Prefectul este supărat pe furnizorii de telefonie mobilă
Dimensiune font:
Oficialul botoşănean este deranjat de lipsa lor de fair-play * prefectul a cerut să se facă verificări la furnizorii naţionali în ceea ce priveşte condiţiile de reziliere a contractelor
Şedinţa Consiliului Consultativ pentru Protecţia Consumatorilor (CCPC) i-a oferit ieri un prilej prefectului Costică Macaleţi de a vorbi despre problemele pe care le-a avut când a intenţionat să rezilieze contractul cu o firmă de telefonie mobilă.
Prefectul cere controale
Reprezentantul Guvernului în teritoriu a solicitat, de aceea, conducerii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor să transmită Autorităţii Naţionale rugămintea de a face o serie de verificări a furnizorilor naţionali în ceea ce priveşte condiţiile de reziliere a contractelor. „Când vrei să-şi faci un abonament, în 15 minute îţi pun la dispoziţie toate datele, toate ofertele, ai semnat contractul şi eşti bun de plată. Când vrei să reziliezi, stai în aşteptare 30 de minute”, a explicat prefectul. Discuţia a avut loc în contextul în care au prezentat rapoarte de control Serviciul Judeţean de Metrologie Legală şi Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. Specialiştii metrologi au arătat că, în cadrul verificărilor prin sondaj pe exactitatea şi legalitatea apometrelor montate la scări de bloc şi agenţi economici, nu s-au găsit neconformităţi. Nu aceeaşi situaţie a fost constatată de comisarii pentru protecţia consumatorilor, în cadrul unui control desfăşurat în saloanele de întreţinere corporală, coafură şi frizerie. Din 35 de operatori verificaţi, la 20 s-au constatat abateri, aplicându-se 12 amenzi contravenţionale în valoare de 36.000 de lei şi 8 avertismente.
Citeşte şi: Lăptarii primesc ajutor de la stat
Alina CALINIUC
„Eu înţeleg că nu vor să-şi piardă clienţii, dar nu aceasta este metoda. Nu e deloc în regulă” – prefectul Costică Macaleţi
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau