe care am pornit este cea corectă, cea a subvenţiilor, însă societatea nu trebuie în niciun moment să se afle pe minus. Nu-i un lucru foarte simplu. Ieşeanul vrea autobuze şi tramvaie noi, dar vrea şi bilet sub 2 lei. Şoferii vor şi ei, aşa cum ar fi normal, salarii de 3000-4000 de lei. E greu de ţinut linia în acest sens, ar fi mult mai simplu dacă preţul biletelor ar fi, să zicem, de 1,40-1,50 euro. Însă ne descurcăm...  Din calculele făcute, CTP-ul poate susţine aceste autobuze pe care le luăm cu ajutorul BERD, sperăm să mai putem achiziţiona şi câteva tramvaie second-hand.

- Dar vor fi bani europeni pentru tramvaie noi...

- Ar fi în jur de 45 de milioane de euro. Bani din care trebuie să terminăm refacerea liniilor de tramvai. Pe lângă şină, tot pe aceşti bani se mai reface şi asfaltul. După aceea o să avem un sistem de e-ticketing şi o modernizare de staţii. Noi spunem că vor rămâne ceva mai bani şi pentru câteva tramvaie noi.

 

„Dacă lăsăm oraşul o zi fără Managementul Traficul, oamenii şi-l vor dori din nou”

 

- Avem autobuze şi câteva tramvaie noi. Ce facem, însă, cu traficul din oraş?

- Avem prea puţine străzi, în condiţiile în care numărul de maşini a crescut exponenţial. Soluţia este să facem străzi noi. Să luăm, de exemplu, terenul administrat de CFR. Noi putem avea o stradă în lungul căii ferate spre Tomeşti, de exemplu. Având în vedere că în zona Socola sunt 25 de căi ferate, dintre care două sunt folosite, pe alte 5-6 sunt trase nişte vagoane, restul sunt nefolosite. La fel, la Gara Mare. Noi modernizăm pasarela în condiţiile în care trecem peste 22 de linii ferate dintre care sunt folosite 4 sau 5. Nu există o justificare şi nici perspectivele unei dezvoltări în aşa fel încât să spunem că CFR nu se poate dispensa de aceste linii. Apoi, Bahluiul. Râul ar trebui să fie o axă importantă de circulaţie în oraş. De-a lungul său, noi credem că vom avea sensuri unice dintr-un capăt la altul. Deocamdată suntem în situaţia de a le avea doar între Podul de Piatră şi Podul Sf. Ioan. Peste care să realizăm nişte treceri supraterane – mai ieftine comparativ cu cele subterane – în toate intersecţiile importante. Primele două dorim să le amenajăm în Podu Roş.

- Cu Managementul Traficului ce facem?

- Eu zic că o zi sau două trebuie să lăsăm Iaşul fără Managementul Traficului, iar lumea o să-l dorească din nou. Şi asta vedem nu la orele de vârf, ci la cele normale,10-12. Eu vin de la Cotnari spre Podul de Piatră şi am verde permanent, fac patru minute! Nici dimineaţa nu fac foarte mult. Dimineaţa avem blocaje doar la Pasarela Bucium, unde suntem în faza începerii unui studiu de fezabilitate pentru o pasarelă pe Manta Roşie.

- Când va fi finalizat noul PUG? Îl avem anul acesta?

- Eu sper că da. V-am spus că îl doream încă din luna decembrie, însă nu am putut progresa. Sperăm să-l depunem în iunie la Bucureşti. Din păcate, lucrurile nu au funcţionat aşa cum trebuie.

- Maidanezii?

- N-aş putea spune că stăm rău. Încercăm să facem un fel de hartă a lor. Câinii de la blocuri nu sunt agresivi şi nici aşa mulţi, problema apare cu maidanezii care-şi apără un teritoriu. Ori la o firmă, ori la o persoană care-şi lasă câinii afară din gospodărie. Repet, încercăm să facem harta, să vedem de unde provin, întrucât toţi cei de la padoc pleacă de acolo cu un microcip. Am avut şi o acţiune intensă la Ciric, loc unde se adunau în căutare de hrană. Nu vreau să dau vina pe alţii, dar în continuare apar transporturi clandestine. Aproximăm numărul celor rămaşi pe stradă la 2.500. I-am strânge în 100 de zile dacă nu ar fi revendicaţi de la padoc şi aduşi înapoi.

- Alte probleme de rezolvat?

- Există organigrama aceasta nouă şi implicit neclarităţi în ceea ce priveşte cine semnează pe fiecare direcţie în condiţiile în care nu există şefi. Sper şi într-o relaţie mai bună cu PNL-ul, întrucât eu consider că într-un Consiliu Local nu ar trebui să existe Opoziţie.

 

a consemnat Tudor DAMASCHIN

 

 

Comentarii

ochiul din umbra

May 18, 2017

de la cotnari pana in podul de piatra nici o intersectie nu face parte din managementul de trafic, ci din sistemul vechi de semaforizare.(ex. podul ros)

ochiul din umbra

May 18, 2017

de la cotnari pana la podul de piatra nu exista nici o intersectie inclusa in managementul de trafic, ci sunt din sistemul de semaforizare vechi(ex. podul ros)

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

ECOPIAŢA S.A. IAŞI organizează licitaţii publice cu strigare pentru închirierea următoarelor terenuri şi spaţii comerciale: - teren 16mp – Piaţa Podu de Piatră, pe 09.10.2017 - ora 9.00; - teren 25mp – Piaţa Podu de Piatră, pe 09.10.2017 - ora 9.15; - terenul nr. 4 (20mp) din Bazar, destinat amplasării unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 09.10.2017 - ora 9.30; - spaţiul comercial S7 (907mp) - Piaţa Independenţei, pe 09.10.2017 - ora 10.00 (acest spaţiu se poate închiria şi fracţionar); - spaţiul comercial S2 (41,28mp) - Piaţa Tătăraşi Sud, pe 09.10.2017 - ora 10.30; - spaţiul comercial S4 (38mp) – Piaţa Independenţei, pe 09.10.2017 – ora 11.30; - spaţiul comercial S9 (48,21mp) - Piaţa Independenţei, pe 09.10.2017 - ora 12.00; - spaţiul comercial S6 (28,65mp) – Piaţa Hala Centrală, pe 09.10.2017 – ora 12.30; - spaţiul comercial S22 (32,24mp) - Piaţa Hala Centrală, pe 09.10.2017 - ora 13.00; - spaţiul comercial S25 (30mp) – Piaţa Hala Centrală, pe 09.10.2017 – ora 13.15; - spaţiul comercial S11 (38,43mp) – Piaţa Hala Centrală pe 09.10.2017 – ora 13.30; - spaţiul comercial S1 (80,4mp) – Talcioc, pe 09.10.2017 – ora 14.00. Licitaţiile vor avea loc la sediul firmei din str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpăra de la secretariatul societăţii, unde se va depune documentaţia pentru înscriere până la data şi ora de începere a fiecărei licitaţii. Informaţii suplimentare la tel. 0372/767837.
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în calitate de lichidator judiciar al S.C. Super A Plus K S.R.L., cu sediul în Galați, str. George Coșbuc nr. 432, jud. Galați, înregistrată la O.R.C. Galați sub nr. J17/1789/1994, cod identificare fiscală RO 5933965, numită potrivit Sentinței civile nr. 360/2016 din data de 22.11.2016 pronunțată de Tribunalul Galaţi, Sectia a II-a Civila, în dosarul nr. 6057/121/2013, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică la data de 03.10.2017, ora 14.00, a activelor S.C. Super A plus K S.R.L. Galați, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași: Nr. activ – Denumire şi descriere activ – Valoare de evaluare (preţ fără T.V.A.*) – Valoare de pornire a licitaţiei (preţ fără T.V.A.*) Activ 1 – Proprietate imobiliară amplasată în mun. Galați, zona Bariera Traian, str. George Coșbuc, nr. 432-434, jud. Galați, compusă din: -teren intravilan cu categoria de folosință curți construcții, în suprafață de 479 mp, înscris în cartea funciară nr. 107788/Galați, cu nr. cad. 107788 pe care se află construcția 1. clădirea C1 magazin de piese auto (cu utilizarea de spații birouri), cu regim de înălțime P+E, în suprafață construită de 110 mp înscrisă în cartea funciară nr. 107788/Galați, cu nr. cad. 107788 2. corp C2 stație peco cu regim de înălțime P, cu suprafața construită de 244 mp, înscrisă în cartea funciară nr. 107788/Galați, cu nr. cad. 107788 – construcție demolată conforma utorizației de desființare nr. 442/30.07.2013. –633.800,00 lei – 633.800,00 lei Activ 2 – Proprietate imobiliară amplasată în mun. Galați, zona Bariera Traian, str. Traian, nr. 444, jud. Galați, compusă din: - teren intravilan cu categoria de folosință curți construcții, în suprafață de 195 mp, înscris în cartea funciară nr. 104286/Galați, cu nr. cad. 2321/42 (provenit din CF vechi 157709/Galați), și cota indiviză de teren în proprietate în suprafață de 89,90 mp din terenul intravilan în suprafață de 2.930 mp înscrisă în cartea funciară nr. 101137/Galați, cu nr. cad. 20974, ce constituie curte de acces pentru cele 37 depozite (terenul este deținut în cote indivize) pe care se află: 1. Corp C1 – depozit nr. 42 cu regim de înălțime P+1E, în suprafață construită de 75 mp (la parter compus din 4 camere respectiv birou, grup sanitar, casa scării și depozit; la etaj birou) înscrisă în cartea funciară nr. 104286/Galați, cu nr. cad. 2321/42 (provenit din CF vechi 17709/Galați) 2. Corp C2 – Platformă cu suprafață de 120,20 mp înscrisă în cartea funciară nr. 104286/Galați, cu nr. cad. 2321/42 (provenit din CF vechi 157709/Galați) – 101.500,00 lei – 101.500,00 lei Activ 3 – Proprietate imobiliară amplasată în mun. Galați, str. Unirii, nr. 181, jud. Galați, compusă din: - teren intravilan cu categoria de folosință curți construcții, în suprafață de 2.504 mp (2.560,45 mp suprafața din acte) înscris în cartea funciară nr. 104285/Galați cu nr. cad. 104285 pe care se află construcțiile 1.clădirea C1 spațiu comercial cu regim de înălțime P+E+M în suprafață construită de 250 mp înscrisă în cartea funciară nr. 104285/Galați cu nr. cad. 104285, 2. clădirea C2 spălătorie auto cu regim de înălțime P+E în suprafața construită de 199 mp înscrisă în cartea funciară nr. 104285/Galați cu nr. cad. 104285 3. corp C3 – magazie metalică, cu regim de înălțime P, în suprafață construită de 198 mp – extratabular. – 2.460.600,00 lei – 2.460.600,00 lei Activ 4 – Proprietate imobiliară rezidențială (turistică) – imobil situat în intravilanul orașului Predeal, str. Nicolae Bălcescu, nr. 32B, jud. Brașov, înscris în CF individuală 33990/N Brașov, cu nr. topo 13480/20/3, identic cu nr. cad. nedefinitiv 882, compus din teren în suprafață de 173,70 mp și construcție D+P+E+M, (Vila nr. 3), având demisol, în suprafață utilă totală de 35,48 mp cu: garaj cu suprafață utilă de 19,55 mp, adăpost ALA cu suprafață utilă de 9,62 mp, hol și casa scării cu suprafață utilă de 6,31 mp; parter, în suprafață totală de 72,29 mp și suprafață utilă de 49,79 mp cu: camera de zi cu casa scării cu suprafață utilă de 31,91 mp, bucătărie cu suprafață utilă de 10,88 mp, baie cu suprafața utilă de 3,37 mp, vestibul cu suprafața utilă de 3,63 mp, terasă cu suprafață utilă de 13,83 mp, terasă cu suprafața utilă de 8,67 mp; etaj cu suprafață totală de 76,72 mp și o suprafață utilă de 60,14 mp cu: camera de zi cu suprafața utilă de 17,68 mp, două dormitoare cu suprafața utilă de 11,90 mp (fiecare), baie cu suprafața utilă de 6,14 mp, baie cu suprafața utilă de 3,77 mp, hol cu casa scării cu suprafața utilă de 8,75 mp, balcon cu suprafața de 10,79 mp, balcon cu suprafața de 5,79 mp, și mansardă în suprafață totală de 70,41 și suprafață utilă de 57,45 mp cu: camera de zi cu casa scării cu suprafață utilă de 57,45 mp, balcon cu suprafața de 6,48 mp și balcon cu suprafața de 6,48 mp. – 148.000,00 EURO - 148.000,00 EURO (contravaloarea în lei la data plății) Activ 6 – BULDOEXCAVATOR KOMATSU, TIP WB93S5E0, PUTERE MOTOR 99,20 CP, NR. IDENTIFICARE KMTWB024V77F20209, MASA TOTAL MAXIM AUTORIZATA 9.350 KG, CLINDREE 4485 CM3, CULOARE GALBEN, AN PIF - 2007, NR. INREGISTRARE GL 1474. Dotari: adancime max. de excavare 6.055 mm; greutatea operationala 8.000 kg., viteza max. deplasare 40 km/h, brat telescopic, circuit hidraulic pentru picon, cupa 4x1, cupa de excavat 600 mm, cupa pentru excavat 300 mm, cupa pentru excavat 800 mm, picon hidraulic Indeco tip HP500, placa compactoare (360 kg/580x660 mm), foreza hidraulica cu burghiu elicoidal D=500 mm/L=1,5 (circuit foreza inclus), sistem de monitorizare prin satelit Komtrax – 81.600,00 lei – 77.520,00 lei Activ 7 – BULDOEXCAVATOR KOMATSU, TIP WB93S5E0, PUTERE MOTOR 99,20 CP, NR. IDENTIFICARE KMTWB024A77F20485, CLINDREE 4485 CM3, CULOARE GALBEN, AN PIF - 2010, NR. DE INREGISTRARE GL 1551. Dotari: greutate operationala 8.050 kg, brat telescopic, cupa multifunctionala 4x1, cupa de excavare cu latimea de 600 mm, cupa pentru santuri trapezoidala 300x700x1200 mm, circuit hidraulic pentru picon, sistem de monitorizare prin satelit Komtrax. – 106.500,00 lei – 101.175,00 lei Activ 8 – Autoturism DACIA, caroserie AA berlina, tip sd/lsdj4/lsdj4p/logan, nr. identificare UU1LSDJ4P45154440, putere/turatie 55 kw/4000 (75 cp), sursa de energie motorina, cilindree 1461 cm3, număr locuri 5, data primei înmatriculări în România 08.06.2011, an fabricație 2011, norma de poluare euro 5, nr. de inmatriculare B-32- HLB – 15.100,00 lei – 12.080,00 lei În cadrul licitaţiei, unde este cazul, se vor aplica prevederile art. 141 alin. 2 lit. f din Legea nr. 571/2003, coroborată cu H.G. nr. 44/2004, actualizate prin O.U.G. nr. 58/26.06.2010, care dispun scutirea de taxa pe valoare adăugată a „...livrării de construcţii/părţi de construcţii şi a terenurilor pe care sunt construite, precum şi a oricăror altor terenuri. Prin excepţie, scutirea nu se aplică pentru livrarea de construcţii noi, de părţi de construcţii noi sau de terenuri construibile”. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 02.10.2017, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi. Poate participa la licitaţie orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 02.10.2017, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași, documentele prevăzute în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, în fiecare zi de luni până vineri, orele 08.00–16.00. Relaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul www.insolventa.ro şi la numerele de telefon: 0232/243864, 0757544544. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., Practician în insolvență, Lucian Andronic
 
„Statul va deveni un angajator mai atractiv decât mediul privat”

 Aţi făcut numeroase analize aplicate la absorbţia forţei de muncă in judeţul Iaşi. În ultima perioadă s-au făcut mai multe aprecieri privind specializările cerute de piaţa muncii in ...

 Conf.dr. Ilie Fârte: „Tensiunea, discordia şi conflictul stimulează dorinţa de dezbatere şi de schimbare”

- În prima parte a interviului aţi afirmat că electoratul este amorţit. Cum poate fi depăşit acest fenomen inrădăcinat deja in ţara nostră? - Electoratul poate fi scos din acestă stare de amor ...

Conf. dr. Ilie Fârte: „Electoratul românesc este depresiv. Dacă nu ar fi aşa, ar merge la vot!” (I)

- Care sunt lacunele comunicării politice in zilele noastre? - Cea mai mare problemă este lipsa simţului comunităţii. Atunci cand faci politică trebuie să ai sentimentul că aparţii aceleiaşi comunit ...

Ioan Scripniciuc: „Cred că mai este de lucrat la mentalitatea poliţistului!”- VIDEO

Chestorul Ioan Scripniciuc a decis recent să se retragă din funcţia de şef al Inspectoratului de Poliţie Judeţean (IPJ) Iaşi. Acesta a fost de acord să le ofere reporterilor cotidianului „Evenimen ...

„Mi-am vândut bicicleta ca să vin la facultate, în Iaşi“ FOTO

Unul dintre cei mai căutaţi mecanici de biciclete din Iaşi, care a decis să-şi incerce norocul in Capitală, vorbeşte pentru ziarul Evenimentul Regional al Moldovei despre provocările unei meserii mai pu ...

Modelul Bianca Hanganu:  „Pe podium trebuie să străluceşti!“ FOTO

 Bianca Hanganu, elevă la Liceul Teoretic „Dimitrie Cantemir“ , a fost declarată cea mai frumoasă tanără din Romania in cadrul preselecţiei pentru Miss Princess of the World 2017. Devotam ...

Prof. univ. dr. Stelian Dumistrăcel: „Un discurs care nu îl respectă pe interlocutor este un discurs pierdut”

 Cald, deschis şi mai ales din cale afară de receptiv la tot ceea ce il inconjoară, lingvistul Stelian Dumistrăcel a mărturisit care este cea mai mare implinire pe care i-a oferit-o viaţa la catedră ...

Prof. dr. Traian Mihăescu: „Tuberculoza este o boală băgată sub preş”

-Domnule profesor, vă propun să pornim pe firul biografiei. Unde aţi copilărit şi cum de aţi ajuns să practicaţi Medicina? -M-am născut in Vaslui, in oraş, şi acolo am copilărit. Pot spune că am a ...

„Orice ar fi, fizica nu se uită”

  - De unde pasiunea pentru fizică? - Am trecut prin sistemul de invăţămant ca orice copil obişnuit. La un moment dat, am sesizat că sunt capabil să mă descurc la matematică mult mai bine decat ...

„Dacă nu vom valorifica forţa de muncă de peste Prut, o vor face alţii!”

- Pentru inceput, haideţi să „traducem” noţiunea de euroregiune... - Euroregiunea nostră (Euroregiunea Siret-Prut-Nistru - n.r.) are principala misiune de a ajuta Republica Moldova să se apro ...