350 de invitați la evenimentul filantropic Balul de La Castel au donat 100 000 de euro pentru a fi alături de copiii susținuți de Fundația Bethany
Dimensiune font:
“Celestial”, cea de-a VII-a ediție a evenimentului filantropic Balul de La Castel, a avut loc pe 14 iunie în prezența a 350 de invitați din Iași și din țară. Peste 60 de companii, dar și persoane fizice s-au alăturat proiectelor Fundației Serviciilor Sociale Bethany, mobilizând împreună 100 000 de euro în beneficiul copiilor aflați în situații de dificultate.
Evenimentul a fost găzduit, conform tradiției, de Hotel Restaurant La Castel, iar Melania Medeleanu și Pavel Bartoș au fost și în acest an amfitrionii serii. Toți cei prezenți s-au bucurat de spectacolul muzical oferit de soprana Delia Noble, Soprana Oficială a Principatului Monaco, dar și de show-ul plin de energie susținut de trupa Holograf, invitatii speciali ai serii.
Balul de La Castel este momentul din an în care comunitatea de business este aproape de copiii în dificultate sprijiniți de Fundația Bethany, iar licitația caritabilă din cadrul evenimentului le-a dat invitaților ocazia de a face un exercițiu de generozitate și de solidaritate față de aceștia. Lucrări de artă ale artiștilor recunoscuți în țară și străinătate, articole sportive, creații și accesorii vestimentare aparținând brandurilor de renume, experiențe surpriză, toate au fost parte din licitația caritabilă, unele stabilind adevărate recorduri la sumele cu care au fost adjudecate. Cele mai râvnite articole în licitație au fost ceasul unicat semnat și donat de Augustin Watches, adjudecat cu suma de 30. 000 de lei, tabloul semnat de Vladinsky și donat cu sprijinul Pavot, adjudecat cu suma de 26.000 de lei, tricoul Simonei Halep, cu semnătura sportivei, adjudecat cu suma de 17.000 de lei și o croazieră de 7 zile pe Marea Egee, adjudecată cu suma de 12.000 de lei.
Cu banii mobilizați, Fundația Serviciilor Sociale Bethany își propune să ofere în continuare servicii de terapie copiilor cu nevoi speciale din Iași dar și să susțină educația copiilor cu situații materiale dificile, atât prin oferirea de burse copiilor din mediul rural, cât și prin dezvoltarea unui centru de tip after-school pentru copiii din Târgu Frumos. Mai mult decât atât, Fundația a lansat în cadrul evenimentului inițiativa unui proiect nou și inovator în Iași prin care își propune construirea unui centru ocupațional dedicat tinerilor cu dizabilități.
De-a lungul celor șapte ediții, Balul de La Castel s-a bucurat de susținerea unui număr mare de parteneri. Compania Migdalin susține pentru al doilea an consecutiv evenimentul, în alăturându-se la această ediție în calitate de Partener Principal.
1. Sunteți partener al evenimentului filantropic Balul de La Castel pentru al doilea an consecutiv și, la această ediție, v-ați alăturat în calitate de Partener Principal. Ce v-a determinat să susțineți acest eveniment?
Migdalin este o companie care își asumă cu bucurie partea de responsabilitate socială prin care orice firmă trebuie să ofere ceva comunității în care se dezvoltă. Ni s-a parut cea mai frumoasă cale de a mulțumi oamenilor cu ajutorul cărora am crescut să ne implicăm în proiecte ce vizează sprijinirea copiilor din acest județ pentru a-și atinge visurile. Copiii sunt cea mai importantă resursă a unei comunități și, totodată, singura speranță că lucrurile pot continua să se dezvolte pe o direcție dorită de noi toți. Balul de la Castel este un eveniment recunoscut ca principal moment de concentrare sinergică a eforturilor oamenilor din Iași pentru a reuși să facem ca lucrurile să se întâmple în acest sens. Având această convingere, am decis ca, în acest an, să facem mai mult pentru a sprijini acumularea de resurse necesare derulării unor programe de calitate pentru îmbunătățirea vieții copiilor.
2. Cum ar trebui să privească sectorul privat investiția în proiecte pentru comunitate?
Investitiile companiilor în proiecte pentru comunitate (pentru ca sunt investiții, într-adevăr, nu cheltuieli) sunt o necesitate, pentru că așa putem asigura un climat mai bun pentru desfășurarea activității firmelor, sunt o formă de motivare a salariaților pentru că le poți arăta acestora că eforturile lor conduc și la astfel de rezultate și, nu în ultimul rând, sunt răsplata sufletului antreprenorului pentru eforturile și sacrificiile pe care le face pentru ca firma să funcționeze și să se dezvolte.
3. Care sunt criteriile în funcție de care alegeți proiectele pentru comunitate în care investiți?
Am pus întotdeauna accent pe dorința ca lucrurile să fie făcute temeinic, profesionist. Este criteriul după care încercăm să ne alegem partenerii în tot ceea ce facem. Ne dorim ca eforturile pe care le facem să nu se termine în consumuri imediate ci să genereze plusvaloare peste timp. Așa am ajuns să colaborăm cu Fundația Bethany. Ne-au plăcut proiectele lor și ne-au dat și încredere că resursele puse la dispoziție vor fi utilizate cu maximum de eficiență.
4. Cum vedeți în următorii ani implicarea companiei dumneavoastră în astfel de proiecte?
Într-o comunitate ca a noastră în care resursele sunt mult depășite de nevoi, vom urmări în continuare să investim în proiecte ce pot genera rezultate continue și pe termen lung. Vom încerca să ne apropiem și de alte domenii, dar vom urmări întodeauna să sprijinim copiii să fie oamenii cu suflet mare și minte deschisă de mâine. – Cristian Amarandei, General Manager, Migdalin
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau