000000  ULTIMA-ORA-pensii-m

Dimensiune font:

Proiectul Calendarului si Metodologiei de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul 2018-2019

| 13-02-2018 20:59

 Ministerul Educatiei Nationale a publicat pe site-ul institutiei proiectul de Ordin privind aprobarea Calendarului si a  Metodologiei de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2018-2019, proiect care este in dezbatere publica pana pe 15 februarie. 


Propunerile si observatiilw pot fi transmise pana la data de 15 februarie pe adresa de e-mail: inscriere.inv.primar@edu.gov.ro.

Potrivit metodologiei puse in dezbatere, in vederea inscrierii in clasa pregatitoare a tuturor copiilor care au varsta corespunzatoare, inspectoratele scolare judetene (ISJ) si Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti (ISMB) iau in considerare propunerile conducerilor unitatilor de invatamant referitoare la numarul de clase pregatitoare rezultate in urma recensamantului copiilor realizat, pentru fiecare circumscriptie scolara, in colaborare
cu autoritatile administratiei publice locale.

Numarul de clase pregatitoare cuprins in planul de scolarizare alocat de ISJ/ISMB fiecarei unitati de invatamant tine cont de capacitatea de cuprindere a acesteia, determinata de numarul salilor de clasa in care poate fi organizat, in mod corespunzator, procesul de invatamant la clasa pregatitoare, dar si la celelalte clase ale scolii, si de obligativitatea cuprinderii in unitatea de invatamant a tuturor copiilor din circumscriptia scolara. La alocarea numarului de clase pregatitoare se tine cont de numarul copiilor care au implinit varsta pentru a incepe invatamantul primar, de arondarea strazilor la unitatile de invatamant sau de cea mai buna oportunitate educationala identificata. 

Circumscriptiile scolare, planul de scolarizare, respectiv numarul de clase pregatitoare alocate sunt afisate la fiecare unitate de invatamant, inclusiv pe site-ul acesteia, daca exista, si pe site-ul inspectoratului scolar.

Fiecare unitate de invatamant va pune la dispozitie si informatii referitoare la locul de desfasurare a activitatii corespunzatoare clasei pregatitoare (in spatiul scolii sau al unei gradinite), la posibilitatea organizarii programului "Scoala dupa scoala", la organizarea si dotarea spatiului scolar etc.

Totodata, potrivit metodologiei, toti copiii ai caror parinti solicita inscrierea in clasa pregatitoare la scoala de circumscriptie vor fi inmatriculati la unitatea de invatamant solicitata.

Pe locurile libere, se inscriu si, ulterior, se inmatriculeaza copiii care provin din alte circumscriptii scolare, inclusiv din alte localitati, in conformitate cu solicitarile parintilor si cu prevederile prezentei metodologii.

In situatia in care intr-o unitate de invatamant numarul cererilor de inscriere primite de la parinti al caror domiciliu se afla in afara circumscriptiei scolare este mai mare decat numarul de locuri libere, vor fi aplicate criterii de departajare.

Criteriile generale de departajare:



a) existenta unui certificat medical de incadrare in grad de handicap a copilului;
b) existenta unui document care dovedeste ca este orfan de ambii parinti. Situatia
copilului care provine de la o casa de copii/un centru de plasament/plasament
familial se asimileaza situatiei copilului orfan de ambii parinti;
c) existenta unui document care dovedeste ca este orfan de un singur parinte;
d) existenta unui frate/a unei surori inmatriculat/inmatriculate in unitatea de
invatamant respectiva. 
26 februarie 2018-Afisarea circumscriptiilor scolare si a planului de scolarizare propus, respectiv numarul de clase pregatitoare alocate, la fiecare unitate de invatamant, inclusiv pe site-ul acesteia, daca exista, si pe site-ul inspectoratului scolar.

In cazul in care numarul cererilor de inscriere primite de la parinti din afara circumscriptiei scolare este mai mare decat numarul de locuri libere, repartizarea copiilor se face in ordinea descrescatoare a numarului de criterii generale de departajare cumulate de catre fiecare copil: se repartizeaza la inceput copiii care indeplinesc trei dintre criterii, apoi copiii care indeplinesc doua dintre criterii si, in final, copiii care indeplinesc doar unul dintre criteriile mentionate anterior.

Calendarul inscrierii 

Pregatirea inscrierii 

26 - Afisarea programului de evaluare a dezvoltarii psihosomatice a copiilor solicitata de parinti si afisarea unitatilor/institutiilor in care se realizeaza evaluarea dezvoltarii psihosomatice, precum si anuntarea, prin afisare la sediul unitatii de invatamant, a criteriilor specifice de departajare elaborate de unitatile de invatamant

27 februarie ¬ 10 martie 2018 - Organizarea, in fiecare unitate de invatamant in care se
desfasoara activitatespecifica clasei pregatitoare, a unei ¬Zile a portilor deschise¬, 

27 februarie ¬ 10 martie 2018 - Informarea si consilierea parintilor copiilor din gradinita care vor fi cuprinsi, in anul scolar 2018 ¬ 2019, in invatamantul primar.

26 februarie ¬ 23 martie 2018 - Realizarea evaluarii nivelului de dezvoltare psihosomatica a copiilor 

26 februarie ¬ 23 martie 2018 - Comunicarea rezultatului evaluarii 

26 martie 2018 Transmiterea de catre centrele judetene de resurse siasistenta educationala/Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala a procesuluiverbal in care este inscris rezultatul evaluarii dezvoltarii psihosomatice 

Completarea si validarea cererilor-tip de inscriere in clasa pregatitoare

26 februarie 2018 - Afisarea, la sediul unitatii de invatamant si al inspectoratului scolar si pe site-ul acestora, a programului de completare a cererilor tip de inscriere in invatamantul primar.

5 martie ¬ 23 martie 2018 - Completarea de catre parinti, online sau la unitatea de invatamant la care solicita inscrierea copiilor, a cererilor-tip de inscriere si validarea cererilor-tip de inscriere la unitatea de invatamant la care solicita
De asemenea, tot in aceasta perioada ar urma sa se faca inscrierea copiilor, zilnic, in intervalul orar 8,00-18,00 (luni-vineri). Depunerea si validarea cererilor-tip de inscriere de catre parintii care solicita inscrierea copiilor la scoala speciala.

Prima etapa de inscriere in clasa pregatitoare

27 martie 2018 - Procesarea, de catre comisia nationala de inscriere a copiilor in invatamantul primar (Comisia nationala), a cererilor-tip de inscriere, cu ajutorul aplicatiei
informatice si repartizarea la scoala de circumscriptie a copiilor ai caror parinti au solicitat acest lucru in cererea-tip de inscriere.

28 - 29 martie 2018 - Procesarea, la nivelul unitatilor de invatamant, pe baza informatiilor din cererile-tip de inscriere si din documentele depuse de parinti, a cererilor parintilor. Admiterea sau respingerea cererilor acestora

29 martie 2018 - Procesarea de catre Comisia nationala a cererilor-tip de inscriere, cu ajutorul aplicatiei informatice si repartizarea la scoala de circumscriptie a copiilor ai caror parinti au solicitat inscrierea la o alta unitate de invatamant decat scoala de circumscriptie, dar nu au fost admisi din lipsa de locuri si care au exprimat in aceasta faza optiunea pentru inscrierea in scoala de
circumscriptie. 

30 martie 2018 - Afisarea in unitatile de invatamant si pe site-ul inspectoratului scolar si al unitatilor de invatamant a candidatilor inmatriculati, a numarului de locuri ramase libere si a listei copiilor neinscrisi dupa prima etapa. 

A doua etapa de inscriere in clasa pregatitoare


11 aprilie 2018 - Comunicarea, prin afisare la unitatile de invatamant si pe site-ul inspectoratului, a procedurii specifice de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, elaborata de inspectoratul scolar. Informarea Ministerului Educatiei Nationale de catre comisia judeteana/a municipiului Bucuresti, cu privire la procedura specifica de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, in etapa a doua.

12 aprilie ¬ 18 aprilie 2018 - Depunerea cererii-tip de inscriere la secretariatul unitatii de invatamant aflate pe prima pozitie dintre cele trei optiuni exprimate pentru etapa a doua, de catre parintii copiilor care nu au fost cuprinsi in nicio unitate de invatamant in etapa anterioara sau care nu
au participat la prima etapa. Validarea cererilor-tip de inscriere la unitatea de invatamant aflata pe prima pozitie in optiunile privind inscrierea copiilor.

18 aprilie - 20 aprilie 2018 - Procesarea, la nivelul unitatilor de invatamant, a cererilor-tip de inscriere depuse de parinti. Completarea, in aplicatia informatica, a datelor din cererile ¬ tip de inscriere pentru candidatii admisi in aceasta etapa.

23 aprilie 2018 - Afisarea la fiecare unitate de invatamant a listelor finale ale copiilor inscrisi in clasa pregatitoare.

24 aprilie ¬ 4 mai 2018 - Centralizarea si solutionarea de catre inspectoratul scolar a cererilor parintilor copiilor care nu au fost incainscrisi la vreo unitate de invatamant. 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

PUBLICAŢIE DE VANZARE SC Avrasop SRL, cu sediul social în mun. Iaşi, bd. Independenţei, nr. 4-6, ap.cam 8, înregistrată la ORC Iaşi sub nr. J22/284/2005, CUI 17192970, prin lichidator judiciar Rodafis IPURL cu sediul în mun. Iaşi, str. Străpungere Silvestru, nr. 48 A, anunţă vânzarea prin licitaţie publică cu strigare a bunurile mobile: Plug cu brazde PP3 – 701 lei; Grapa cu discuri – 1696 lei; Tăvălugi - 841 lei; Cisternă 3,6 to –1682 lei (prţturi fără TVA). Preţurile de pornire reprezintă 35% din preţurile de evaluare. Valorificarea activelor prin licitaţie publică deschisă cu strigare va avea loc la data de 23.01.2018, ora 10, la sediul lichidatorului judiciar. Pentru bunurile neadjudecate, licitaţia se va repeta în ziua de 30.01.2018, aceeaşi locaţie şi oră, aceleaşi preţuri de pornire. Condiţiile de participare la licitaţie sunt conţinute în Caietul de sarcini. Caietul de sarcini, în valoare de 50 lei, se achiziţionează de la sediul lichidatorului, unde se depune şi documentaţia de participare la licitaţie, în original, până în preziua licitaţiei, orele 13.00. Garanţia de participare este de 30% din suma reprezentând preţul de pornire şi va putea fi plătită în contul nr. RO80BUCU1032235332633RON deschis la Alpha Bank Iaşi pe numele debitorului. Prezentul anunţ constituie şi notificare către creditori, debitor şi orice persoană fizică sau juridică interesată în cauză. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare au obligaţia, sub rezerva sancţiuni decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data licitaţiei. Informaţii suplimentare la tel/fax 0232/273948, e-mail: rodafis@gmail.com
ANUNŢ DE VÂNZARE S.C. Nefero-Com S.R.L. Iaşi, cu sediul social în mun. Iași, b-dul Chimiei, nr. 14, jud. Iași, CUI 14413970, nr. de înregistrare la O.R.C. J22/430/2003, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, numit potrivit Sentinței civile nr. 566/30.03.2016, pronunţată de Tribunalul Iași – Secţia II Civilă - Faliment, în dosarul nr. 3517/99/2015 (165/2015), anunţă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 şi ale hotărârilor Adunării Creditorilor din data de 16.05.2017, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică la data de 09 martie 2018, ora 14.00, a activelor S.C. Nefero-Com S.R.L. Iasi, astfel: Nr. crt. – Denumire și descriere active – Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*) – Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.) Activ 1 – Teren intravilan, St. 9.045,39 mp și Clădiri industriale, St. construită 2.568,68 mp, amplasate în mun. Iași, zona industrială "Țuțora”, Sos. Iași - Tomești, km. 1 (zona periferică, fostă Calea Chișinăului, nr. 10), jud. Iași, dispune de utilități, proprietatea este învecinată la N - Sos. Iași-Tomești, E – Pieta SRL, S – CFR, are deschidere frontală la Sos. Iași-Tomești, proprietatea este pretabilă pentru activități industriale, compusă din: 1. Teren Intravilan, St. 158 mp (categoria de folosință altele) și C1 Clădire Depozit, St. construită 158,17 mp, St. utilă 102,99 mp, parter. (CF. 130740/Iasi, nr. cad. 3129/2); 2. Teren Intravilan, St. 14,24 mp (curți construcții) și C2 Clădire Birouri, St. construită 14,28 mp, St. utilă 9,90 mp, parter. (CF. 130757/Iași, nr. 3129/3) 3. Teren Intravilan, St. 8.873 mp (curți construcții) și C6 Clădire Hală Depozitare, St. construită 1.103,37 mp, St. utilă 1.054,12 mp; C7 Clădire Cabină Poartă, St. construită 8,52 mp, St. utilă 7,37 mp, (CF. nr. 130756/Iași, nr. Cad. (5408/1-3129/1-3129/4)/2) 4. Platformă Betonată pentru Depozitare, st. 7.761,05 mp (extratabulară). – 3.872.000,00 lei – 1.742.400,00 lei Activ 3 – Teren intravilan, St. 6.954 mp și Clădiri industriale, St. construită 1.505,71 mp, amplasate în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31 A, jud. Suceava (Zona industrială “Valea Sucevei”, în spatele MES, vis-a-vis de Piața Angro), dispune de utilități, proprietatea este învecinată la NE – drum acces, SE – proprietate particulară, accesul se face pe Calea Unirii, pretabilă pentru activități industriale, compusă din: C1 – Hală Atelier St. utilă 1.428,71 mp, parter, 10 încăperi; C2 – Centrală Termică, St. utilă 77 mp; Platformă betonată, St. 5.449 mp. (CF. ned. nr. 5776/Suceava, nr. cad. 1629/2) – 2.158.000,00 lei – 971.100,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 08.03.2018, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Licitaţia va avea loc la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, pe data de 09 martie 2018, ora 14:00, şi se va desfăşura în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 privind procedura de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi ale hotărârilor adunării creditorilor din data de 16.05.2017. Accesul direct la activul oferit la vânzare se face cu programare şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare a activului care cuprinde clauze de confidenţialitate. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe prin fax la 0232/212231 sau e-mail vanzari@insolventa.ro, intenţia de vizitare. Relaţii suplimentare se pot obţine: - Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. la telefoanele: 0232/243864, 0757545545. Lichidator Judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa EUROBUSINESS LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei HERA LINE SERVICE S.R.L., desemnat de Tribunalului Iaşi – Sectia a-II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 7064/99/2014 (nr. format vechi 474/2014), prin Sentința Civilă nr. 543/06.04.2017, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvenţă, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, organizează în ziua de 26.02.2018, ora 14:00, licitaţie publică competitivă cu strigare, pentru valorificarea următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: Denumirea activului: – Preț de pornire a licitației (EUR, fără TVA) Teren extravilan, situat în com.Dumești, jud.Iași, în suprafață de 1.500, 00 mp, categoria teren arabil, identificat cu nr.cad. 61281, înscris în CF nr.61281/Com. Dumești – 6.800, 00 În cazul în care la licitația din 26.02.2018, nu se va reuşi valorificarea bunului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, în data de 05.03.2018, 12.03.2018, respectiv 19.03.2018, ora 14:00, la sediul lichidatorului judiciar. Persoanele care pretind vreun drept asupra activului ce urmează a fi scos la vânzare, au obligaţia sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 25.02.2018, 04.03.2018, 11.03.2018, respectiv 18.03.2018, ora 12:00, la sediul lichidatorului judiciar. În conformitate cu prevederile art. 91, aln. 91, din Legea nr. 85/2014, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activului este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform hotărârii Adunării Creditorilor din data de 05.02.2018. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform hotărârii Adunării Creditorilor din data de 05.02.2018. Înscrierea la licitaţie se face cel târziu cu o zi înainte de data fixată pentru începerea licitaţiei prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al licitaţiei. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitaţiei, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO26BUCU1032235341302RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunului imobil supus procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 500 lei, fără TVA, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi, sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, pe www.lrj.ro, la tel./fax: 0232/220777, mobil: 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro.
Colocviul Naţional de Muzicologie
22/02/2018 08:40

    Universitatea Naţională de Arte „George Enescu” – Facultatea de Interpretare, Compoziţie şi Studii Muzicale Teoretice şi Centrul de Cercetare „Ştiinţa Muzicii&rdqu ...

Expoziţia de ştiinţă interactivă „Laborator 2.0”
22/02/2018 08:14

    Complexul Muzeal Naţional „Moldova” Iaşi - Muzeul Ştiinţei şi Tehnicii „Ştefan Procopiu”, in parteneriat cu Eventera, organizează in perioada 1 martie-30 aprilie e ...

Sindicalistii din invatamant picheteaza Ministerul Muncii incepand de astazi
21/02/2018 07:59

Federatia Sindicatelor Libere din Invatamant (FSLI) a anuntat, luni, ca a decis declansarea protestelor, astfel ca miercuri si joi sindicalistii picheteaza sediul Ministerului Muncii, ei cerand, intre altele, m ...

Peste 1,5 milioane de absenţe înregistrate în şcolile din judeţ
21/02/2018 04:45

În cadrul şedinţei lunare a Colegiului Prefectural care a avut loc ieri la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Iaşi, reprezentanţii instituţiilor judeţene au discutat şi despre problema a ...

 Şcolile degradate, în atenţia Cotroceniului
03/01/2018 05:15

Uniunea Sindicatelor Libere din Învăţămantul Preuniversitar (USLIP) Iaşi a inceput noul an prin iniţierea unei campanii naţională numită „Investiţi Urgent in Infrastructura Şcolară” ...

27/12/2017 05:30

Finanţări europene pentru Universitatea de Medifină Luna decembrie a fost marcată de un important eveniment realizat de Reprezentanţa Comisiei Europene in Romania şi Structural Consulting Group care au o ...

 Riscurile din mediul virtual
22/12/2017 05:30

În perioada 2017 – 2019, Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi participă la implementarea activităţilor proiectului „LogOn Back to Lif”-„Reconectează-te la viaţă”, desf ...

 Elev ajuns în spital din cauza alcoolului
22/12/2017 05:30

Un elev de la Şcoala Nr. 10 din Tătăraşi a ajuns, in decursul zilei de ieri, 21 decembrie, la Spitalul de Copii „Sfanta Maria”, după ce ar fi leşinat pe holul şcolii, din cauza consumului de ...

 Elevii descifrează tainele dreptului
15/12/2017 05:00

Asociaţia pentru Dialog in Justiţie, in parteneriat cu Primăria Municipiului Iaşi, Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi şi Direcţia Generală Anticorupţie din Ministerul Afacerilor Interne organizează ...

 Andrei Pleşu, doctor Honoris Causa al Universităţii ieşene
13/12/2017 05:30

O bună parte din elita ieşeană s-a reunit ieri pentru a-i acorda profesorului Andrei Pleşu titlul de doctor Honoris Causa al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”. Evenimentul, de o mare importa ...