Titularizare 2014 Ministerul Educatiei a modificat metodologia privind titularizarea profesorilor

default

Dimensiune font:

| 22-04-2014 13:11

Ministerul Educatiei a modificat Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din preuniversitar in anul scolar 2014-2015, dupa ce a adus schimbari la Legea educatiei astfel incat profesorii sa se poata titulariza in continuare si pe baza notelor obtinute la examen in ultimii 6 ani. Potrivit schimbarilor aduse calendarului de titularizare, cererile de repartizare se depun direct la inspectorate de catre cadrele didactice care folosesc note din ani anteriori, pana la data de 23 aprilie 2014. Repartizarea pe post a profesorilor aflati in aceasta situatie se realizeaza in sedinta publica organizata de inspectoratul scolar, pe 29 aprilie.

Ministerul Educatiei a modificat prin ordin de ministru (ordinul nr. 3275 din 10 aprilie 2014) Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2014-2015. Modificarea a fost facuta in aceeasi zi in care Guvernul a publicat in Monitorul Oficial Ordonanta de Urgenta care modifica Legea Educatiei astfel incat profesorii sa se poata titulariza pe baza notei obtinute la examen in ultimii 6 ani.

Modificarile aduse metodologiei afecteaza, printre altele, si calendarul mobilitatii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2014-2015 - dar tot in ceea ce ii priveste pe profesorii care vor sa se titularizeze folosind notele de la examene anterioare (deci in baza art. 253 din LEN).

Cateva dintre modificarile aduse de noua metodologie:

"La anexa nr. 19 punctul I, subpunctul 7 va avea urmatorul cuprins:
7) Repartizarea cadrelor didactice calificate, care au obtinut nota/media de repartizare cel putin 7 la un concurs national unic de titularizare in invatamantul preuniversitar in ultimii 6 ani si care sunt angajate cu contract individual de munca pe perioada determinata in baza prevederilor art. 253 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011 cu modificarile si completarile ulterioare:

a) stabilirea posturilor didactice/catedrelor vacante si viabile, depunerea si inregistrarea cererilor la inspectoratele scolare;
Pana la data de 23 aprilie 2014

b) verificarea dosarelor de catre comisia de mobilitate a personalului didactic din invatamantul preuniversitar constituita la nivelul inspectoratului scolar;
Perioada: 24-28 aprilie 2014

c) repartizarea cadrelor didactice conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, in sedinta publica organizata de inspectoratul scolar;
Termen: 29 aprilie 2014

d) depunerea si inregistrarea contestatiilor la sediile inspectoratelor scolare;
Perioada: 29-30 aprilie 2014

e) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 5 mai 2014

f) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 30 aprilie-6 mai 2014"

Descarca de aici noua forma a Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2014-2015
OMEN_3275_2014 privind titularizarea  

 

 
1
CABINET MINISTRU
 _____________________________________________________________________________
O R D I Npentru modificarea
ș
i completarea Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didacticdin înv
ăță
mântul preuniversitar în anul
ș
colar 2014-2015, aprobat
ă
 prin Ordinul ministruluieduca
ț
iei na
ț
ionale nr. 5451/2013
În baza prevederilor art. 252, 253
ș
i 254
din Legea educației naționale
 nr. 1/2011 cu modific
ă
rile
ș
icomplet
ă
rile ulterioare;În temeiul Hot
ă
rârii Guvernului nr. 185/2013 privind organizarea
ș
i func
ț
ionarea MinisteruluiEduca
ț
iei Na
ț
ionale cu modific
ă
rile
ș
i complet
ă
rile ulterioare,
Ministrul Educa
ț
iei Na
ț
ionale
 
emite prezentul ordin:
Art. I Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din înv
ăță
mântul preuniversitarîn anul
ș
colar 2014-2015, aprobat
ă
 prin Ordinul ministrului educa
ț
iei na
ț
ionale nr. 5451/2013, publicat înMonitorul Oficial al României, Partea I, nr. 717
ș
i 717 bis din 21 noiembrie 2013, cu modific
ă
rile
ș
icomplet
ă
rile ulterioare se modific
ă
 dup
ă
 cum urmeaz
ă
:1.
 
Articolul 55 va avea urm
ă
torul cuprins:
„Art. 55
(1)
Cadrele didactice calificate, care au obținut nota/media de cel puțin 7
(
ș
apte) la unconcurs na
ț
ional unic de titularizare în înv
ăță
mântul preuniversitar î
n ultimii 6 ani și care sunt anga
 jate cucontract individual de munc
ă
 pe perioad
ă
 determinat
ă
, pot fi repartizate, în
ș
edin
ță
 public
ă
 organizat
ă
 de
inspectoratul școlar, pe perioadă
 nedeterminat
ă
 în unit
ățile de
înv
ăță
mânt în care sunt angajate, dac
ă
  postul didactic/catedra este vacant(
ă
)
și are viabilitate,
cu respectarea cumulativ
ă
 a condi
ț
iilor generale
ș
ispecifice din prezenta Metodologie.(2) În situa
ț
ia în care un cadru didactic calificat angajat cu contract individual de munc
ă
 pe perioad
ă
 determinat
ă
 a ob
ț
inut cel pu
ț
in nota/media 7 (
ș
apte) la mai multe concursuri de titularizare înînv
ăță
mântul preuniversitar de stat, din sesiunile 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 sau 2013, repartizarea pe post didactic/catedr 
ă
 prev
ă
zut
ă
 la alin. (1) se realizeaz
ă
 în baza ultimei note/medii de repartizare de cel pu
ț
in 7 (
ș
apte) ob
ț
inute de cadrul didactic în aceast
ă
 perioad
ă
, în specialitatea postului didactic/catedreiocupat(e), cu respectarea cumulativ
ă
 a condi
ț

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:12

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
Trei zile de foc pentru candidaţii la „examenul maturităţii”
11/06/2019 00:00

  * calendarul de Bacalaureat 2019 prevede că absolventii de liceu sustin pană astăzi, 11 iunie, competentele digitale, iar pe 12-13 iunie sunt examenele orale de limbă străină * probele scrise ince ...

„Dacă nu poți vedea punctele tari ale copilului, nu te atinge de slăbiciunile lui”
18/05/2019 00:00

  * in primăvara acestui an s-a organizat, pentru prima dată in Romania, un curs de formare in evaluarea dinamică a potentialului de invătare la copil - LPAD (Dispozitiv de evaluare a tendintei de inv ...

Fiecare şcolar va primi, din toamnă, câte o tabletă!
11/05/2019 00:25

  * Guvernul doreşte modernizarea sistemului de invăţămant cu ajutorul noilor tehnologii, urmand a investi cateva sute de milioane de lei pentru a instala sisteme wi-fi in 4.500 de şcoli * asta in co ...

Drama de la Buda l-a scandalizat pe şeful statului
16/04/2019 18:45

  * după ce luni, un copil de trei ani din satul Buda, comuna Brăeşti - Iaşi, a decedat, inecat in fosa septică din curtea şcolii, directorul respectivei unităţi de invăţămant a fost destituit ...

Elevii, educaţi în spiritul practicilor sustenabile de consum
11/04/2019 00:00

  În perioada 1- 6 aprilie 2019, un grup de elevi şi cadre didactice din Şcoala Gimnazială „Otilia Cazimir” Iaşi au participat la cea de-a patra activitate de predare- invăţare din ...

Înscrierea în clasa pregătitoare, etapa a doua
03/04/2019 00:00

  * a inceput cea de-a doua etapă rezervată completării/depunerii/validării cererilor de inscriere in invăţămantul primar pentru anul şcolar 2019-2020 * se adresează copiilor care nu au fost insc ...

Au rămas neocupate 954 locuri la „clasa zero”
27/03/2019 10:37

  * in judetul Iaşi au fost depuse 6.735 de cereri de inscriere pentru clasa pregătitoare * şcolile care au depăşit numărul stabilit prin planul de şcolarizare sunt Colegiul National „Garabet ...

„Sărbătorim oamenii, nu celebrăm zidurile care ne înconjoară”
17/11/2017 05:04

Gheorghe Asachi este promotorul infiinţării primei linii de educaţie in inginerie, care s-a concretizat in naşterea unei ,,clase de ingineri hoţarnici”, la data de 15 noiembrie 1813. Evenimentul care ...

Munţi de bani pentru angajaţii din învăţământ
10/11/2017 16:00

Luna trecută a fost marcată de apariţia in spaţiul public a unuia dintre cele mai aşteptate, dar şi controversate documente. Este vorba despre proiectul Legii salarizării unitare, proiect promis de alian ...

Cercetarea şi inovarea, susţinute prin Universitatea Tehnică
03/11/2017 04:06

La Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi (UTI) invită doritorii la o Sesiune de informare privind oportunităţile de finanţare din cadrul acţiunilor „Marie Skłodowska-Curie&r ...