Conferinta Aeroport (5)

Dimensiune font:

Aeroportul Iaşi va avea un terminal nou, pentru 4 milioane de pasageri!

| 13-01-2018 05:43

 

* conducerea Consiliului de Administraţie al Aeroportului Iaşi scoate din ecuaţie teoria închiderii Aeroportului, lansată după suspendarea fostului director general * preşedintele Consiliului de Administraţie, Mitică Rebegea, declară că a purtat deja discuţii pentru reactualizarea studiului de fezabilitate pentru proiectul de modernizare şi extindere a Aeroportului * vizată este zona de est a aerogării * de săptămâna viitoare se demarează concursurile pentru posturile de director în cadrul Aeroportului


Consiliul de Administraţie demontează posibilitatea închiderii temporare a Aeroportului, ca urmare a specualţiilor referitoare la lipsa responsabilului cu siguranţa şi securitatea. În urma şedinţei CA-ului de ieri, preşedintele Mitică Rebegea a declarat că forul de conducere are în plan reactualizarea studiului de fezabilitate pentru proiectul de terminal cargo, terminal de pasageri şi alte facilităţi. Tot ieri s-a discutat în Consiliul de Administraţie strategia de dezvoltare a Aeroportului Iaşi şi lista de investiţii pentru ceea ce se prognozează în următorii ani. „Aeroportul Iaşi a beneficiat de un proiect amplu finalizat în 2008, dar care nu a putut fi dus la îndeplinire până în momentul de faţă. Ceea ce se întâmplă cu dezvoltarea pe partea de vest a pistei, a ajuns într-o fază în care se presupune că peste 2-3 ani de zile se va bloca. În acest sens, CA-ul a reluat vechiul proiect pentru a-l reactualiza. Proiectul nu a fost abandonat, ci a fost întrerupt, ca drept dovadă pista flexibilă, unică în România, a fost realizată. În viitor, în funcţie de ce va reieşi din studiile de fezabilitate, proiectul va fi etapizat. În primă fază putem vorbi de un modul din două părţi, respetiv un terminal de pasageri pentru 3-4 milioane de pasageri şi platforma cu acces la pistă. Nu este un moft, este o necesitate, ca urmare a trendului de creştere a numărului de pasageri pe Iaşi”, a declarat Mitică Rebegea, preşedintele CA al Aeroportului Iaşi.

 

Cine răspunde de securitate?

 

Vicerpreşedintele CA al Aeroportului, Sorin Eugen Zaharia, a declarat că responsabilitatea siguranţei şi securităţii în Aeroport nu este legată de persoană, ci de structura de management, adică de funcţie. „Vreau să vă asigur că Aeroportul îşi desfăşoară activitatea în deplină siguranţă şi securitate. Sunt respectate toate regulamentelele şi toate obligaţiile conform reglementărilor internaţionale de trafic. Certificatul de aeroport a fost obţinut pe baza manualului de aeroport supus evaluării Autorităţii Aeronautice Civile şi acest manual nu este legat de nicio persoană în mod special ci de structura de management, de respectarea regulamentelor şi condiţiilor de siguranţă în ceea ce priveşte structura de infrastructură. Există un potenţial destul de ridicat în transportul aerian. Există însă o rezervă în zona de Nord-Est, aici sunt 4 milioane de locuitori, iar noi avem 1,2 milioane pasageri pe Iaşi, 300 mii la Suceava şi 400 mii la Bacău. Raportul pasager – populaţie este de 0,5 iar la nivelul României, raportul este de aproape 1 la 1. Anul acesta, pentru mai multă transparenţă, ne gândim să punem la dispoziţie un mail prin care să primim toate sugestiile pasagerilor care tranzitează Aeroportul Iaşi, astfel încât să-l facem modern. Avem de rezolvat probleme importante în modernizarea Aeroportului, în ceea ce priveşte digitalizarea şi reducerea impactului asupra mediului, a declarat Sorin Eugen Zaharia, vicepreşedinte CA al Aeroportului.

 

Se reanalizează vechiul proiect

 

Membrii CA au recunoscut că doresc continuarea proiectelor existente dar caută, totodată, noi soluţii de modernizare a Aeroportului. „În şedinţa de astăzi s-au luat hotărâri importante. Dezvoltarea Aeroportului are în vedere, din perspectiva noastră, atât continuarea dezvoltării obiectivelor de până acum cât şi găsirea unei noi dezvoltări care să crească adresabilitatea şi calitatea serviciilor pe Aeroportul Iaşi. Am luat decizia de a reactualiza studiul de fezabilitate pentru o dezvoltare iniţiată cu ani în urmă, privind zona de est a Aeroportului, luând în considerare dezvoltarea capacităţii de operare de la 2 milioane la 3 milioane de pasageri. De asemenea, am luat în calcul şi unele dezvoltări foarte necesare ale platformei de parcare şi căii de rulare. Avem în vedere dezvoltarea fostei Aviaţii Utilitare în care ar urma să fie mutată administraţia Aeroportului şi găsite modalităţi pentru crearea de facilităţi cargo, aşa încât dezvoltarea Aerostar să se constituie ca o linie coerentă a extinderii aerogării”, a declarat Mihai Iordache, vicepreşedinte CA.

 

Pregătiri pentru concursuri de directori la Aeroport

 

Toate aceste modificări şi interimate au fost datorită aplicării Ordonanţei 109. Comisia de selecţie a aplicat planul de selecţie, urmând ca luni, cel mai probabil, să fie publicate anunţurile de selecţie al directorilor la Aeroportul Iaşi, atât pentru directorul general cât şi director tehnic, director operaţii aeroportuare şi director economic. Sperăm că odată realizat acest proces de selecţie, tot ce înseamnă interimatul la Aeroportul Iaşi să înceteze şi lucrurile să intre pe făgaşul lor normal. Data limită pentru încheierea procedurilor de concurs este 15 martie”, a declarat Cătălin Bulgariu, membru şi purtător de cuvânt al CA. Referitor la relaţiile Aeroportului cu WizzAir şi BlueAir, conducerea aerogării spune că acestea sunt într-o notă pozitivă. „Actuala conducere a Aeroportului Iaşi are o comunicare constructivă cu toate companiile aeriene care operează la noi. În ceea ce priveşte compania Blue Air s-a luat legătura cu dumnealor, s-a realizat un plan de măsuri pentru recuperarea datoriilor, astflel încât până la soluţionarea cazului aflat pe rolul instanţelor să stingem amiabil acest diferent. Ei şi-au arătat toată disponibilitatea de a fi la zi cu plata în perioada următoare. De asemenea, legat de WizzAir, trebuie înţeles că fiecare companie are un plan de business, deciziile se iau cu 6-7 luni înainte. Ceea ce au comunicat în decembrie, că amână cu o lună demararea unor noi curse nu a fost din cauza celor speculate de unii, datorită unor probleme la Aeroportul Iaşi”, a mai spus Cătălin Bulgariu. 

***

BlueAir şi-a exprimat intenţia de a mări numărul de frecvenţe şi destinaţii la Iaşi- Mitică Rebegea, preşedinte CA al Aeroportului 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

Licitaţie publică 22.10.2018 1.Informaţii generale privind locatorul: Comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 2. Obiectul concesionării: Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului privat al comunei Bivolari: T16 p50/16 Tabara 582,70 mp. Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului public al comunei Bivolari: T26 1133/1 Bivolari 210,0 mp. 2.1 Procedura aplicată - Licitaţie publică cu ofertă în plic; 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire; comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia se obţine de la sediul locatorului; 3.2. Denumirea şi adresa compartimentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Bivolari, jud. Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.3. Preţul documentaţiei de atribure este de 50 lei. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 18.10.2018, ora 14.00; 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor 19.10.2018, ora 14.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Bivolari, cu sediul în Bivolari, jud. Iaşi; 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 ex. (plic închis şi sigilat); 5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor 22.10.2018, ora 9.00;
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ARCA S.R.L., desemnat prin Sentința Civilă nr. 748/12.05.2017, pronunțată de Tribunalul Iaşi, secţia a-II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 3199/99/2016 (nr. format vechi 227/2016), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, organizează în data de 08.10.2018, ora 14:00, licitaţie publică competitivă, cu strigare, pentru valorificarea următotoarelor bunuri mobile: DENUMIRE ACTIV – PREȚ DE PORNIRE a LICITAȚIEI (EUR, fără TVA) Pompă hidraulică dublă – 126, 60 Pompă hidraulică dublă – 157, 20 Tablou electric – 2.223, 00 Compresor – 71, 40 Sudeză BM68 – 658, 20 Extruder Q25 – 113, 40 Extruder Q70 – 9.031, 20 Extruder MEP090 – 2.443, 20 Extruder MEP160 – 1.975, 20 Sudeză 680 mm – 1.798, 80 Presă decupaj – 339, 60 Moară poliolefine – 1.954, 20 Tocător folie tip condor – 886, 80 Compresor – 232, 80 Extruder – 1.098, 00 Sudeză – 2.195, 40 Instalaţie tăiere granule – 292, 20 Catedră – 3, 00 Dulap – 8, 40 Dulap – 8, 40 Dulap – 8, 40 Dulap – 34, 80 Masă de consultare documente – 31, 20 Imprimantă laser color Lexmark – 49, 80 Copiator Toshiba – 31, 20 Autoturism M1 Toyota T25/ZT/T250(E) Avensis negru – 1.860, 00 Autoutilitară N1 FANCY EXPAC Transit alb – 900, 00 Prețurile nu includ TVA. În cazul în care la licitaţia din data de 29.11.2018, nu se va reuși valorificarea bunurilor mobile aparţinând debitoarei, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii în data de 05.11.2018, respectiv 12.11.2018, ora 14:00, la sediul lichidatorului judiciar. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor mobile ce urmează a fi scoase la vânzare, au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 28.11.2018, 04.11.2018, respectiv 11.11.2018, ora 12:00, la sediul lichidatorului judiciar. În conformitate cu prevederile art. 91, aln. (1), din Legea nr. 85/2014, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a bunurilor mobile este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform hotărârilor adoptate în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.09.2018. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform hotărârilor adoptate în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.09.2018. Înscrierea la licitaţie se face cel târziu cu o zi înainte de data fixată pentru începerea licitaţiei prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al licitaţiei. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitatiei, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO31BUCU1032235340664RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. Garanţia de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plăţii.În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunurilor mobile supuse procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 357, 00 lei, TVA inclus, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, pe www.lrj.ro, la tel./fax: 0232/220777, 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei AMELINA COM S.R.L., desemnat prin Sentința 416/09.07.2015, pronunțată de Tribunalul Botoșani, Secţia a-II-a, Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal, în dosarul nr. 2718/40/2014, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, organizează licitaţie publică competitivă, cu strigare, în data de 29.10.2018, ora 14:00, pentru valorificarea următoarelor active mobile: DENUMIRE ACTIV – PREȚ DE PORNIRE a LICITAȚIEI (EUR, fără TVA) 1.Utilaje destinate prelucrării lemnului: – 65.984, 10 Circular pendular – 321, 75 Gater superprofi – 9.113, 00 Maşină de finisat PAUL tip KM750 – 3.363, 10 Instalaţie automată pentru exhaustare, filtrare şi transport pneumatic rumeguş şi praf de lemn – 31.799, 30 Instalaţie de captare şi neutralizare noxe – 10.741, 90 Cazan abur complet echipat – 10.645, 05 2.Autovehicule: – 23.741, 25 Autoturism VOLKSWAGEN GOLF – 585, 00 Autoturism MERCEDES BENZ C200 CDI – 1.852, 50 Autoutilitară MAN TGA 33430 – 6.974, 50 Autoutilitară MERCEDES BENZ ACTROS 2653 – 8.203, 00 Semiremorcă SAMRO – 2.528, 50 Semiremorcă BOFA – 3.597, 75 În cazul în care la licitația din 29.10.2018, nu se va reuși valorificarea bunurilor mobile, aparţinând debitoarei, se vor organiza noi licitații, în aceleaşi condiţii pe 12.11.2018, 26.11.2018, respectiv 10.12.2018, la sediul lichidatorului judiciar. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare, au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 28.10.2018, 11.11.2018, 25.11.2018, respectiv 09.12.2018, ora 12:00 la sediul lichidatorului judiciar.În conformitate cu prevederile art. 53, din Legea nr. 85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activelor este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform hotărârilor adoptate în cadrul Adunării Creditorilor din data de 18.10.2018. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform hotărârilor adoptate în cadrul Adunării Creditorilor din data de 18.10.2018. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitatiei, pentru fiecare activ în parte, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr: RO95PIRB3500737372001000, deschis la Piraeus Bank, suc. Suceava. Garanţia de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plăţii. În cazul câştigării licitaţiei, garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunurilor mobile supuse procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 595, 00 lei, TVA inclus, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iaşi sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar.Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, pe www.lrj.ro, la tel./fax: 0232/220777, mobil: 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei PETROMOLD S.R.L., astfel desemnat prin Sentința Civilă nr. 283/F/29.09.2015, pronunțată de Tribunalul Vaslui-Secţia Civilă, în dosarul nr. 497/89/2010, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, aducem la cunoştinţă că în data de 05.11.2018, ora 15:00, organizează licitaţie publică competitivă, cu strigare, pentru valorificarea următorului activ mobil: NR.CRT. – DENUMIRE ACTIV – PREȚ DE PORNIRE a LICITAȚIEI (EUR, fără TVA) 1. – Semiremorcă O4, cisternă de tip SLP-88 – 5.505, 00 În cazul în care la licitația din 05.11.2018, nu se va reuși valorificarea bunului mobil, se va proceda la organizarea unor noi licitații, în aceleaşi condiţii, pe 19.11.2018, 03.12.2018 și 17.12.2018, ora 15:00, la sediul lichidatorului judiciar. Persoanele care pretind vreun drept asupra activului ce urmează a fi scos la vânzare, au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 04.11.2018, 18.11.2018, 02.12.2018, respectiv 16.12.2018, ora 12:00, la sediul lichidatorului judiciar.În conformitate cu prevederile art. 53, din Legea nr. 85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activului este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de valorificare aprobat în cadrul ședinței Adunării Creditorilor din data de 29.08.2018. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform Regulamentului de valorificare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 29.08.2018. Înscrierea la licitaţie, se face cel târziu cu o zi înainte de data fixată pentru începerea licitaţiei, prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al licitaţiei. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitatiei, pentru fiecare activ în parte, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO85BUCU1032235337512RON, deschis la Alpha Bank S.A., în lei, la cursul BNR din data plăţii. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunului mobil supus procedurii de valorificare, sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar.Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 595, 00 lei, TVA inclus, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar.Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, pe www.lrj.ro, la tel./fax: 0232/220777, mobil: 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro.
Municipalitatea a găsit vinovatul pentru întârzierile în asfaltarea Şoselei Bârnova!
23/10/2018 00:00

Reprezentanţii Primăriei Municipiului Iaşi, in frunte cu viceprimarul Radu Botez, au avut ieri dimineaţă o intalnire cu un grup de locuitori din zona şoselei Iaşi - Barnova. Cetăţenii au ajuns la Pri ...

REVOLTĂTOR: Bărbat declarat mort de peste 20 de ani, deşi trăieşte!
23/10/2018 00:00

Un bărbat care fusese declarat mort de peste două decenii, deşi este viu, a avut caştig de cauză in instanţă. Totul e ieşit la iveală cand şefii Institutului de Psihiatrie „Socola“ le-au ...

Petiţie - „Semnează pentru a scoate zona Moldova din subdezvoltare şi sărăcie!”
23/10/2018 00:00

Partidul Naţional Liberal a decis lansarea petiţiei „Demaraţi construcţia Autostrăzii Unirii: Ungheni – Iaşi - Targu Mureş”. „Este un obiectiv de o importanţă majoră pentru ace ...

460 de copii din Şipote au primit pachete cu produse de igienă
23/10/2018 00:00

Ieri s-a desfăşurat prima activitate din proiectul „O şansă pentru toţi. Educaţie incluzivă in unităţile şcolare”, lansat de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Euronest. 460 de pre ...

 

  Cuţitar ascuns în podul casei, scos de mascaţi după ce s-a autodenunţat
22/10/2018 18:11

  Intervenţie in forţă a mascaţilor, in comuna suceveană Pătrăuţi. Ei au fost chemaţi in ajutor pentru ca un individ de 31 de ani, care a injunghiat un localnic, să fie scos in siguranţă din p ...

Protest motorizat al ieşenilor din Bârnova
22/10/2018 18:00

Recentul comunicat emis de Primăria Iaşi, prin care li se aduce la cunoştiinţa locuitorilor de pe Şoseaua Barnova că astăzi vor incepe lucrările de reparare a străzii nu va impiedica protestul pe ...

EVENIMENT DE RECRUTARE în IAȘI dedicat șoferilor de camion, 03 NOIEMBRIE 2018
22/10/2018 16:40

Heisterkamp Transportation Solutions, o importantă companie olandeză din domeniul transporturilor organizează pe 03 Noiembrie, in Iasi, la Bursa Moldovei (str. Elena Doamna 20-22, C1, etaj 3; reper langă Bi ...

 Accident cu 7 răniți din cauza unui șofer grăbit
22/10/2018 15:16

   Accident cu 7 răniti, langă Stroiesti, duminică. Un sofer de 55 de ani, din municipiul Botosani, in timp ce conducea autoturismul pe DN 17, in afara localităţii Stroiesti, avand direcţia de ...

Tânăr din Rădăuţi, reţinut pentru jafuri în Belgia
22/10/2018 14:51

    Un tanăr de 29 de ani, din Rădăuţi, cercetat in trecut pentru ţepe date unor societăţi de asigurare, a fost ridicat de mascaţi de la domiciliu şi reţinut pentru jafuri armate in Belgia ...

GRUPUL SESE, garanţia calităţii în transporturi
22/10/2018 13:09

Cu peste 3.000 de vehicule şi aproape 25 de ani de experienţă in domeniu, Grupul Sese oferă un serviciu diferenţiat de transport, oferind clienţilor soluţii flexibile, rapide şi eficiente, care le permi ...