Explicaţiile Tarom pentru zborul întors din cauza unei defecţiuni
Dimensiune font:
Compania aeriană Tarom vine cu explicaţii în urma incidentului survenit joia trecută, 23 martie, pe ruta Iaşi – Bucureşti. Într-un drept la replică referitor la articolul “Tacere totală după un grav incident aviatic”, compania naţională arată că aeronava ATR 42 a decolat la ora 14:20 cu 44 de pasageri la bord, de pe Aeroportul Internaţional Iaşi. Conform raportului piloţilor, după 20 minute de zbor presiunea uleiului la un motor a scăzut, fapt pentru care comandantul a decis să se întoarcă pe Aeroportul Iaşi. „Odată cu această decizie, pentru siguranţa zborului comandantul a luat şi decizia de a opri unul dintre motoare. În jurul orei 15:20 au aterizat fără probleme pe Aeroportul Iaşi, pasagerii au fost protejati pe urmatoarea cursă operată de Compania Tarom. Aceasta este o procedură standard, în conformitate cu reglementările internaţionale privind securitatea pasagerilor. După cum se observă, nu a fost vorba despre un incident aviatic grav şi nici nu deţinem informaţii referitoare la prejudicii morale provocate pasagerilor”, se arată în replica companiei Tarom.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau