Deţine secretul vânzărilor pe internet EXCLUSIV FOTO
Dimensiune font:
A început să înveţe tainele afacerilor încă de pe când avea 16 ani, iar acum este un antreprenor de succes * a lansat şase magazine online şi îşi doreşte să susţină alţi tineri care vor să facă business în mediul virtual şi nu numai * a susţinut o afacere privind haine sportive impermeabile, care acum este o reuşită
Andrei Ursachi este un tânăr din Rădăuţi care a demonstrat că poţi deveni antreprenor la vârste la care alţii sunt încă studenţi. Povestea lui Andrei (26 de ani) sună frumos şi pare a fi foarte simplă, însă ascunde o muncă imensă şi o dorinţă aprigă de a reuşi. „Mi-a plăcut mereu să fac bani şi pe când aveam 16 ani, împreună cu prietenii din anturajul meu, am început să vindem diferite lucruri pe internet. Nu aveam nicio strategie, pur şi simplu doream să câştigăm”, a spus Andrei. Norocul a fost de partea lui şi sumele aşteptate au început să vină.
Deja simţea fiorii puterii şi a început să fie interesat mult mai mult de marketingul digital. „Am investit foarte mult în mine, am învăţat cum să vorbesc cu un client, cum să-i prezint un produs, cum să scriu un articol despre un produs, cum să fac o prezentare. Aceştia au fost primii paşi”, a spus Andrei. Imediat ce a împlinit vârsta majoratului şi-a deschis o agenţie de marketing. „Vindeam advertoriale pe net, articole pentru bloguri, iar după un an am trecut la SEO. Ne-am dezvoltat pe această latură şi am învăţat cum să vinzi orice pe internet. Partea faină este că poţi să vinzi în toată lumea, dacă ai un produs bun sau un serviciu eficient şi este bine prezentat”, a continuat suceveanul. El s-a perfecţionat în marketingul digital, apoi i-a fost uşor să pună pe roate şase magazine online. Au fost şi eşecuri care nu l-au descurajat, ci dimpotrivă, l-au determinat să analizeze foarte atent paşii unei afaceri, să vadă exact unde greşeşte, să înţeleagă din psihologia consumatorului şi apoi să meargă mai departe.
127.000 de dolari din crowfunding
Pentru două businessuri a apelat, alături de cei cu care le-au fondat, şi la platformele de crowfunding, www.kickstarter.com fiind una dintre ele. Cu ajutorul acestei platforme, alături de Valentin Nicoară, un alt sucevean aflat la studii în Danemarca, a lansat un produs foarte căutat, pantalonii impermeabili pentru biciclişti, ulterior produsul fiind adaptat şi pentru alte sporturi. Prin intermediul platformei, care funcţionează practic ca un serviciu de precomandă pentru un produs ce urmează a fi fabricat şi pentru care este nevoie de finanţare, ei au adunat 127.000 de dolari. „Este nevoie să ai prototipul, măcar într-un singur exemplar, pentru ca viitorii clienţi să ştie ce vor cumpăra. Avantajul lor este că vor putea primi reduceri considerabile. În plus, ne fac şi recomandări de îmbunătăţire a ceea ce ne dorim să obţinem”, a explicat Andrei. El îşi doreşte să fie şi business angel şi chiar a făcut acest lucru pentru Valentin, când au lansat pantalonii Vear: „Aveam nişte bani strânşi şi am spus «De ce nu?» A avut succes şi deja avem vânzări bune”. Prin intermediul aceleiaşi platforme el va lansa, săptămâna viitoare, boxa bluetooth, pentru care să obţină o finanţare mult mai mare decât la pantaloni.
Lui Andrei îi place să facă afaceri şi nu se teme de eşec, despre care crede că este o cale de a te perfecţiona. Cât despre concurenţa cu seniorii, tânărul spune că eşti respectat „atât timp cât ai pricepere să faci bani”. Îşi doreşte să dezvolte ideile lui de marketing digital, despre care este convins că poate aduce oricând profit.
Maura ANGHEL
„Am învăţat cum să vinzi orice pe internet” – Andrei Ursachi
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau