Atenţie la falşii angajaţi E.ON!
Dimensiune font:
Apariţia unor jucători noi pe piaţa de energie internă a dus, implicit, la o luptă acerbă pentru racolarea de noi clienţi. Problema o constituie faptul că unele dintre aceste firme nu respectă regulile concurenţei loiale, încălcând cu bună-ştiinţă drepturile fundamentale ale clienţilor privind informarea corectă şi completă privind schimbarea furnizorului. Astfel, în ultima vreme s-au înmulţit cazurile în care reprezentanţii unor astfel de companii vizitează bat la uşile ieşenilor. „Azi dimineaţă a bătut la uşa mea o domnişoară, zicând că este trimisă de la E.ON, că E.ON îşi schimba denumirea etc. M-a întrebat dacă am centrală şi dacă poate să facă o poză la factura de la lumină”, susţine o ieşeancă. „Am observat că au umplut toate scările cu aceste hârtii, încercând să ameţească lumea făcându-i să creadă că e vorba despre fostul E.ON, ceea ce nu este adevărat”, adaugă un alt ieşean.
Şi anul trecut au existat astfel de situaţii, ceea ce i-a determinat pe oficialii Delgaz Grid (fostă E.ON Energie) să incrimineze practicile neloiale care conduc la inducerea în eroare a consumatorilor şi implicit, la prejudicierea intereselor lor. „Considerăm că prin aceste practici consumatorilor le sunt încălcate drepturile fundamentale cu privire la informarea corectă, clară şi completă, astfel încât aceştia să poată lua o decizie în cunoştinţă de cauză, inclusiv în ceea ce priveşte schimbarea furnizorului”, afirmau atunci oficialii companiei. Dan CONSTANTINESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau