download (1)

Dimensiune font:

La mulți ani de 10 ani! De 10 ani dezvoltăm o idee, urmăm o viziune, formăm o FAMILIE!

| 07-12-2017 16:54

 Familia în definiția ei clasică are trei funcții sociale elementare:

"1. Funcția de socializare-formarea capacitătii de adaptare și motivare în conviețuirea socială.
2. Funcția economică-asigurarea materială și protejarea "copiilor" fată de lipsuri și boli.
3. Funcția politică-asigură "copiilor" o poziție legitimă în societatea existentă." (Wikipedia)


1. Open Mind în primul rand reprezintă un punct de plecare în principal pentru cei din afară reîntorși acasă, pentru "italieni" (nominativ des auzit mai ales în preajma concediilor de sărbători) persoane care, revenind în țară se găsesc în situația de a lua absolut totul de la capăt... pentru a doua oară!
Deci atunci când vorbim despre Marea Familie Open Mind Group ne referim exact la aceaste funcții de bază fundamentale pentru profilul care completează nucleul și portretul acestei firme. Colegii noștri, sunt persoane curajoase care nu au renunțat niciodată la ideea de a fi români dar care au fost nevoite să-și schimbe "casa" pentru a găsi acea oportunitate pe care nu au întâlnit-o în țara lor. După multe călătorii dus-întors Italia-România, au ales din diferite motive să revină în țară. Au regăsit după mulți ani o altă realitate, schimbată la care sunt nevoiți să se adapteze cât mai repede: din punct de vedere lucrativ, social dar și emoțional.
Suntem de 10 ani o echipă de formatori de "suflete" dincolo de experiențe profesionale!
Cine ne-a cunoscut de-a rândul anilor, cu siguranță iși amintește ca fost primit cu brațele dar și cu mintea deschise, într-o atmosferă prietenoasă propice nu numai creșterii profesionale într-un domeniu atât de competitiv ca cel al vânzărilor dar și propice creșterii personale prin integrarea psiho-sociala în noul mediu, formarea, dezvoltarea și motivarea lor ca persoane.
Mulți declară că au regăsit în Open Mind acel loc în care se simt liberi, acceptați, considerați și respectați.
Open Mind este și va fi în continuare, indiferent de creșterea tot mai pronunțată în ultimul timp a numărului de angajați prin deschiderea de noi proiecte de asistentă clienți în domeniul telecomunicațiilor și alte proiecte în Iași și alte sedii, o companie cu față umană.
Face parte din viziunea și valorile declarate, respectate și urmărite cu perseverență de membrii fondatori pe parcursul acestor 10 ani de activitate: umanitate, respect, inițiativă, comunicare, empatie, încredere, determinare, caracter.


2. Din anul 2007 suntem alături de angajații noștri și le oferim seriozitate salarială, formare continuă și posibilitate de promovare în internul companiei. În Open Mind am încercat mereu să punem accentul pe profesionalism și corectitudine. Scopul managementului performanței este de a imbunătăti performanța prin încurajarea unui proces bidirecțional, angajații putând oferi feedback managementului direct: îi incurajăm pe angajați să participe și să evidențieze lacunele în propriile abilităti sau cunoștințe pe care le consideră că le au și le dăm posibilitatea sa învețe și astfel să crească profesional și salarial în cel mai scurt timp.
Ducem în același timp o politică Șanse Egale pentru angajați având ca și obiectiv dezvoltarea și succesul firmei prin atragerea și păstrarea celor mai buni, oferind un mediu de lucru sigur la nivel financiar. Punctam performanța și asta se regăsește în alegerea operatorilor de top de a lucra cu noi de 10 ani.
Oferim de 10 ani stabilitate financiară și respect pentru performanță!
În plus credem în valoarea resurselor umane pentru că imaginea unei companii este dată de persoanele care lucrează aici. În fiecare organizație se nasc, se dezvoltă relații între persoanele care lucrează împreună. Companiile sunt în general evaluate și după capitalul uman și relațiile pe care firma a reușit să le consolideze cu proprii angajați. Fiecare angajat are propriile proiecte și nevoi pe care dorește să și le realizeze. Dacă o persoană nu se simte apreciată, înțeleasă și considerată nu va lucrea cu drag și plăcere, va fi mai puțin interesată, motivată, creativă, productivă și asta se va reflecta în rezultatele obținute de companie. De aceea Open Mind acordă o mare atenție, relațiilor instaurate între companie și angajator precum și între angajați. În toți acești ani am oferit programe suplimentare de motivare a angajaților în domeniul sănătate, wellness, timp liber, încercând să menținem balanța între muncă și timpul alocat pentru familie: flexibilitate orar, programe asistentă medicală privată, concursuri cu premii în timp liber, centre recreative în internul companiei, programări saloane de cosmetică, petreceri anuale și teambuilding-uri etc.

3. Integrarea psiho-socio-profesională a noilor angajați este un capitol important în manualul nostru de organizare internă pentru că sprijinind noii angajați în familiarizarea cu noile condiții de muncă, facilitând acomodarea lor cu grupul și construirea unei atmosfere de siguranță, confidențialitate și de afiliație, vor căpăta încredere în sine aspect care este cheia sucesului în domeniul nostru de activitate.
În plus, în rezultatele cercetărilor psihologice s-a ajuns la concluzia că dintre sentimentele cele mai importante pentru om, unul este recunoașterea celorlalți. Astfel, în relațiile informale, cu colegii, se impune principiul „comporta-te așa cum tu, la rându-ți ai dori ca ceilalți să se comporte cu tine." Fiecare angajat se simte astfel parte dintr-un întreg, un nucleu, un grup, o familie și exact ca într-o familie, chiar dacă ne mai supăram sau câteodată ne mai certăm totuși rămânem împreună!
De 10 ani în Open Mind sentimentul acesta de apartenență și afiliație este motorul secret care menține în top această firmă "micuță"(în ochii unora) dar care între timp a devenit mare, cuprinzând peste 250 de angajați multumiți în Iași, Brașov, Botoșani, Suceava!


Mulțumim astazi tuturor celor care au participat activ la construirea acestei firme:
celor care lucrează cu noi dar mai ales celor care nu mai lucrează cu noi, pentru că ne-au învățat și motivat să devenim mai buni pentru cei care urmează să vina:


OPEN MIND OPEN DOORS, LA MULȚI ANI DE 10 ANI!

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

Licitaţie publică 22.10.2018 1.Informaţii generale privind locatorul: Comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 2. Obiectul concesionării: Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului privat al comunei Bivolari: T16 p50/16 Tabara 582,70 mp. Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului public al comunei Bivolari: T26 1133/1 Bivolari 210,0 mp. 2.1 Procedura aplicată - Licitaţie publică cu ofertă în plic; 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire; comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia se obţine de la sediul locatorului; 3.2. Denumirea şi adresa compartimentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Bivolari, jud. Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.3. Preţul documentaţiei de atribure este de 50 lei. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 18.10.2018, ora 14.00; 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor 19.10.2018, ora 14.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Bivolari, cu sediul în Bivolari, jud. Iaşi; 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 ex. (plic închis şi sigilat); 5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor 22.10.2018, ora 9.00;
SC IASITEX SA Iaşi, având sediul în Iaşi, str. Primăverii, nr. 2, jud. Iaşi, înregistrată la O.R.C. Iaşi sub nr. J22/255/1991, având cod fiscal RO1957058, reprezentată legal prin dl. Director general Lazaroae Nicolae Mihail, organizează licitaţie publică deschisă cu strigare la sediul societăţii la cel mai mare preț obținut a următoarelor active, teren + construcții în suprafață totala de 30.193,11 mp situate în Iași, Str. Primăverii Nr. 2, proprietatea SC IASITEX SA Iaşi, denumite în continuare “Activul”, compus din: • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1128,63 mp, avand. nr. cad. 4373/1/1/1/1/2, înscris în CF nr. 127215 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C3-Dispensar + Casa poarta, având Sc=420,9 mp şi Su=357,45 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 2.982,90 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/3, înscris în CF nr. 128952 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C4, C6-C15, C30, C31, având Sc=1203,41 mp şi Su=220,04 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 287,27 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/4, înscris în CF nr.137008 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C16, C17, având Sc=122,62 mp şi Su=99,26 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 778,11 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/5, înscris în CF nr. 152360 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C32-Corp lotizare, având Sc=617,17 mp şi Su=600,88 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 208,36 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/6, înscris în CF nr. 137009 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C33-C35, având Sc=125,1 mp şi Su= 0 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1992,76 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/16 (dezmembrat in 4373/1/1/1/1/16/1/2 – CF157440 cu suprafaţă de 364,05 mp, 4373/1/1/1/1/16/2/2 - CF 157488 cu suprafaţa de 56,62 mp şi 4373/1/1/1/1/16/3 înscris în CF nr. 135258 cu suprafaţa 1572,09 mp) a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C22-C29, având Sc=0 mp şi Su=0 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 8.430,46 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/23, înscris în CF nr. 124819 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C90/1, C90/2, C90/3, C90/4, C90/5, având Sc=7194,45 mp şi Su=7482,01 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.254,44 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/24 (dezmembrat în 161 mp CF 160600 şi 1093 mp CF 160899), pe care se află amplasată construcţia C2-Corp legătura, C91-Anexa finisaj, având Sc=700 mp şi Su=1704,55 mp; situat în Iaşi Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.020,55 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/25, înscris în CF nr. 127506 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C92-Anexa tehnologică control metrat, având Sc=941,5 mp şi Su=3581,17 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.752,37 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/26, înscris în CF nr. 127507 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C5, C18-C21, având Sc=1358,34 mp şi Su=593,59 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 377,41 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/28, înscris în CF nr. 157442 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C96, având Sc=377,41 mp şi Su=314,5 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.125,33 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/29, înscris în CF nr. 128947 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C97-Oficiu de calcul, având Sc=564,2 mp şi Su=1041,42 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 2.000,29 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/8, înscris în CF nr. 137010 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C 40, C41, având Sc=0 mp şi Su=0 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă de 481,90 mp, având nr. cad. 4373/1/1/2, înscris în CF nr. 132112 a mun. Iaşi, amplasat în Mun. Iaşi, Bdul Primăverii nr. 2, Jud. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C1 - Pavilion administrativ, având nr. cad. 4373/1/1/2-C1, cu regimul de înălţime P+8E şi Sc=481,90 mp, Su=3.854,94 mp, proprietatea SC IASITEX SA IAŞI. (imobilul ipotecat la Libra Internet Bank) • Teren intravilan cale acces, în suprafaţă de 42,00 mp situat în Iaşi, str. Primăverii nr. 2, având nr. cadastral 149717, înscris în CF 149717, dezmembrat din nr. cad. 4373/5, înscris în CF nr. 131869 situat în Iaşi str, Primăverii nr. 2 (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale acces, în suprafaţă de 3.833,00 mp situat în Iaşi, str. Primăverii nr. 2 dezmembrat în 2924,00 mp având nr. cadastral 158029, înscris în CF 158029 şi 909,00 mp având nr. cadastral 158030, înscris în CF 158030 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 407,00 mp, având nr. cadastral 158061 înscris în CF 158061, dezmembrat din terenul de 1585,18 mp, având nr. cad. 4373/1/1/1/1/9, înscris în CF nr. 128938 a mun. Iaţi, teren situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 1.077,00 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 158048, înscris în CF sub nr. 158048 dezmembrat din suprafaţa de 3543,00 mp (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 606,00 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 158057, înscris în CF sub nr. 158057 dezmembrat din suprafaţă de 1174,50 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 261,71 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 4373/1/1/1/1/1/2/2, înscris în CF sub nr. 157936 (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 145,62 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 4373/1/1/1/1//11/2, înscris în CF sub nr. 157909 (imobilul este liber de sarcini). Caietul de sarcini se poate procura de la sediul societăţii contra sumei de 2.000 lei, aceasta valoare include şi taxa de participare la licitaţie. Condiţiile de participare la licitaţie şi prezentarea Activului se află în Caietul de Sarcini care poate fi achiziţionat de la sediul proprietarului. Data, ora şi locul primei şedinţe de licitaţie 22.10.2018, ora 9:00, la sediul Iasitex S.A., situat în Iaşi str. Primăverii nr. 2, jud Iaşi. Cea de-a doua şedinţă de licitaţie se va desfăşura: 23.10.2018, ora 9:00, la sediul Iasitex S.A., Iaşi, str. Primăverii nr. 2, jud. Iaşi. Ulterior datelor mentionate, respectiv în data de 24, 25 şi 26.10.2018, orele 9:00, la sediul Societăţii, se va organiza câte o şedinţă de licitaţie, până la adjudecarea Activului sau până la decizia Consiliului de administraţie de sistare a licitaţiilor. Activul poate fi vizionat cu contactarea prealabilă a directorului general Lazaroae Nicolae-Mihail la sediul societăţii sau/şi tel. 0741089119.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC IRSIDO S.R.L.–societate în faliment, dosar nr. 380/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică cu strigare următoarele bunuri proprietate ale debitoarei S.C. IRSIDO S.R.L.: 1. Bun imobil – proprietate rezidențială tip vilă și teren aferent situată în Mun. Iași, Str. Ursulea nr. 28, Jud. Iași - format din teren intravilan în suprafață de 401,97 mp și construcție C1 cu regim de înălțime DS+P+E+M cu o suprafață utilă de 383,64 mp–Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 376.000 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: a. Stocuri echipamente birotică–în valoare totală de 40.807 lei (exclusiv TVA); b. Obiecte de inventar–mijloace fixe: Nr. crt. – Denumire activ – Valoare de piață lei–fără TVA – Valoare de pornire la licitație lei – fără TVA – Mașină ambalat role hârtie – 3792 – 3792 – Stivuitor electric – 4581 – 4581 – Utilaj de fabricat role hârtie – 77990 – 77990 – Autoturism Mazda IS-01-YRS – 15205 – 15205 – Autovehicul Ford Tranzit Connect IS-12-YRS – 11311 – 11311 – Mobilier pal – 743 – 743 – Maşină ștampile UM 1100-1200 – 2009 – 2009 – Scaun directorial – 1811 – 1811 – Notebook Benq – 2117 – 2117 – Notebook Acer Aspire – 1143 – 1143 – Notebook Acer Aspire – 1143 – 1143 – TV 3d Sony Bravia LX900 – 3613 – 3613 – Mobilă Element Corp – 5077 – 5077 – Set canapele – 3087 – 3087 – Mobilă Element Part – 1552 – 1552 – Mobilă Sidney alb – 1858 – 1858 Licitațiile vor avea loc în data de: 02 și 16.11.2018, respectiv 07 și 21.12.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 500 lei pentru bunurile mobile, respectiv 2.000 lei pentru bunul imobil; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA–pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar deschis la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC ALDO–PROJECT SRL–D societate în faliment, dosar nr. 5909/99/2016 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Secția II Civilă–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile compuse din mobilier bar/terasă, echipamente bar/bucătărie, echipamente video/TV, veselă etc., localizate în Mun. Pașcani, Jud. Iași, astfel: a. Preț de pornire 95% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare-licitațiile vor avea loc în data de 26.10.2018, respectiv 02,09,16 și 23.11.2018 ora 12.00; b. Preț de pornire 90% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare-licitațiile vor avea loc în data de 07,14,21,28.12.2018, respectiv 04.01.2019 ora 12.00; c. Preț de pornire 85% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare-licitațiile vor avea loc în data de 11,18,25.01.2019, respectiv 01,08.02.2019 ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare la licitație-500 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr. RO37PIRB2400779171001000 deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank Iași; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare la licitație se va achita în contul nr. RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex NH BUSINESS sau tel: 0744520508, 0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
„Noaptea filmelor de calitate” la Vaslui
20/10/2018 14:05

    Asociaţia Tineretul ONU din Romania – Club Vaslui a venit in municipiul Vaslui in această seară cu un proiect educaţional şi artistic – „Noaptea Filmelor de Calitate&rdquo ...

„Ţeparii” folosesc în continuare metoda „Accidentul”
20/10/2018 12:00

Agenţii din cadrul Politiei municipiului Iasi au fost sesizaţi recent de către o femeie in varstă de 79 de ani cu privire la faptul că ar fi fost contactată telefonic de către o persoană necunoscută, c ...

Fermierii, nemulţumiţi de subvenţia primită
20/10/2018 11:34

    Fermierii din toată ţara l-au acuzat pe ministrul Petre Daea şi pe şeful Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) că le-au promis o subvenţie suplimentară de 23 de ...

Sancţionat din pricina lemnului
20/10/2018 11:00

Agenţii din cadrul Sectiei IV de Politie Rurală Miroslava au oprit recent, pentru control, pe DJ 248 A, in comuna Ţibăneşti, o autoutilitară condusă de un bărbat de 63 de ani, din municipiul Iaşi, ce t ...

 

  Maşini de epocă în centrul Vasluiului
20/10/2018 10:37

  Piaţa Civică din Vaslui se va umple astăzi de maşini de epocă in cadrul Retro Paradei de Toamnă, eveniment organizat de Retromobil Romania, filiala Vaslui. Vor participa aproximativ 20 de vehicule ...

Ieşeancă, dusă după gratii
20/10/2018 10:00

Agenţii din cadrul Secţiei II de Poliţie Rurală Ciurea au pus recent in aplicare un mandat de executare a pedepsei de cinci ani de inchisoare, emis de Tribunalul Iaşi pe numele unei femei de 40 de ani. Fem ...

Caravana celor 100 de filme ajunge la Sascut
20/10/2018 09:50

    Sascutul este singura comună inclusă in Caravana celor 100 de filme, dedicate Anului Centenar, iar proiecţiile şi manifestările galei vor avea loc pe 20 şi 21 octombrie. Pe 20 octombrie, ...

Peste 20 de şoferi, lăsaţi fără permise
20/10/2018 09:00

Politistii ieşeni au intervenit recent la peste 100 de incidente, majoritatea sesizate prin 112. Au fost date peste 300 de amenzi, in cuantum de 92.040 de lei, iar, in urma actiunilor si interventiilor efectua ...

 Asociere finală în proiectul Spitalului Regional de Urgenţă
20/10/2018 09:00

Proiectul viitorului Spital Regional de Urgenţă Iaşi se apropie de faza in care va putea fi depus de Ministerul Sănătăţii, in vederea obţinerii finanţării. Consilierii judeţeni, reuniţi ieri in şed ...

Acuzaţi de trafic de droguri
20/10/2018 08:00

Trei indivizi vor fi obligaţi să ofere explicaţii in faţa instanţei, după ce au fost acuzaţi de săvarşirea unei infracţiuni. Astfel, procurorii din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor ...