Topul celor mai reclamate companii de utilităţi
Dimensiune font:
Consumatorii ieşeni încep să îşi ceară din ce în ce mai mult drepturile. Acest lucru reiese dintr-o statistică prezentată de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Iaşi. „În primul semestru al anului 2014 au fost depuse 1.849 de reclamaţii, numărul acestora fiind în creştere faţă de anul 2013 când s-au înregistrat 1.505 plângeri, iar în 2012 la Iaşi au fost depuse 1.318 plângeri”, se arată în raportul CJPC Iaşi, prezentat ieri, în cadrul colegiului prefectural. Potrivit acestuia, 765 de plângeri au fost declarate neîntemeiate, 1.466 sunt nesoluţionate, 128 au fost redirecţionate către alte comisariate, iar 55 de cereri au fost retrase. Potrivit aceluiaşi document, cele mai multe plângeri au fost făcute împotriva E.ON România, numărul acestora ajungând la 183. Pe locul doi se situează RCS-RDS, cu 138 de plângeri, urmată de Dalkia (124) şi Romtelecom (97 de reclamaţii). În prima jumătate a acestui an au fost raportate şi 1.441 de probleme cu privire la serviciile funciare şi 60 de probleme cu privire la produsele alimentare.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau