Învaţă să faci afaceri cu sufletul!
Dimensiune font:
Chiar dacă pare ciudat, emoţiile pozitive nu sunt un semn de slăbiciune, ci dimpotrivă * corect gestionate, trăirile ne ajută foarte mult în viaţa de zi cu zi şi nu numai în familie sau în mediul social, ci şi în cel de afaceri
Se întâmplă deseori ca în afaceri să întâlnim oameni foarte dificili, despre care să credem că nu se poate colabora. La baza semnării contractelor nu stau numai priceperea în business şi beneficiile, ci şi emoţiile. Când lipsa de armonie apare în tranzacţii este foarte greu de gestionat parcursul final şi atunci avem la îndemână unul dintre cele mai importante instrumente – dragostea pentru aproapele tău.
Învaţă să-ţi faci corect planuri
Potrivit psihologiei cuantice, suntem emiţători şi receptori de gânduri. Extinzând teoria, suntem şi rezonatori, deci vom reacţiona mult mai bine la semnale sau vibraţii pozitive şi invers, vom împrăştia furie peste tot pe unde vom întâlni persoane încărcate cu trăiri negative. Când priveşti mental spre ziua ta, spre toate neplăcerile petrecute, încearcă să refaci situaţia. Priveşte-i pe toţi cei implicaţi ca fiind iubitori, înţelegători, plini de armonie şi vei ii adesea surprins că toţi cei implicaţi vor face o schimbare radicală şi îşi vor corija atitudinile anterioare. „Eu recomand mereu metoda vizualizării. Îţi începi ziua parcurgând evenimentele planificate, vizualizându-le ca plăcute, armonioase, pline de succes. Dacă plănuieşti mental, vezi şi aştepţi o zi de succes în primele ore ale dimineţii, cu siguranţă acest lucru va avea o finalizate bună”, a spus psihologul Niculina Gheorghiţă.
În fond, este vorba despre celebrul îndemn biblic – Iubeşte-ţi aproapele ca pe tine însuţi, care se poate aplica foarte bine şi în afaceri. La un moment dat, vei constata că toate furiile, trăirile negative nu sunt de niciun folos fiindcă partenerii se vor îndepărta în timp, chiar dacă pe moment vor accepta un parteneriat de afaceri.
Fii un lider empatic şi obţine profit maxim
Se estimează că succesul financiar e doar 15% datorat abilităţilor tale tehnice şi 85%
capacităţii de a relaţiona. „Vorbim aici despre inteligenţa emoţională, de modul ]n care ştim sau ne dorim să învăţăm să relaţionăm cu cei din jur folosind în mod corect emoţiile noastre. Este important să înţelegem în fiecare moment al discuţiilor noastre că trăirile lucrează în folosul nostru şi nu împotrivă. Şi este important să folosim în orice situaţie ne aflăm. Mie personal inteligenţa emoţională mi-a ajutat foarte mult în parteneriatele pe care le-am încheiat”, a spus Cristina Gheorghe, consultant la firma The Network.
Primul pas este preluarea controlului conştient asupra gândurilor şi sentimentelor. Dacă sunt pozitive, este bine. Dacă nu, va trebui să le transformăm în emoţii constructive pe care să ridicăm viitoarea afacere. Managerii care au un coeficient mare de inteligenţă emoţională au o viziune diferită faţă de cei autoritari. Ei înţeleg importanţa comunicării directe cu membrii echipei lor şi tratează cu respect pe fiecare subaltern. Liderii şi oamenii de afaceri de top folosesc un leadership în care angajează cele mai bune resurse interioare şi alelor, şi ale celor din jur. Este vorba despre o empatie care, aplicată în proces, aduce rezultate foarte bune firme, profit în afaceri şi oferă, în timp, o imagine stabilă companiei.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau