1botez

Dimensiune font:

Locuinţe sociale, siguranţă şi servicii decente de salubritate

| 17-07-2017 11:00

Viceprimarului Radu Botez şi-a făcut public, zilele trecute, raportul de activitate pe anul trecut. Din document reiese faptul că jumătate dintre ieşenii veniţi la audienţe au cerut locuinţe sociale sau convenabile, sprijin pentru consolidarea unor clădiri de patrimoniu sau informaţii privind organizarea de licitaţii pentru locuri de parcare ori concesionare de terenuri. De asemenea, aceştia mai cer un climat de linişte în cartiere şi servicii de salubritate eficiente

Viceprimarul Radu Botez (ALDE) este al cincilea membru al Consiliului Local Municipal (CLM) Iaşi care şi-a publicat raportul de activitate pe anul 2016, aşa cum îl obligă articolul 51, alin. 3 şi 4, din Legea 215/2001, republicată şi actualizată („fiecare consilier local, precum şi viceprimarul sunt obligaţi să prezinte un raport anual de activitate, care va fi făcut public prin grija secretarului”). Anterior acestuia, doar social-democraţii Gabriel Surdu şi Gabriel Harabagiu, liberalul Ciprian Manuel Bostan şi Daniel Piftor (PMP) îşi publicaseră rapoartele de activitate, ceilalţi 22 de consilieri locali ignorând o lege care, oricum, nu stipulează sancţiuni în astfel de cazuri.


Întins pe 10 pagini, raportul viceprimarului este unul complex, pornind de la enumerarea atribuţiilor ce-i revin din momentul începerii mandatului şi continuând cu activitatea din CLM Iaşi. „În perioada iulie-decembrie 2016 am participat la toate şedinţele Consiliului Local, respectiv 6 şedinţe ordinare şi 4 şedinţe extraordinare, având în dezbatere şi supunere la vot 269 proiecte de hotărâre. Am susţinut peste 70 de proiecte de hotărâre, relevante fiind cele privind aprobarea  Regulamentului Serviciului de Salubrizare aferent Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Iaşi, cel privind stabilirea modului de calcul al chiriilor pentru locuinţele construite prin ANL, proprietăţi private ale Statului Român şi aflate în administrarea Municipiului Iaşi şi cel privind aprobarea trecerii din proprietatea  publică a Municipiului Iaşi şi administrarea Consiliului Local Iaşi în proprietatea publică a Statului Român şi administrarea Ministerului Apărării Naţionale a unui teren, în vederea finalizării investiţiei – Sediu Tribunalul Militar”, spune Radu Botez.


Locuinţe şi siguranţă
Acesta mai susţine că în perioada august-decembrie 2016 a participat, în calitate de preşedinte, la întrunirea comisiilor specifice activităţii
Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat (DAPPP), şedinţe în cadrul cărora au fost atribuite locuinţe sociale şi convenabile ori au fost aprobate prelungirile contractelor de închiriere. În raport, viceprimarul Botez prezintă şi o situaţie a audienţelor ţinute, identificând o paletă largă de probleme dezbătute. „Din totalul de 163 petenţi prezenţi la audienţă, 66,25% au abordat probleme ce ţin de competenţa Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat. Astfel, s-au solicitat locuinţe sociale sau convenabile, s-a cerut sprijin pentru reparaţii şi consolidare sau pentru exercitarea dreptului de preempţiune asupra  unor clădiri de patrimoniu, s-a solicitat, cu titlu gratuit, atribuirea unor spaţii pentru funcţionarea unor cluburi sportive sau informaţii privind organizarea de licitaţii pentru locuri de parcare sau pentru concesionare teren”, spune acesta. Mai apoi, un procent de 11,04% dintre petenţi a militat pentru supravegherea mai  atentă şi menţinerea unui climat de linişte în  anumite zone ale municipiului (ex: Strada Sărăriei, Str. Cuza  Vodă sau str. Decebal) ori pentru dezafectarea mijloacelor  publicitare şi a garajelor construite fără autorizaţie. De asemenea, au fost solicitate informaţii necesare întocmirii procesului verbal la finalizarea lucrărilor de construire, precum şi alte aspecte ce intră în aria de competenţă a Poliţiei Locale, respectiv a Serviciului Control Urbanism.


Ieşenii vor un Ciric mai curat
Un procent de 8,58% dintre petenţi a solicitat încheierea unor eşalonări de plată a datoriilor înregistrate la SC Termoservice SA, precum şi lămuriri  privind atât situaţia penalităţilor, cât şi decizia de verificare individuală a gigacalorimetrelor de la blocurile ANL 1004. Într-un procentaj mai mic, de 4,29%, s-a solicitat atât salubrizarea anumitor zone ale municipiului, cât şi informaţii privind modalităţile de încheiere a contractului cu SC Salubris SA.
În cadrul aceloraşi audienţe, 3,68%  dintre petenţi au solicitat atât efectuarea unei anchete sociale, cât şi cazarea într-unul din adăposturile sociale ale municipalităţii sau la un cămin de pensionari.
O parte dintre solicitări au vizat curăţarea râului Ciric şi modernizarea unor străzi de pe Sarărie (3,06%) sau acordarea unui loc de veci (0,6%), mutarea  modulelor din Alexandru cel Bun (0,6%), furnizarea de agent termic (0,6%) sau participarea municipalităţii la comitetul creditorilor de la SC Fortus SA (0,6%). Tudor DAMASCHIN
 

loading...
Loading...

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

PUBLICAŢIE DE VANZARE SC Avrasop SRL, cu sediul social în mun. Iaşi, bd. Independenţei, nr. 4-6, ap.cam 8, înregistrată la ORC Iaşi sub nr. J22/284/2005, CUI 17192970, prin lichidator judiciar Rodafis IPURL cu sediul în mun. Iaşi, str. Străpungere Silvestru, nr. 48 A, anunţă vânzarea prin licitaţie publică cu strigare a bunurile mobile: Plug cu brazde PP3 – 701 lei; Grapa cu discuri – 1696 lei; Tăvălugi - 841 lei; Cisternă 3,6 to –1682 lei (prţturi fără TVA). Preţurile de pornire reprezintă 35% din preţurile de evaluare. Valorificarea activelor prin licitaţie publică deschisă cu strigare va avea loc la data de 23.01.2018, ora 10, la sediul lichidatorului judiciar. Pentru bunurile neadjudecate, licitaţia se va repeta în ziua de 30.01.2018, aceeaşi locaţie şi oră, aceleaşi preţuri de pornire. Condiţiile de participare la licitaţie sunt conţinute în Caietul de sarcini. Caietul de sarcini, în valoare de 50 lei, se achiziţionează de la sediul lichidatorului, unde se depune şi documentaţia de participare la licitaţie, în original, până în preziua licitaţiei, orele 13.00. Garanţia de participare este de 30% din suma reprezentând preţul de pornire şi va putea fi plătită în contul nr. RO80BUCU1032235332633RON deschis la Alpha Bank Iaşi pe numele debitorului. Prezentul anunţ constituie şi notificare către creditori, debitor şi orice persoană fizică sau juridică interesată în cauză. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare au obligaţia, sub rezerva sancţiuni decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data licitaţiei. Informaţii suplimentare la tel/fax 0232/273948, e-mail: rodafis@gmail.com
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE S.C. INTERFARM BOTOSANI S.R.L. Iasi prin lichidator judiciar ACORD SPRL, Dosar nr. 2950/89/2014 Tribunalul Vaslui/Judecător Sindic ANUNŢĂ Organizarea şedinţei de licitație publică de vânzare, cu strigare, la data de 08.12.2017, ora 12.0, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iasi, str. Decebal 22A, bl.Z8, sc.A, et.1, ap.8, jud. Iaşi, pentru patrimoniul debitoarei S.C. INTERFARM BOTOSANI S.R.L. - in faliment, in bancruptcy, en faillite, CUI 2585521, cu numar de inregistrare la Registrul Comerţului J37/251/2011, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Ing. Badea Romeo, nr.1A, Parter, jud. Vaslui constând în: a. Construcţie situată în Botosani, Str. Viilor, Nr.77, Ap.1, jud. Botosani întabulată în Cartea Funciara nr.50058-C1-U13 la preţul de strigare la şedinţa de licitaţie publică de 339.829 lei, valoare fără TVA. b. Constructie situată în Municipiul Botosani, Str. Vârnav, Nr.17, Parter, jud. Botosani întabulată în Cartea Funciara nr. 50058-C1-U15 si Extindere si Terasa, Municipiul Botosani, Str. Vârnav, Nr.22, Parter, jud. Botosani întabulată în Cartea Funciara nr. 5558 la preţul de strigare la şedinţa de licitaţie publică de 332.904 lei, valoare fără TVA. c. Construcţie situată în Botosani, Piata Centrala, Platoul A, Obiectiv U18, jud. Botosani întabulată în Cartea Funciara nr.4819/N la preţul de strigare la şedinţa de licitaţie publică de 516.793 lei, valoare fără TVA. d. Construcţie situată în Botosani, Str. Prieteniei, Nr.4, Bloc V4, Sc. C, Et.II, Ap.13, jud. Botosani întabulată în Cartea Funciara nr50386-C1-U20 la preţul de strigare la şedinţa de licitaţie publică de 67.151 lei, valoare fără TVA. e. Proprietate imobiliara constând în Teren intravilan in suprafaţă de 3.048 mp si construcţii situat în mun. Botoşani, Str. Dobosari, Nr.21 la preţul de strigare la şedinţa de licitaţie publică de 1.374.357 lei, valoare fără TVA. In caz de neadjudecare, urmatoarele şedinţe de licitații publice de vânzare, cu strigare, se vor desfăşura în fiecare zi de vineri la ora 1200, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iasi, str. Decebal 22A, bl.Z8, sc.A, et.1, ap.8, jud. Iaşi. Condițiile de participare la şedinţa de licitație publică de vânzare cu strigare și condițiile de adjudecatare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat de la sediul lichidatorului judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 1.000 lei pentru fiecare proprietate imobiliară pentru care se participă la licitaţie. Bunurile imobile anterior menţionate formează obiectul Dosarului nr.1219/193/2016 înregistrat pe rolul Judecatoriei Botosani având ca obiect Actiune in revendicare. Poate participa la şedinţa de licitatie publică de vânzare cu strigare orice persoana care isi manifesta, intentia de cumparare si care pana in preziua şedinţei de licitatie ora 1200, depune o cautiune reprezentand 10% din prețul de pornire al şedinţei de licitație pentru bunul imobil pentru care participa si face dovada achizitionarii caietului de sarcini. Înscrierile se pot face si cu scrisoare de participare la şedinţa de licitație, precum si cu toate documentele menționate în caietul de sarcini, până în preziua şedinţei de licitație, ora 1200. Nedepunerea tuturor documentelor la sediul lichidatorului judiciar în termenul menționat anterior conduce la pierderea dreptului de a participa la licitație. Toate persoanele interesate în achiziționarea bunurilor imobile care fac obiectul şedinţei de licitație publică de vânzare cu strigare sunt invitate să se înscrie la licitație. Orice persoana care emite pretentii asupra bunurilor imobile care fac obiectul şedinţei de licitație publică de vânzare cu strigare, este rugata sa-si manifeste pozitia cu 5 zile inainte de data şedinţei de licitație publică de vânzare cu strigare, aducand la cunostinta lichidatorului judiciar orice pretentie. Informatii suplimentare se pot obtine de la lichidatorul judiciar la telefon 0742207571. Lichidator judiciar ACORD S.P.R.L. Asociat coordonator Nitescu Dan Nistor
Tâlhar, dus după gratii
19/01/2018 14:00

Agentii din cadrul Poliţiei oraşului Targu Frumos au pus zilele trecute in aplicare un mandat de executare a pedepsei de trei ani de inchisoare, emis de Judecătoria Paşcani pe numele unui tanăr de 19 ani. ...

Pietonii, în vizorul Poliţiei Rutiere!
19/01/2018 13:00

Poliţiştii din cadrul Biroului Rutier au actionat recent pentru combaterea accidentelor produse pe fondul nerespectării normelor rutiere de către pietoni. Au fost date 74 de amenzi, in valoare de 16.530 de ...

Telefoane la conservă în penitenciar
19/01/2018 12:08

Poliţiştii de investigaţii criminale au fost sesizaţi miercuri cu privire la faptul că un bărbat ar fi incercat să introducă telefoane mobile in Penitenciarul Bacău. Din cercetări a rezultat că un ta ...

Firmele de pază, luate la puricat de oamenii legii
19/01/2018 12:00

Agentii din cadrul Secţiei III de Poliţie au actionat zilele trecute pentru verificarea pazei bunurilor şi valorilor pe raza de competenţă. Au fost controlaţi 14 agenti de pază, verificate două echipaje ...

Avantajele asocierii fermierilor
19/01/2018 11:07

Senatorul Lucian Trufin si-a reluat campania de informare a fermierilor botosăneni cu privire la avantajele formelor asociative. În această săptămană, parlamentarul social-democrat, secretarul Comisi ...

Cu dosar penal, din cauza maşinii
19/01/2018 11:00

Politistii din cadrul Serviciului Rutier au oprit recent pentru control un autoturism condus de un tanăr de 28 de ani, din judetul Botosani, pe DE 583, in orasul Podu Iloaiei. În urma verificărilor efec ...

 Un tânăr liberal explică pe înţelesul tuturor dezastrul din Guvern
19/01/2018 10:06

  În timp ce liderii judeţeni ai partidului s-au intrecut care să tacă mai mult cu privire la haosul in care duce ţara PSD, prin schimbarea pentru a doua oară intr-un an a premierului, un tană ...

Prins în trafic cu marfă de contrabandă
19/01/2018 10:00

Politistii din cadrul Biroului Rutier au oprit recent pe Calea Galata, din municipiul Iaşi, un autoturism condus de un bărbat de 61 de ani, din comuna Schitu-Duca, care nu purta centura de sigurantă in timpu ...

 Directorul Companiei de Apă a demisionat
19/01/2018 09:04

După exact un an de mandat, Ioan Bejan, directorul Companiei Regionale de Apă Bacău, a demisionat din funcţie. El a fost recrutat in funcţie acum un an, in urma unui proces laborios, după ce vechea conduc ...

Găsit şofând fără carnet
19/01/2018 09:00

Agentii din cadrul Postului de Poliţie Ciorteşti au oprit recent pentru control un autoturism condus de un tanăr de 24 de ani. În urma verificărilor efectuate de politisti, s-a constatat că tanărul ...