Distracţii la Telefonul Copilului
Dimensiune font:
Cei mici se plâng că părinţii îi ceartă când iau note proaste * multe dintre apeluri sunt false
Cele mai multe dintre sesizările telefonice făcute la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Vaslui nu se confirmă, susţine conducerea instituţiei. Potrivit directorului general Ionel Armeanu Ştefănică, se întâmplă adesea ca, în locul unor apeluri care să vizeze abuzul neglijarea sau exploatarea, la Telefonul Copilului să sune adolescenţi nemulţumiţi că părinţii i-au certat sau i-au pus să facă anumite treburi gospodăreşti uşoare. „Sunt şi copii care sună să ne spună că părinţii i-au certat fiindcă au luat o notă proastă la şcoală sau că i-au pus să ude prin grădină, ori să ducă gunoiul. Se întâmplă să sune şi adulţi care reclamă lucruri neadevărate în realitate sau care nu necesită intervenţia noastră. Noi suntem datori să verificăm toate sesizările, dar de cele mai multe ori ele nu se confirmă”, a declarat Ionel Armenu Ştefănică. Statisticile care vizează sesizările telefonice de abuz, neglijare, exploatare a copilului arată că în anul 2015 s-au înregistrat la DGASPC Vaslui 30 de astfel de apeluri, 24 dintre ele neconfirmate, iar alte 6 confirmate şi active, însă care nu au impus instituirea unei măsuri de protecţie ci doar monitorizare din partea factorilor răspunzători.
Consiliul Judeţean vrea să refacă drumurile de legătură cu judeţele vecine
Tudor IFRIM
„Partea bună a lucrurilor este că oamenii ştiu că trebuie să sune la noi când cred că sunt victime ale abuzurilor sau când au informaţii despre cazuri care trebuie să ajungă la cunoştinţa noastră” - Ionel Armenu Ştefănică, directorul DGASPC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau