Taxe ascunse la Orange
Dimensiune font:
Operatorul de telefonie percepe o taxă de întârziere de 17 lei pe lună, care nu este comunicată abonaţilor
Mai mulţi ieşeni ne-au sesizat unele aspecte ce ies dintr-o relaţie comercială normală dintre un operator de telefonie şi clienţii săi. Reclamanţii au ridicat problema existenţei unor taxe ascunse pe car le practică operatorul de telefonie şi care nu se regăsesc în contractul încheiat. Mai mult, acestea nu sunt aduse la cunoştinţa clientului, nici măcar prin mesajele de întâmpinare cu privire la sumele datorate lunar pentru serviciul ales. „În urmă cu câteva luni am dat curs unei oferte de la Orange, prin care, dacă făceai un abonament de 21 de lei pe lună la ei, primeai câteva sute de minute în reţea şi un telefon. În prima lună am plătit suma stabilită prin contract, după care mi s-au cerut câte 38 de lei”, ne-a declarat ieşeanul Ion Florea. Contactaţi direct la sediul de pe B-dul Ştefan cel Mare, angajaţii operatorului de telefonie au fost la fel de confuzi cu privire la această taxă. „Dacă factura nu se plăteşte între 1 şi 15 ale lunii, atunci se percepe o taxă de întârziere de 13 lei (în fapt, o taxă de 17 lei, n.r.), aşa cum se percepe la orice utilitate. Nu ştim de ce nu se comunică această taxă către abonat”, au declarat angajaţii Orange.
Reclamaţii şi amenzi la OPC
În urmă cu un an, compania de telefonie mobilă Orange Iaşi a reuşit sa acumuleze cele mai multe reclamaţii la OPC Iaşi după ce, sute de ieşeni au reclamat că operatorul nu a reziliat contractele care ajunseseră la termen, forţând astfel abonaţii să accepte în continuare nişte servicii neacoperite de contracte. Astfel, la acel moment, Orange a reuşit să fie reclamată de peste 200 de ieşeni şi să se aleagă şi cu o amendă de 4.000 lei. O altă problemă reclamată de ieşeni, care persistă de mai bine de un an fără nicio reacţie oficială din partea Orange, este lipsa semnalului la telefon. Vizavi de reclamaţia făcută de ieşeanul Ion Florea, dar şi de sfaturile pe care ar fi fost normal să le primească şi alte persoane aflate în aceeaşi situaţie, şefii OPC Iaşi, pe care reporterii „Evenimentul Regional al Moldovei” au încercat timp de 3 zile să-i contacteze telefonic pentru un punct de vedere, au fost de negăsit. Cel mai probabil, nu aveau semnal la telefon… Nelu PĂUNESCU
„Dacă factura nu se plăteşte între 1 şi 15 ale lunii, atunci se percepe o taxă de întârziere de 13 lei, aşa cum se percepe la orice utilitate” – reprezentant Orange
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau