Risc de accidente pe peroanele din Metalurgie
Dimensiune font:
Lucrările la infrastructura transportului electric pe şantierul Nicolae Iorga - Doi Băieţi au presupus şi modernizarea peroanelor, dincolo de schimbarea şinelor. Este vorba de construirea a 10 peroane noi şi montarea a tot atâtea copertine în staţiile de tramvai. Dacă în ceea ce priveşte construcţia peroanelor de la Vamă şi Piaţa Nicolina, lucrările au fost cât de cât în regulă, fiind realizate ”cap-coadă”, pe tronsonul Ţesătura - Moldoplast am asistat la o manieră de lucru cel puţin ciudată. Astfel, realizarea peroanelor s-a făcut „din bucăţi”: mai întâi o jumătate, după care călătorii au fost „mutaţi” pe jumătatea parţial realizată pentru aducerea celeilalte la acelaşi nivel.
Nu doar maniera de lucru este de natură să surprindă, ci şi produsul „finit”. Astfel, în staţia din apropiere de Tepro, pe sensul de mers spre Metalurgie, constructorul a omis să mai monteze o bordură şi o bucată din dalele de granit, lăsându-i probabil pe cei care coboară din tramvaie să-şi bată capul cu această problemă!
În schimb, pe Axa Sud, este în curs de finalizare ultimul peron, cel din Podu Roş, pe sensul de mers spre Centru. „Omologul” său a fost terminat săptămâna trecută, însă, deocamdată, nu există nici un fel de copertină care s-i ferească pe călătorii de intemperii. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau