protest isj (4)

Dimensiune font:

Noi repartizări ale cadrelor didactice

| 20-03-2017 06:42

 Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Iaşi organizează miercuri, 22 martie, şedinţa publică de repartizare a cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie.

 

Citește și Liceeni ieşeni s-au întrecut în Matematică aplicată

 Şedinţa se va desfăşura în Corpul C al ISJ Iaşi, pe ordinea de zi fiind vizate peste 15 discipline, dintre care: Biologie, Matematică, Chimie, Fizică, Informatică, Geografie, Istorie, Limba şi literatura română, profesor logoped, Psihopedagogie specială, Industrie alimentară, Educaţie tehnologică etc.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

Primăria municipiului Iaşi, cu sediul în bdul Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 11, organizează licitaţii publice pentru: 1. vânzare prin licitaţie publică conform HCL nr. 33/30.01.2018 organizată în data de 06.03.2018, ora 14.00, pentru terenul în suprafaţă de 134mp, situat în Iaşi, strada Mioriţei între nr. 2 şi 4, aparţinând domeniului privat al municipiului Iaşi. Data limită pentru depunerea dosarelor: 05.03.2018, ora 13.00; 2. vânzare prin licitaţie publică conform HCL nr. 34/30.01.2018 organizată în data de 06.03.2018, ora 14.00, pentru terenul în suprafaţă de 1062,18mp, situat în Iaşi, strada Hlincea nr. 67A, identificat în tarlaua 69, parcela 3837/52, având nr. cadastral 157758, înscris în cartea funciară nr. 157758, situat în Iaşi, strada Hlincea nr. 67. Data limită pentru depunerea dosarelor: 05.03.2018, ora 13.00; 3. vânzare prin licitaţie publică conform HCL nr. 35/30.01.2018 organizată în data de 06.03.2018, ora 14.00, pentru terenul în suprafaţă 149mp, situat în Iaşi, strada Hlincea nr. 71A, identificat în tarlaua 69, parcela 3837/51, având nr. cadastral 157789, înscris în cartea funciară nr. 157789. Data limită pentru depunerea dosarelor: 05.03.2018, ora 13.00. 4. vânzare prin licitaţie publică conform HCL nr. 36/30.01.2018 organizată în data de 06.03.2018, ora 14.00, pentru terenul în suprafaţă de 285mp, situat în Iaşi, strada Hlincea nr. 59A, identificat în tarlaua 69, parcela 3837/50, având nr. cadastral 157740, înscris în cartea funciară nr. 157740. Data limită pentru depunerea dosarelor: 05.03.2018, ora 13.00. Licitaţiile vor avea loc la primăria municipiului Iaşi din bdul Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 11.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC XXL & COM TR S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 5251/86/2014* aflat pe rolul Tribunalului Suceava, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Imobil situat în Mun. Botoșani, str. Progresului nr. 7B, Jud. Botoșani, format din teren categoria CC în suprafață de 1.247 mp înscris în CF nr. 12384/N a localitații cadastrale Botoșani, având nr.cad. 4272 și construcție C1-Clădire în suprafață construită la sol de 894,76 mp, având nr. cad. 4272-C1. Preț de pornire 55% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare: 181.610 Euro (exclusiv TVA). Notă: Bunul imobil teren și construcție situat în Mun. Botoșani, Str. Progresului nr. 7B, Jud. Botoșani, va fi valorificat în bloc cu bunurile mobile compuse din agregate şi camere frigorifice instalate, proprietate a debitorului SC BIOROM FRUCT SRL prin lichidator judiciar Specialist Trust Insolvency S.P.R.L cu sediul în Mun. Iaşi, B-dul N.Iorga nr. 4, Bl. 905A, Parter, Jud. Iaşi. Licitațiile vor avea loc în data de 03,10,17 și 24.05.2018 ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun.Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 1.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 500 lei fără TVA; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr. RO08PIRB2400732488003000 deschis pe numele debitorului SC XXL & COM TR SRL la Piraeus Bank Iaşi; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora16.00. Mențiuni speciale: În cazul în care creditorul garantat își exprimă intenția de a achiziționa în contul creanței bunul asupra căruia poartă garanția, acesta va putea participa la licitațiile organizate fără alte cheltuieli și fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanței bunul asupra căruia poartă garanția la un preț care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către Adunarea Creditorilor. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ANUNT DE SUPRAOFERTARE S.C. MICOMIR S.R.L. IAȘI, cu sediul în mun. Iași, str. Aurel Vlaicu, nr. 54, Corpul de clădire C, C.U.I. RO 1973231, nr. de înreg. O.R.C. J22/1782/1992, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. numită conform Sentinței civile nr. 52/15.01.2015, pronunţată de Tribunalul Iași, în dosarul nr. 19/99/2011*, anunţă faptul că în cadrul Adunării creditorilor din data de 25.04.2018, s-a aprobat oferta de cumpărare depusă cu privire la achiziționarea Activului 1 compus din: - parter, spaţiu comercial cu suprafaţa utilă de 297.33 mp şi cotă de teren indiviză aferentă de 86.80mp (din teren intravilan, curţi construcţii, cu suprafaţa de 649 mp, pe care este edificat blocul de locuinţe corp C1, înscris în cartea Funciară nr. 67250/Miroslava, cu nr. cadastral 67250), - un număr de 9 apartamente cu o cameră/cu două camere, cu suprafețe cuprinse între 29.35 mp și 66,79 mp înscrise în cartea Funciară nr.67250/Miroslava, cu nr. cadastral 67250) - etajul IV, cu suprafaţa utilă de 391.03mp, cota teren indiviză aferenta de 114.16 mp (din teren intravilan, curţi construcţii, cu suprafaţa de 649 mp, pe care este edificat blocul de locuinţe corp C1, înscris în cartea Funciara nr. 67250/Miroslava, cu nr. cadastral 67250) şi cota părţi comune de 24.40%.* Situate în imobilul din comuna Miroslava, str. Constantin Langa, nr 40, jud. Iasi, inscris in CF 67250/Miroslava, cu nr. Cad. 67250. *Componența și descrierea detaliată a activului 1 se regăsește în caietul de sarcini. Total ofertă: 357.600,00 lei fără T.V.A. Persoanele interesate vor putea supraoferta pentru acest activ plecând de la prețul minim de 357.600,00 lei fără T.V.A. Pasul de supraofertare reprezintă suma minimă ce va trebui adăugată ofertei de potențialul supraofertant faţă de oferta deja existentă și este de: 35.760,00 lei. Data limită de depunere a supraofertelor este de maximum 30 de zile de la data publicării în ziar a anunțului privind condițiile de supraofertare. Pot să participe la procedura de vânzare prin depunerea de supraoferte persoane fizice sau persoane juridice de drept privat, române sau străine. Persoanele juridice şi fizice străine pot participa la procedura de vânzare cu respectarea prevederilor legale în vigoare privind circulaţia juridică a terenurilor. Pentru a participa la procedură, ofertantul și supraofertanţii vor depune următoarele documente la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași până la data limită anunţată: Oferta financiară(care va include suma oferită, fără T.V.A. şi termenul de plată), O declarație prin care să arate că, în interiorul termenului în care ofertantul/supraofertantul înțelege să își mențină oferta înaintată, oferta este irevocabilă, Dovada depunerii garanţiei de participare la procedura de vânzare în valoare de 10% din oferta inițială, respectiv 35.760,00 lei, în contul de lichidare nr. RO94 BTRL RONC RT02 9570 1301 deschis la Banca Transilvania S.A., având ca beneficiar Micomir S.R.L. Dovada achitării caietului de sarcini în valoare de 2.000,00 lei (T.V.A. inclusă) în contul de lichidare al Micomir S.R.L., deschis la Banca Transilvania S.A., cu nr. RO94 BTRL RONC RT02 9570 1301. Împuternicire acordată persoanei care reprezintă participantul la licitaţie semnată de reprezentantul legal al societăţii, pentru susţinerea valabilităţii ofertei, pentru semnarea procesului verbal de licitaţie şi semnarea contractului de vânzare-cumpărare, dacă este cazul, să fie dată în fața unui notar public (procură notarială), împreună cu copia după actul de identitate al împuternicitului. Declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în una din situaţiile de incompatibilitate prevăzute în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini, Acordul de acceptare a caietului de sarcini și a regulamentului de vânzare, prevăzut în anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, Documentele care certifică identitatea şi calitatea participantului la procedura de vânzare, după cum urmează: Pentru persoanele juridice române: Certificatul de înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului – în copie conformă cu originalul, Certificatul de înregistrare fiscală – în copie conformă cu originalul, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerţului – în copie conformă cu originalul, Declaraţie pe propria răspundere că nu se află în reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare voluntară sau în faliment. Certificat de atestare fiscală valabil, care să ateste faptul că supraofertantul nu înregistrează datorii la bugetul statului, bugetul asigurărilor sociale și a fondurilor speciale. Pentru persoanele juridice străine: Actul de înmatriculare al societăţii comerciale străine, tradus, legalizat și apostilat. Declaraţie pe propria răspundere că participantul din partea firmei ofertante la licitaţia publică cu strigare cunoaşte limba română şi termenii specifici licitaţiei publice cu strigare sau este asistat de un traducător autorizat caz în care se va depune copie de pe autorizaţia acestuia şi de pe actul de identitate al acestuia, Declaraţie pe propria răspundere că nu se află în reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare voluntară sau în faliment. Pentru comercianţi, persoane fizice sau asociaţii familiale: Copie de pe actul de identitate şi de pe autorizaţia de funcţionare eliberată de autoritatea competentă sau de pe actul legal de constituire, după caz, precum şi de pe certificatul de atestare fiscală valabil, care să ateste că nu sunt înregistrate datorii la bugetul statului, la bugetele asigurărilor sociale și fondurilor speciale, atât pentru titularul formei de organizare, cât și pentru persoana fizică autorizată, intreprindere individuală sau asociația familială. Pentru persoanele fizice române: Copie de pe actul de identitate, Certificat de atestare fiscală valabil, care să ateste că persoana fizică nu înregistrează datorii la bugetul statului, la bugetele asigurărilor sociale și fondurilor speciale. Pentru persoanele fizice străine: Copie de pe paşaport. Certificat de atestare fiscală valabil, care să ateste că persoana fizică nu înregistrează datorii la bugetul statului, la bugetele asigurărilor sociale și fondurilor speciale. Documentele depuse de ofertant și supraofertanți precum și supraofertele vor fi depuse într-un plic închis şi sigilat ce va conţine documentele de participare mai sus menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ numele/denumirea ofertantului/supraofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului/supraofertantului, societatea pentru care se depune oferta, precum şi menţiunea „a nu se dechide până la data de _________, ora _____”. Toţi cei care au depus oferte financiare vor avea dreptul de a asista la deschiderea plicurilor. Toate documentele de participare vor fi depuse în limba română, în original sau în copie legalizată, opisate, îndosariate în dosare cu şină, toate paginile fiind numerotate consecutiv începând de la nr. 1, semnate şi ştampilate (în cazul persoanelor juridice) de ofertant/supraofertant. Toate documentele traduse din una sau mai multe limbi străine vor fi traduceri autorizate, supralegalizate de un notar public român şi însoţite de copii legalizate ale documentelor în limba străină după care au fost traduse. Nerespectarea de către ofertant și/sau supraofertanți a termenului de depunere a documentelor solicitate, a garanţiei de participare sau neprezentarea oricăruia dintre documente, conduce la excluderea acestora de la ședința de negociere. Prin înscrierea la procedura vânzării se consideră că ofertantul/supraofertanții acceptă condiţiile stipulate în prezentul regulament. Nu sunt acceptaţi la procedura de vânzare instituită prin prezentul regulament ofertantul, sau supraofertanții care au datorii neonorate faţă de societatea debitoare. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.

 

IMAGINI ȘOCANTE Un bărbat a intrat, în timpul orelor, într-o sală de clasă și a bătut, cu biciul, două eleve minore: Una era iubita fiului său - VIDEO
26/04/2018 19:42

 Un bărbat din judeţul Sibiu care a intrat, joi, intr-o sală de clasă la şcoala din localitatea Ighişu Nou şi a lovit cu biciul două fete a fost reţinut pentru 24 de ore, fiind cercetat pentru mai ...

Student pentru o zi la USAMV Iaşi
26/04/2018 16:41

Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” Iaşi (USAMV) găzduieşte astăzi cea de-a V-a ediţie a manifestării „Student pentru o zi la USAMV&rdq ...

 Universităţile nu folosesc nici măcar actualele locuri bugetate
25/04/2018 05:45

 „Peste 900 de locuri bugetate nu sunt utilizate de către Universitatea din Bucureşti, deşi are suficient de mulţi studenţi cu taxă care le-ar putea ocupa”, a declarat Valentin Popa, mini ...

   Educaţia parentală a redus cu 61 la sută absenţele şcolare
20/04/2018 06:00

„Educaţia parentală a dus la o mai bună comunicare intre părinţi şi copii, la o implicare a taţilor in procesul de educaţie al copiilor, dar şi la scăderea semnificativă a absenteismului. Pract ...

   Grevă japoneză la Universitate
20/04/2018 04:45

Studenţii de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi s-au declarat ieri in grevă japoneză, pentru două zile, nemulţumiţi de alocarea de către Ministerul Educaţiei Naţionale a cifre ...

Studenţi ieşeni medaliaţi la un concurs internaţional
19/04/2018 05:50

O echipă de studenţi de la Facultatea de Construcţii şi Instalaţii, care a reprezentat Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi (TUIASI) la Concursul „Design&Construct&rdquo ...

Simulare Bacalaureat 2018, un dezastru naţional
31/03/2018 05:00

Peste 100 de mii de candidaţi de clasa a XI-a şi clasa a XII-a au susţinut probele den simulare ale examenului de Bacalaureat 2018, intre 19 şi 22 martie. Conform datelor centralizate de Ministe ...

Colocviul Naţional de Muzicologie
22/02/2018 08:40

    Universitatea Naţională de Arte „George Enescu” – Facultatea de Interpretare, Compoziţie şi Studii Muzicale Teoretice şi Centrul de Cercetare „Ştiinţa Muzicii&rdqu ...

Expoziţia de ştiinţă interactivă „Laborator 2.0”
22/02/2018 08:14

    Complexul Muzeal Naţional „Moldova” Iaşi - Muzeul Ştiinţei şi Tehnicii „Ştefan Procopiu”, in parteneriat cu Eventera, organizează in perioada 1 martie-30 aprilie e ...

Peste 1,5 milioane de absenţe înregistrate în şcolile din judeţ
21/02/2018 04:45

În cadrul şedinţei lunare a Colegiului Prefectural care a avut loc ieri la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Iaşi, reprezentanţii instituţiilor judeţene au discutat şi despre problema a ...