Ţigănie maximă în Piaţa Unirii!
Dimensiune font:
Grătarele rigolelor sunt prinse cu ciment pus cu mistria. Pe peronul dinspre Select, au fost create rampe la ambele capete ceea ce indică faptul că va fi permis accesul auto pe această zonă. Mai mult decât atât, a fost omis faptul că două tramvaie articulate nu pot încăpea simultan în staţie
Ceea ce, la prima vedere, a părut o iniţiativă bună - lărgirea trotuarelor din Piaţa Unirii - s-a transformat rapid într-o lucrare de toată jena, atât ca manieră de execuţie, cât şi ca funcţionalitate. În primul rând este vorba de modul cum au fost montate grătarele rigolelor de scurgere între cele două borduri: fixate, oribil, cu beton! „Prin alte locuri au fost prinse cu şuruburi. Văd că în Piaţa Unirii s-a folosit ciment. Arată îngrozitor... În plus, nu ştiu unde se va scurge apa”, scrie un ieşean pe adresa redacţiei „Evenimentul Regional al Moldovei”.
Cu autoturismele pe pavele!
Acelaşi cetăţean remarcă diferenţe între cele două peroane. „Dacă vă uitaţi la peronul dinspre Select, veţi vedea că ambele capete sunt coborâte, lucru pe care nu-l veţi vedea la peronul de vizavi. Ceea ce înseamnă că respectivele, să le spunem, rampe, nu sunt pentru persoanele cu dizabilităţi”, adaugă acesta. Este foarte posibil ca respectivele rampe să fi fost gândite pentru a fi permis accesul auto în gangul dintre Select şi fostul CEC, dar şi pentru automatul de bilete.
Prea mici pentru două tramvaie articulate
A treia anomalie constă în faptul că prelungirea peroanelor nu a fost făcută nu pe întreaga lungime a celor doua trotuare, ci doar pe aproximativ jumătate din distanţa dintre intersecţia cu Str. 14 decembrie 1989 şi Str. Vasile Alecsandri şi intersecţia cu B-dul Ştefan cel Mare si Sfânt. În acest moment, în staţie nu încap decât cel mult două tramvaie (exclus cele dublu articulate) iar dacă e să ţinem cont că pe
un fir circulă şi autobuze, facem menţiunea că acestea nu pot tranzita zona simultan cu un tramvai care vine dinspre Tg. Cucu. Tudor DAMASCHIN
* * *
Singurul avantaj al peroanelor constă în faptul că acestea permit coborârea din tramvai direct pe trotuar, fără a mai exista acel prag de aproximativ 30 de centimetri care s-a soldat, în unele perioade, mai ales în cele de iarnă, şi cu rănirea călătorilor
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau