EXCLUSIV Strada pe care vitezomanii sunt opriţi cu şanţuri!
Dimensiune font:
Tradiţionalelor gropi, ignorate pe motiv că se aşteaptă deschiderea unui şantier pe fonduri europene, li s-au adăugat şanţuri apărute după intervenţiile la reţeaua de apă. Şoferii susţin că sunt nevoiţi să ruleze în ritm de melc pentru a nu-şi „rupe” maşinile. În mod ironic, unii spun că este vorba de o strategie menită să reducă numărul vitezomanilor în zonă
Strada Aurel Vlaicu rămâne în continuare o zonă uitată de edili. De ani buni se tot vorbeşte de modernizarea ei pe fonduri europene, însă cu excepţia unor peticeli, şi acelea făcute de mântuială, strada nu a avut parte de reabilitare. Mai nou, legătura dintre Tătăraşi şi Dancu a intrat din nou în atenţia furnizorilor de utilităţi. Astfel, pe un tronson de 130 de metri, cuprins Phoenix şi DAS au loc înlocuiri de conducte de apă. Mai precis, este vorba de două subtraversări, una în dreptul DAS şi a doua la depozitul de armament. „Intervenţiile sunt anunţate la Primărie si la RATP. Se lucrează pe partea dreaptă a carosabilului, dinspre Doi Băieţi spre Dancu”, spun oficialii ApaVital.
Ironii
Ieşenii spun, însă, că aceste lucrări amplifică problemele pe care şoferii le au ori de câte ori tranzitează această zonă. „Pe Aurel Vlaicu nu poţi merge cu mai mult de 20 de km la oră. Sunt gropi la tot pasul, acum au apărut şi şanţurile ApaVital. Cred că sunt mână în mână cu cei de la Rutieră, care, în loc să pună radare, le cer ăstora de la Apă să facă şanţuri”, ironizează un şofer. Facem precizarea că, la începutul acestui an, riveranii reclamau faptul că pe timp de ploaie sau ninsoare, noroiul acoperă întreg carosabilul, până la linia de tramvai.
Promisiuni eterne
Cât priveşte adevărate lucrări de modernizare, sunt şanse ca modernizarea a aproximativ 3,10 kilometri de cale simplă de rulare, la care se adaugă refacerea carosabilului, a trotuarelor, montarea cablurilor în subteran, modernizarea iluminatului public şi marcaje, plus reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii la podurile de pe Aurel Vlaicu şi Ciurchi II, să înceapă anul acesta. Astfel, „Modernizarea liniei de tramvai Tătăraşi - Dancu” face parte din cele opt proiecte despre care se spune că vor fi realizate până în 2020. Până la primul târnăcop, însă, şoferii continuă să-şi „rupă” maşinile printr-un carosabil plin de gropi, denivelări şi şanţuri. Dan CONSTANTINESCU
* * *
Legătura Tătăraşi-ului cu Dancu a avut parte anul trecut de o „atenţie specială”. Realizând, într-un sfârşit, că starea mai mult decât precară a căii de rulare a tramvaielor pune în pericol circulaţia vagoanelor pe tronsonul Doi Băieţi - Dancu, cei de la RATP au catadicsit să arunce câteva lopeţi de mixtură asfaltică între linii. Între timp, mixtura s-a distrus, întreaga zonă arătând ca după bombardament!
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau