Soluţii de compromis pentru două trasee de autobuz
Dimensiune font:
În ultima vreme, mulţi ieşeni s-au arătat iritaţi de faptul că sunt nevoiţi să aştepte prea mult timp sosirea unui mijloc de transport. Unul dintre traseele cu probleme este cel cu numărul 27, dat fiind faptul că pe cei 25 de kilometri, cât însumează distanţa dintre Tătăraşi Nord şi Blocuri Ciurea, operează doar patru maşini. „Au fost zile în care am aşteptat şi câte 45 de minute venirea unei maşini pe traseul 27”, spun ieşenii. Situaţia este cunoscută de şefii CTP, care încearcă găsirea unor soluţii pentru rezolvarea problemei. Evident, varianta în care se reuşeşte achiziţia a încă 16 autobuze rulate va determina o mai mare densitate de autobuze pe această rută, însă trebuie luat în calcul şi scenariul potrivit căruia până la venirea celor 75 de maşini noi prin împrumutul BERD parcul auto al CTP nu se va mări. În atare situaţie, se discută despre o soluţie de compromis. Astfel, traseul 27 ar putea fi scurtat până în Tehnopolis, variantă în care timpii de urmărire între maşini se micşorează. Din Tehnopolis se poate ajunge în Ciurea cu 41 sau 44, rămânând valabil biletul compostat în autobuzul 27 (nu mai mult de 90 de minute). La nivelul conducerii CTP se mai analizează varianta scurtării traseului 44 până la Tehnopolis şi suplimentării numărul de maşini pe traseul 27. Dan CONSTANTINESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau