Cât de bine ştii să te promovezi?
Dimensiune font:
Se vorbeşte tot mai mult despre brandingul personal, despre importanţa imaginii şi a notorietăţii în stabilirea unor relaţii de colaborare cât mai bune * fie că vorbim despre afaceri sau locul de muncă ori chiar relaţiile cu cei din jur sau cu familia, este foarte important să ştim cum le gestionăm fiindcă uneori sunt suficiente câteva secunde pentru a demola ceea ce am construit în ani buni
Ca să ne formăm o atitudine corectă în primul rând faţă de noi este important să ne răspundem la o întrebare esenţială – „De ce eşti ceea ce eşti?”. Este o întrebare care te ajută să ştii unde te afli pentru ca apoi să ştii unde vrei să ajungi. Afli dacă eşti în armonie cu tine însăţi sau dacă îţi foloseşti la maxim abilităţile pentru a da ce ai mai bun din tine indiferent de situaţie. „Fiind om de marketing, mi-am făcut un obicei din a aplica principiile teoretice şi în viaţa mea personală. Am decis sa transform elementele care explică, de exemplu, mixul de marketing ale unui business într-o introspecţie şi o ocazie de-mi face o evaluare a acţiunilor, a muncii depuse şi a rolurilor pe care le am“, a explicat Amalia Georgescu, consultant de marketing şi relaţii publice.
Intră în propria ta poveste
Cei 4 P din mixul de marketing se referă la produs, preţ, plasarea pe piaţă şi promovare şi este important să devină un reper.
PRODUSUL sunt EU sau TU! Felul meu de a fi, comportamentul, modul în care mă îmbrac sau vorbesc, expertiza şi abilităţile mele mă individualizează şi mă fac să mă diferenţiez de ceilalţi din jurul meu. „Pare dur să ne gândim la noi ca un produs pe un raft, care aşteaptă să fie ales de potenţialul cumpărător, însă aşa se întâmplă dacă ne gândim la piaţa locurilor de muncă şi la eforturile pe care trebuie să le facem pentru a fi selectaţi la un interviu de angajare. Cu ce sunt eu mai bună decât ceilalţi?”, a completat Amalia Georgescu.
Citeşte şi 10 paşi în automotivare
PREŢUL este dat de ceea ce pot EU să ofer! Vreau să fiu genială, excepţională în tot ceea ce ofer sau mă mulţumesc cu puţin şi nu am nici o aşteptare de la viaţă? „Salariul pe care mi-l doresc este justificat de expertiza pe care o deţin şi pot aduce plus valoare angajatorului sau firmei pe care o reprezint?”, a continuat consultantul în marketing expunerea celor patru repere.
PLASAREA pe piaţă sunt EU. Cum sunt de găsit? Pe lângă datele de contact şi realizarea unui cont pe canalele de socializare, particip la conferinţe şi cursuri pentru a mă specializa şi pentru a crea relaţii noi? Cum şi cu cine îmi petrec timpul? Îmi place să fiu implicată în acţiune sau stau acasă, retrasă, sperând că cineva, cândva mă va remarca?
PROMOVAREA sau Ce spun EU şi ce spun CEILALŢI? Unde vreau să mă poziţionez în mintea celor cu care intru în contract? Cum mă prezint în diverse contexte şi cum mă cunosc prietenii? Reuşesc să mă prezint într-un minut? Dacă n-aş mai fi în cameră, ce s-ar vorbi despre mine? „Întrebaţi-vă şi apoi răspundeţi şi la următoarea chestiune -- «Sunt eu cu adevărat cine afirm că sunt?»”, a fost o altă sugestie a Amaliei Georgescu.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau